Stanje izmedu decki i cura

10

MarkTKD
02.10.2018.

Znaci oni koji su me prije pratili vec znaju moje misljenje o feminizmu i politickoj korektnosti opcenito. Oni koji ne znaju mogu pronaci taj blog slobodno. Jedino sto mogu reci na sve to je: I fucking called it. Tocno sve kako sam rekao da ce biti se i desava. Zahvaljujuci tom canceru od feminizma, broj muskih koji ne zele raditi sa zenama je porasao 2-3 puta, ovisno o poziciji. Nastali su razni muski pokreti, od kojih je najpoznatiji MGTOW (Men Going Their Own Way).
Pa evo jedan clanak u kojem cu objasniti koje je trenutno generalno stanje izmedu muskaraca i zena, a onda i predvidanje sto ce se dalje desiti ako ovako nastavimo.

Prvo, kakvo je stanje...
S muske strane, sve vise muskaraca dolazi do zakljucka da se ne isplati ulagati vrijeme, novac, emocije i misli u veze sa zenama. Zasto je tako? Krenimo od toga da, koliko god feministi tvrdili suprotno, zene su puno vise privilegirane nego muskarci. U slucaju raskida braka, sva imovina se dijeli izmedu muza i zene. To je omogucilo zenama da se udaju za nekog malo bogatijeg, zive s njime 3-4 godine i onda traze razvod i dobiju dio njegove imovine. Isto tako, zene mogu reci da su bile silovane ako su bile pijane kad su s nekim imale odnose, dok muskarci nemaju nikakvu obranu protiv toga, niti ne mogu uciniti isto ako su oni bili isto pijani. Nadalje, zenama je dovoljno da optuze nekoga za silovanje i vec su mu cijeli zivot i karijeru unistile, cak iako su to apsolutne lazi. Dovoljno je da muskarac da neki kompliment zeni i vec ga moze tuziti za seksualno zlostavljanje. Uz takve uvjete, tko bi bio dovoljno lud da ima ikakve veze sa zenama? Kada cura s kojom spavate moze sljedeci dan odluciti da je pogrijesila i reci da je bila silovana.
Sve to je dovelo do situacije da muskarci na visim pozicijama ne zele mentorirati zene pocetnice, da muski direktori ne zele ici na poslovne vecere sa zenskim direktoricama, da skoro pola muskih radnika se osjeca neugodno ako moraju raditi sami s zenskom kolegicom, cak i do razine da ce rade dati otkaz nego pristati na to. Sve iz straha da bi mogli reci ili uciniti nesto sto bi uvrijedilo zenu u pitanju koja ih onda moze lazno optuziti za silovanje ili seksualno zlostavljanje.
Jesu li to muski krivi? Je li to ta zla patrijarhija koja prema feministima upravlja cijelim svijetom i daje svakakve privilegije muskarcima? Jer stvarno se osjecam tako jebeno privilegirano kao musko, mogao bih skakati od srece...

Zahvaljujuci svemu tome nastao je MGTOW pokret. To je pokret koji potice muskarce da idu svojim putem i da se koncentriraju na to da su oni sto sretniji, umjesto da se zrtvuju kako bi neka zena bila sretna s njima. Mislim da je jako lako vidjeti zasto postoji to uvjerenje. Zanimljivo je (cime mislim "skroz ocito je") kako se bas slucajno poklopilo da sto vise feminizam jaca, to je vise muskaraca koji prihvacaju MGTOW filozofiju.
Sad, neki ce sigurno reci da to nije istina i da mladi muskarci i dalje traze cure, ali je stvar u tome da MGTOW najvise prihvacaju oni dobri decki koje cure uopce ne dozivljavaju i stavljaju u friendzone. Na trzistu ostaju samo fuckboysi koji samo zele neku "bombu koju mogu izjebat" i bok. Zanimljiva je cinjenica kako je sve vise zena koje su 30+ i same, a bas traze takve dobre decke za ozbiljnu vezu i/ili brak. Ali je tada vec kasno, jer svi ti decki su cekali i pokusavali najkasnije do 25. godine, a onda su otisli svojim putem. Nazalost, sa 30 godina i nakon jedno 15+ partnera, vise nemate tako puno za ponuditi takvim deckima. Oni imaju sve ono sto zelite tada: novac, stabilnost, sigurnost, lagodan zivot, ali vi nemate nista da im ponudite vise za to. Dolazite kao potrosena i iskoristena roba, a ocekujete da cete dosegnuti visoku cijenu. Poklonile ste ono najvrijednije sto ste imale za dati nekim jebacima koji su vas gledali kao obicnu rupu, a onda zelite dati neke ostatke nekome tko vam je bio spreman dati sve. A sve to za sto? Za tih par noci zabave koje vam je i sam taj dobar decko mogao dati da ste mu dale priliku dok ste bili u zlatnim godinama. I onda takve zene krenu okolo vikati kako su svi muskarci isti i kako su svinje.

