Existence is pain

29

BICB4
19.01.2018.

Koja je poanta života, čemu se mučiti cijeli svoj život znajući da ništa nećeš postići, da nećeš ostaviti nikakav trag. Nakon što vidiš svijet na ovaj način tj. onakav kakav je često ti dođe na pamet zašto se ustati iz kreveta, zašto se maknuti sa ceste kada automobil ide prema tebi, jednostavno sve izgubi smisao. Taj nedostatak smisla često me noćima drži budnim, trudim se bar naći neko objašnjenje, neki razlog ma koliko god malen bio, ali ne nalazim ga. Svijet je užasno mjesto, a moje postojanje ne može nikako utjecati na to, svi smo osuđeni na propast, smrt. Život nije fer i nikad neće ni biti.

Komentari

19.01.2018.

S takvim stavom normalno da ti život nema smisla zračiš negativnu energiju pa ti je i život takav. Vjerujem u ono što zračiš to i privlačiš tako da ne možeš očekivati da ćeš pronaći smisao života ako si tako negativan. Negativno razmišljanje ti nikad neće dati pozitivan život. Možeš tako nastaviti razmišljati i hodati kroz život kao duh, sjena davno umrle duše ili možeš promijeniti način razmišljanja, stvoriti svoj mali sretni svijet unutar ovog velikog i hladnog, u njega ubaciti sve ljude do kojih ti je stalo i proživjeti život punim plućima.

19.01.2018.

Život je sranje,ali ako se bojiš da nećeš ništa postići,učini nešto po tom pitanju.Djeluj i radi jer bez toga nema ništa.Svatko može ostaviti trag,dobar ili loš.Potrudi se da ostvariš nešto dobro.Ako ti smeta nepravda učini sve da ju spriječiš.Promjeni se ti i onda mjenjaj svijet.

tajra_ena

tajra_ena

19.01.2018.

Možda nisi mislio ili mislila na ovo ali ću da se nadovezem, ovo je moja prica. Za mene zivot nije imao smisla onda kada sam vidjela da me u skoli tretiraju kao maloumnu osobu jer sam ja zapravo socijalna cudakinja zato sto nisam odrasla u društvu (voljela sam provoditi puno vremena sama) i zato se ne znam ponašati, ništa što sam rekla nije ispalo kako sam ja htjela upravo zbog toga, zbog problema s komunikacijom, to je razlog zbog kojeg me tako tretiraju i taj razlog sam otkrila zahvaljujući quora stranici (inače predobar sajt, preporucujem ti da ga posjetis). Onda kad sam otkrila, nisam više o sebi mislila loše, ali ipak glavu sam razbijala time kako da kazem opravdanja za sve te stvari sto sam krivo rekla. Onda na kraju i nisam sve svima ispričala ali boli me kurac kad ja odrastem oni će se zijaniti kako imam dobar posao kad sam bila tako "glupa", pa će početi izmišljati neka svoja besmislena opravdanja tipa ona je to preko štele (štela ti može pomoći da se upises ali ne i da ostanes i da dobro i pametno obavljas posao) samo da bi oni bili upravu, ali ja ih ni necu vidjeti niti ih se sjecati toliko ;))

Inače preporučam ti bez obzira da li imao problema ili ne da ideš kod psihologa, tako i ja planiram nekad u skorije vrijeme. Glupo mi je kad neko maloumnoj osobi kaže da ide kod psihologa, ak si malouman niko osim Boga ti ne može pomoc, psiholog je za socijalne cudake, ljude pod stresom, sa psihičkim bolestima (naučno je dokazano da većina inteligentnih ljudi pate ili su patili od nekih psihičkih bolesti, čak i autizma vjerovali ili ne).

BICB4

BICB4

20.01.2018.

Ovo je bio izraz mojeg misljenja. Najlakse jer reci misli vedrije, zivi sretnije i sam to govorim stalno ljudima, uzivo me nikad nebi prepoznali, svi nosimo maske pred drugima. Rijetko tko zna kako se netko osjeca. Stvarno mislite da nisam pokusao biti sretniji manje razmisljati i uzivati. Probavao sam sve sto mi je palo na pamet. Ljudi ne znaju kako je to kad se doslovno bojis zivjeti. Svaki korak svaku rijec preispitujes, krivis se za neke besmislene i nevazne situacije, svaki put se pitas sta bi bilo da sam ovo napravio ili ono. Ena je bila dosta blizu shvacanju moje situacije. Samo rijesenje ima manu. Psiholozima se treba otvorit. Kako ocekivati od covjeka koji se nije nimalo otvorio ljudima koje godinama poznaje i najvise vremena sa njima provodi da se otvori potpunom ne znancu. Ljudi kao ja su sjebani na toliko nacina, a najgore je onda kad te jos i drugi sjebu. Kad napokon skupis hrabrosti i otvoris se nekom a ona te napusti. Ljudi su previse razliciti, sto mozda kod nekog od vas upali ne znaci da ce i kod svih drugih.

Ps. Ovo je samo jos jedno moje razmisljanje, nije usmjereno prema nikome niti se ocekuje bilo kakav odgovor. Samo pokusavam objasnit kako su neki ljudi kompliciraniji i da smo svi razliciti te da kad vidite nekoga da izgleda sretno da se ponekad osjeca potpuno drugacije. Hvala onima koji du saslusali, ako tko ima drukciji stav neka slobodno objavi rado cu procitati.

Lp

20.01.2018.

Ako hoćeš javi mi se možemo pričati o svemu i iskreno meni osobno se uvijek najlakše otvoriti strancu pogotovo ako je ovako anonimno pa ti ne zna ni ime tada te ne može ugroziti dok se poprilično sjebano (oprosti na izrazu) otvorit ljudima koje znaš cijeli život i kojima vjeruješ pogotovo ako je to što im želiš predstaviti totalno drugčija slika od onoga kakav im se predstavljaš inače.... vrlo vjerojatno ćeš tada naići na neodobravanje i nepovjerenje jer će bit teško za povjerovati da si ih na neki način cijelo vrijeme lagao i tajio da nisi onakav kakvim se predstavljaš... (bar ja imam takva iskustva) tako da ako hoćeš razgovarati slobodno se javi rado ću te saslušati i možda ti uspijem dati koji savjet koji nisi isprobao :)

20.01.2018.

Ako ti se da pričati o tome,javi se.Ovdje smo ionako anonimni,a i ja imam faze kad sam tako depresivna.

Lazyass

Lazyass

20.01.2018.

Po krscanskom nauku smisao naseg zemaljskog zivota je dolazak k Bogu tj u raj. Kao pripadnik te vjere ja bih trebala u to vjerovati, ali u zadnje vrijeme sve vise preispitujem sebe i svoju vjeru. Ne vezano sad za ovo, zasto bi zivot uopce trebao imat smisao, zasto ne bi mogli jednostavno zivjeti. Svijet je ispunjen ratovima, siromastvom, gladu, nasiljem, cime vec nije, i s time se moramo pomirit ili promijenit. Ali covjek ne moze sam protiv svijeta. Meni muci to sto ima masu ljudi koji razmisljaju na nacin kao ti, koji traze srecu, ali ne shvacaju da srecu nece postici dok se svi mi ne ujedinimo i pokusamo nesto promijenit, zivimo u slobodnom svijetu, a slobode nismo okusili. Zatoceni smo, i sam um, zbog cega i emocionalno propadamo. Mozes sad reci da filozofiram, sto je u jednu ruku i istina, ali vjerujem da ne mozes poreci nista od ovog sta sam napisala.

Nisamdobro

Nisamdobro

20.01.2018.

Moja mama bi rekla: zato što ne vjerujes u boga.

20.01.2018.

Koja je poanta da se zamaras pojmovima koje su ljudi stvorili? Znanost (koja je meni najveca ljubav) je tek na pocetku, za 1000 godina mozda sve to bude krivo, sto je zivot? smrt? to nitko ne zna, to je samo pojam u biologiji, nagadanje, nema se dokaza za zivot i smrt iz treceg lica nego prvog lica. Sto je bilo prije zivota? Zasto moras ostaviti trag? tko te tjera??? Ajde cim se pitas te stvari IQ ti je visi nego vecini, no opet se zamaras pitanjima koje su filozofi postavljali tisucama godina, citaj filozofske knjige, u njima ti budu odgovori i onda u drugoj bude protu pitanje i tako u krug. Ukratko svaki filozof nadopuni drugog ili srusi treceg... Religija? vjeruje ako ces,spiritualnost? tvoj odabir, zodiac? isto, astronomija? isto. Hoces curu? imaj, hoces decka, imaj. Hoces se ubiti? ubi se, faliti ces samo svojim najliznijima, nemojmo se lagati toliko se ljudi ubija i nitko za to ne zna i svi zive zivot...

Zasto ne krenes istrazivati zivot? zapitati se sto ako je Zemlja stvarno ravna? odes istrazivati, sto ako je ovo sve iluzija? igra? matrix? epruvetica?

Si depresivan? paranoia? ocd?

Muzika?


Da li svarno postoji cilj zivota? ili je cilj samo da se zivi?

Sto ako postoji beskonacno zivota ili smao jedan, i ti sad trazis smisao, a njega nema mozda?

Trazis vodu u ulju?

Suhu krpu na dnu mora?

Pocni se diviti konceptu zivota... ne ljudima, pusti njih, samo ce te sjebati, prvo shvati sebe, shvati zasto to mislis i onda ljudi tek.

Drustvo je sjebano od medija, ne budi unutar vecine, izadi iz tog okolisa...

Nadi srecu, ne razbijaj glavu o zid. I da govore svi razmisljaj pozitivno, ali to ne govore oni s kronicnom depresijom jer ne znaju kako je.

Nitko tko nes nije prozivio ne moze o tome govoriti. Ako si depresivan jebiga, s vremenom ce se ona smanjiti iako ces imati lose dane.. svi imaju lose dane..

99% ljudi ima fasade, jednu s roditlejima, drugu s drustvom, jednu kad su sami i tako... nadi samo jednu, tako ces naci svoj svijet...

Ne trazi utopiu, nadi sebe, nije svaciji cilj isti ako postoji, nadi sebe ali se nemoj izgubiti na tom putu....

BICB4

BICB4

21.01.2018.

"Garavusaaa" i "Emmy99" za dobar razgovor o ovim temama sam uvijek zainterisiran. "Lazyass" i "Nisamdobro" Bog je sad jako zanimljiva tema, ja iskreno se nadam da ne postoji jer ako postoji sigurno nije onakav kakvim ga se prikazuje, religija za sve loše na svijetu kaže bog nam je dao slobodnu volju, ali da li je zbilja tako? To se može prijmjeniti na neke slučajeve, ali na većinu ne. Kakvu slobodnu volju ima roditelj kojem nerođeno dijete umre iznenada, kakvu slobodnju volju ima to dijete, ili bilo koje dijete koje se rodi u zeemljama trećeg svijeta koje umre od gladi, a bogu nije ništa skrivilo, ako bogu postoji otkud njemu pravo da bude sudac i porta, da se igra životima milijardi ljudi, da dopušta svakakvom ološu da hoda zemljom, a velikim krščanima oduzme nerođeno dijete(ovaj slučaj navodim jer sam nedavno svjedočio takvom događaju u rodbini, ali ima još mnogo toga sta bi se tu moglo staviti, ne želi da se sada fixsirate na baš ovaj primjer). Nitko ne bi trebao imati toliku moć, zato više volim vjerovati da boga nema. "Lazyass" ,, zivimo u slobodnom svijetu, a slobode nismo okusili '', tu se postavlja zanimljivo filozofsko pitanje dali ljudi uopće imaju slobodu ili slobodnu volju, jesu li možda sve naše odluke unaprijed određene prijašnjim događajima?

,, Takođe poznato kao deterministička dilema, mi zapravo ne znamo da li su naše akcije određene nekim kauzalnim lancem prethodnih događaja (ili nekim eksternim uticajem), ili smo mi zaista slobodni ljudi koji odluke donose na osnovu slobodne volje. Filozofi (a u moderno vreme i naučnici), debatuju o ovom pitanju vekovima, ali odgovor se još uvek ne nazire. Ako na naše odluke utiče neki neprekidni lanac uzročnosti, onda je deterministička teorija tačna i mi ne posedujemo slobodnu volju. Ali ako je suprotno tačno, a to je ono što se naziva indeterminizmom, onda bi naše odluke morale da budu nasumične – što neki ipak ne priznaju kao slobodnu volju.''

Lp



elie2001

elie2001

21.01.2018.

Ne treba vjerovati u boga niti iakva božanstva,ali ne treba biti ni depresivan toliko.Mislim ništa se ne može promijeniti.Ni u svijetu niti u tvom životu.Kako se kaže,iz svoje kože se ne može.

21.01.2018.

Lako je reci ne treba bit depresivan ali ako se osoba depresivna ona ne moze samo tako skrenuti misli na nesto vedrije treba puno truda da se pobijedi depresija a i za pocetak treba dobra volja i odlucnost a nije na odmet da osoba koja se bori s depresijom ima osobu na koju se moze osloniti u bilo kojem trenutku i koja ce joj svakodnevno pokazivati koliko vrijedi

elie2001

elie2001

21.01.2018.

Znam da nije lako,ali ne smije se dopustiti da depresija prevlada.Potražiti pomoć ako vidiš da više ne možeš sam s time na kraj.

21.01.2018.

A ti si jos na pitanju sudbine , slobodne volje i Boga? Ajde pogledaj si malo Einstein-Bohr debatu. Einstein je za determinizam, a Bohr za nedeteminirani svijet. Schrödinger && Heisenberg su lijepo pokazali i pobili Einsteina da ako vratis sve za N-sekundi u nazad da ce se desiti bezbroj drukcijih radnji, samim time desavaju se "random radnje", ali i slobodna volja jer nase neuronske stanice imaju mehanizam stvarana nedeterminirane i ne random slobodne volje, sve sto ti sad radis je utjecaj tebe. Sudbina isto postoji, ona je tvoj DNA, pozicija na kojoj si roden, vrijeme u koje si roden u svemiru i tako, od je za tebe predeterminirana, ali sve ostalo ti imas slobodnu volju... Pogledaj Spinozu i Descartesa, Dualizam i Monizam, shvati da je Max Planck u pravu i da dokle god ne znamo sto je svijest nemamo o nicemu drugome raspravljati. Mlao pogledaj Richard Feynman-ovu filozofiju i njegovo ucenje fizike... Imas toliko toga, za mene ne postoji Bog vec beskonacno Bozasntva i mi smo dio toga, vjerujem u znanost, panteizam + taoizam, i na kraju shvatis da 3000 godina stari Lao Tzu je pricao o danasnjoj string teoriji. Spiritualnost je za mene veliki plus , ali to nije religija... istrazivanje = shvatiti svijet. Religija je nesto trece i ljudska izmisljotina, prije bi rekao da je njihov Bog stvorio svijet i dalje ga ne prati... Za mene je priroda bozanstvo i mi smo dio nje kao i ona nas - cestice, energija, ono sto postoji i ono sto ne postoji -> 0Hz frekvencija za string -0.1Hz>X>0.1Hz postojanje necega...
Edward witten je najpoznatiji matematicar danas i najinteligentniji, bavi se kvantnom fizikom i on isto kaze kao i Max Planck da moramo shvatiti sto je svijest, ovo sve ostalo je nebitno, jer ti si sam svoj promatrac... foton ili elektron ili proton ma bilo koja cestica je val i cestica ovisno o promatracu, ima beskonacno mogucnosti, determinizam vrijedi samo za vracanje nazad vremenski jer je sve vec determinirano, buducnost je domena kvantno-string podrucja, nista nije determinirano, to sam ti vec napisao gore.

Evo, ja sam citao i enciklopedije, i spiritual knjige, znanstvene, knjizevne... nebitno, bitno da shvatis na kraju da je sve povezano, da smrt-zivot, mikro-makro svijet, osveta-ponos, sve je to povezani, a nekad je samo iluzija 2 pojma i to je 1 pojam, kao otrov i lijek to je ista stvar s 2 sinonima...

Prosao sam i depresiju, OCD, paranoiu, bullying u osnovnoj, tako da nisma imao nikog za drustvo, vecinom sam rastavljao - disassemble stvari, npr kamere, kompjutere da shvatim kako rade i moja mladost je prosla vise u istrazivanju svijeta, i vjerujem da ti mogu reci da nista nije 100% ili 0% ... i da jedino sto nam govori istinu je matematika. Ona je izmisljenog koncepta, ali otkrivena u prirodi, ona je jezik bozanstva, a to bozanstvo nije bice, to je skup svega pa cak i samih nas. Ali neitko se ne mora sa mnom sloziti, cak ni mala materijalistica s E. ako ovo bude citala ;)

BICB4

BICB4

22.01.2018.

Ovaj vaš odaziv me stvarno iznenadio, mislio sam da neće ljudi ni pogledati, a kamoli se uključiti u raspravu, pogotovo jer užasno pisem, nikad ne mogu napisat bas onako kako mislim pa nekada djelovi ispadnu besmisleni, ali očito ste shvatili o čemu se radi. Samo sam htio zahvaliti svima, a sad odgovori:

"Garavusaaa" Prvi komentar koji sam pročitao, a da je točno opisao ono sto ja mislim i želim reći

"elie2001" ,,Potražiti pomoć ako vidiš da više ne možeš sam s time na kraj'' navikao sam sam sebi biti oslonac tako da pomoc do sady nije bila potrebna, a nadam se da i neće biti.


"ConstructiveEntropy" budem pogledao, ovo su više moje misli ne čitam radove i istraživanja, jedino ako naletim slučajno na nešto. Složio bi se sa tobom sve do matematike, slažem se da je ,,izmisljenog koncepta'' ali za ostatak bi prije rekao da pričaš o fizici ,, to je skup svega pa cak i samih nas'' ipak je fizika sve što smo i sve nas okružuje, matematika je zapravo podskupina fizike prema mom mišljenju(Iako ih kao predmete na fax-u jednako mrzim).

Lp.

Kikxy

Kikxy

01.02.2018.

Da ne uzalazim duboko u detalje, osjecam se isto kao i ti, mnogo i mnogo gore.Vjerojatno si iznadprosjecno inteligentna osoba,jer da nisi nebi se ni pitao to. Krenuo sam kod psihologa nedavno i recu ti samo 2 stvari koje mi je rekla koje su meni pomogle odma cim sam izaso iz ureda.Rekla mi je zamisli covjeka sa zdravim rukama i nogama u invalidskim kolicima, drugim rjecima mi je rekla izadi iz depresije zdrav si psihicki, zasto si to radis?! Zivot je jedan, nema repriza, uzivaj u svakom trenu koji dolazi, bez razmisljanja zasto je ovako, zasto je onako.Nekad se pitam da sam bar tup nebi nikad razmisljao o takvim du temama, nego bi jednostavno razmiljao o nekim instinktivnim potrebama.

01.02.2018.

It's easier to run
Replacing this pain with something numb
It's so much easier to go
Than face all this pain here all alone

01.02.2018.

If I could change I would take back the pain I would
Retrace every wrong move that I made I would

01.02.2018.

Points out all my mistakes to me
You've got a face on the inside too
Your paranoia's probably worse

01.02.2018.

Everybody has a face that they hold inside

01.02.2018.

i nikada se nismo susreli mi,KILOMETRI SU NAS DIJELILI...al' smo uvijek isto mislili mi...

01.02.2018.

And she says

I wish that I could be like the cool kids cuz all the cool kids, they seem to fit in
I wish that I could be like the cool kids, like the cool kids

01.02.2018.

She sees them walking in a straight line, that's not really her style
They all got the same heartbeat, but hers is falling behind
Nothing in this world could ever bring them down
Yeah, they're invincible and she's just in the background

01.02.2018.

I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter

01.02.2018.

Watch the time go right out the window

Nisamdobro

Nisamdobro

16.02.2018.

Zato sto ne vjerujes u Boga

BICB4

BICB4

08.03.2018.

Da vjerujem u nadnaravno biće koje ima apsolutnu moć i umjesto da napravi savršen svijet on dopušta toliko zla, nepoštenja, boli...

PunksAlmostDead

PunksAlmostDead

14.03.2018.

Ako cemo sada uzeti u obzir postojanje klasicne teorije o Bogu (svijet na kojem smo trenutno je privremen i ljudi su stavljeni na kusnju; ukoliko odole grijesima i kusnjama, bice poslani na vjeciti afterparty; koncept pakla i raja), gdje je raj usitinu savršen svijet, onda je već popunjena ta rubrika savrenog svijeta bez boli i negativne energije.
E sad, vjerovatno je lakse onima koji imaju tu cvrstu konekciju sa svojim Bogom pa brze se rijese depresije. Ako ostavimo po strani sada da li Bog postoji ili ne, religiozni ljudi konstantno imaju zvijezdu vodilju i ajmo reci da znaju unaprijed da bol koju sad osjecaju nije dugotrajna i da ce (ako se budu drzali pravila) dobiti nagradu - raj.
Ono sto hocu da kazem jeste da je vazno naci smisao, tu neku zvijezdu vodilju. Igrom slucaja (u nedodstatku boljeg izraza) religioznim ljudima je smisao Bog i sve vrijednosti koje on predstavlja. Teze je onima koji su izgubljeni i pritisak im ne dopusta disati, stalno se pojavljuju nove prepreke i sve upucuje na to da nema izlaza.

Isto tako vjerujem da ne postoji univerzalan lijek za depresiju niti carobna rijec kojom ce se depresija eliminisati. Svaciji demoni su drugaciji i ne odgovaraju svi jednako na ista oruzja. Kod svakog je to individualno i drugacije. Ljudi se godinama mogu lijeciti i opet na kraju ne izlijeciti, ne zato sto nemaju volje, vec jedostavno ne mogu naci nesto sto ih ispunjava.
I ja sam bila u istoj situaciji u predadolescenciji, najgori period zivota ubjedljivo, ali pomogli su mi ljudi upravo sa ove stranice jer smo se cesto dopisivali i na kraju pobijedili zajedno to cudoviste. Eto, za mene je lijek bio razgovor.
Ne kazem da sam sada nasla smisao zivota, a niti vjerujem da cu ga naci u doglednoj buducnosti, ali sam odlucila da zivim u trenutkku i za trenutak i da ne planiram nista na duge staze. Mozda je to sve pogresno, ali meni funkcionise za sad i ja sam zadovoljna.

P. S. Nastojala sam da nikoga ne uvrijedim svojim stavovima, pls bear with me :)

PunksAlmostDead

PunksAlmostDead

14.03.2018.

Ako cemo sada uzeti u obzir postojanje klasicne teorije o Bogu (svijet na kojem smo trenutno je privremen i ljudi su stavljeni na kusnju; ukoliko odole grijesima i kusnjama, bice poslani na vjeciti afterparty; koncept pakla i raja), gdje je raj usitinu savršen svijet, onda je već popunjena ta rubrika savrenog svijeta bez boli i negativne energije.
E sad, vjerovatno je lakse onima koji imaju tu cvrstu konekciju sa svojim Bogom pa brze se rijese depresije. Ako ostavimo po strani sada da li Bog postoji ili ne, religiozni ljudi konstantno imaju zvijezdu vodilju i ajmo reci da znaju unaprijed da bol koju sad osjecaju nije dugotrajna i da ce (ako se budu drzali pravila) dobiti nagradu - raj.
Ono sto hocu da kazem jeste da je vazno naci smisao, tu neku zvijezdu vodilju. Igrom slucaja (u nedodstatku boljeg izraza) religioznim ljudima je smisao Bog i sve vrijednosti koje on predstavlja. Teze je onima koji su izgubljeni i pritisak im ne dopusta disati, stalno se pojavljuju nove prepreke i sve upucuje na to da nema izlaza.

Isto tako vjerujem da ne postoji univerzalan lijek za depresiju niti carobna rijec kojom ce se depresija eliminisati. Svaciji demoni su drugaciji i ne odgovaraju svi jednako na ista oruzja. Kod svakog je to individualno i drugacije. Ljudi se godinama mogu lijeciti i opet na kraju ne izlijeciti, ne zato sto nemaju volje, vec jedostavno ne mogu naci nesto sto ih ispunjava.
I ja sam bila u istoj situaciji u predadolescenciji, najgori period zivota ubjedljivo, ali pomogli su mi ljudi upravo sa ove stranice jer smo se cesto dopisivali i na kraju pobijedili zajedno to cudoviste. Eto, za mene je lijek bio razgovor.
Ne kazem da sam sada nasla smisao zivota, a niti vjerujem da cu ga naci u doglednoj buducnosti, ali sam odlucila da zivim u trenutkku i za trenutak i da ne planiram nista na duge staze. Mozda je to sve pogresno, ali meni funkcionise za sad i ja sam zadovoljna.

P. S. Nastojala sam da nikoga ne uvrijedim svojim stavovima, pls bear with me :)

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

107.262
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Teen385 koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja. Slažem se