Sad, zasto to govorim sve...
Stvar je u tome da jedno 90% cura i zena spada u tu kategoriju cura koje do 30-e spavaju s barem 15 razlicitih decki.
Od preostalih 10%, 70% njih (znaci 7% u globalu) nisu takve, ali isto tako ne shvacaju koliko se mi decki zrtvujemo za njih i ne znaju to postivati. Nama koji smo dobri prema curama nema nista draze nego vidjeti ju kako je sretna. Za to smo spremni i zrtvovati neke nama zivotno vazne stvari i posvadati se sa svima na svijetu. I nema nista gore nego kada neka cura to ne vidi i ne postuje.
Nazalost, mozda 3% cura i zena na cijelome svijetu shvaca takve stvari i postuje ih. I ovo sto cu sada reci govorim bas njima: iskoristite svoje mlade dane tako da ih poklonite nekome tko ih je vrijedan. Poklonite sebe njima u potpunosti i oni ce vam to vratiti. Ako to vi ne ucinite, netko drugi bude. A ako i nitko to ne ucini, rade ce biti sami ili ce traziti neku mladu curu koja bude to ucinila. A vi cete zavrsiti same, trazeci bilokakvu osobu s kojom mozete biti i koja ce vas uzeti.

To je realnost i mogu garantirati da ce sve vise dobrih decki otici svojim putem. Zato iskoristite priliku dok ju imate i dok ste mlade, jer doslovno svakim danom nakon 18-e gubite na vrijednosti i manje su vam sanse.

Ako netko ima pitanja ili komentare, slobodno ih ostavite ispod. Ili mozete u poruke, samo nemojte chat jer je strgan pa cesto niti ne vidim da mi je netko nesto rekao.

Komentari

Dajemsavjete

Dajemsavjete

03.10.2018.

Složila bi se s vecinom osim sa "glavnom porukom" ovog teksta i sto zapravo ne pricas o feminizmu (pokretu koji je prvenstveno osnovan da bi zene dobile pravo glasa) nego o neofeminizmu (pokretu u kojem zene misle da su bolje od muskaraca).

Dajemsavjete

Dajemsavjete

03.10.2018.

I cak bi nadodala da sam uvjerena da je ovo balkansko "zatupljenje" u neku ruku dobro jer kod nas takvi pokreti jos nisu rasireni osim mozda medu mladim generacijama. Na mlade generacije mislim na mulce kraj osnovne i srenja skola. Prvenstveno mulice koje su zbog danasnjih tehnologija ucene da budu mlade i neovsne zene vec sa 13 godina da se one tako lijepo naslikavaju i bodre jedna drugu. One imaju puno lajkova sta ce im nesto drugu. I mislim da tu nastaje problem ja i moja generacija smo trckarali decki za curama cure za deckima i svi bili slatko sretno i nevino zaljubljeni, bili smo u "vezama" drzanja za ruku koje bi prekidale jer bi se netko razbolio i nebi dosao u skolu ili mozda u park poslje skole jer ti mama nije dozvoljavala. A sad se sa 13 seksaju kao veliki nije ni cudo sta cure i decki vec sa 18 godina misle da su prosli sve da su svi decki isti sve cure iste i zamrze suprotan spol. Problem pocinje pre rano da bi se mogao rijesiti razgovorom ili nekim motivacijskim govorom. To sve vise postaje stvar odgoja i navike nacina odrastanja i razvijanja, nazalost.

MarkTKD

MarkTKD

03.10.2018.

Razlog zasto ne spominjem feminizam iz proslosti je upravo taj: on je iz proslosti. Ovo je i dalje isti taj feminizam, samo 3. val koji se temelji na superiornosti zena, sto dovodi do toga da zu zene sve vise nesretnije u zivotu i da ih sve manje dobrih i kvalitetnih decki zeli u bilo kakvom obliku imati blizu sebe.

Slazem se s tobom da je dobro sto smo mi ovdje zatucani ko magarci, ali jedino zato sto zbog toga kasnimo za ostatkom svijeta. Nazalost, danasnji feminizam je uzeo dovoljno maha da je i dalje aktualan pa niti ta nasa zatucanost nam ne pomaze, kao sto se i vidi iz ovoga sto si rekla da klinke sa 13 godina si vec umisljaju da su one princeze kojima se treba udovoljavati. Da feminizam nije uspio uzeti takvog maha i da je do sada vec propao, nas narod bi se tek ukljucio na zalasku i brzo bi odustao.
Ovo sto kazes da neki "motivacijski govor" nece pomoci nije skroz tocno, jer moze potaknuti barem 3-4 osobe da se malo vise educiraju o tome i da od njih 1 shvati da to sto govorim je istina i da ce se kod nas isto desiti kao i vani da zene budu ekstremno nezadovoljne sa svojim zivotom nakon 30-e ako nastavimo putem feminizma. I ta jedna osoba ce mozda onda utjecati na svoju mladu sestru i objasniti joj da feminizam nije ono cime se predstavlja. Ja osobno vjerujem da je bas u takvim malim promjenama zapravo rijesenje za veliki problem. Realno, da su muski do sada sutili cijelo vrijeme, feminizam bi vec promijenio sve aspekte zivota. Ali upravo zato sto postoje oni koji su otvoreno pricali o toj temi i debunkirali tvrdnje danasnjeg feminizma postoji i odredena populacija zena koje su same protiv feminizma jer imaju dovoljno inteligencije i pameti da predvide koji je najvjerojatniji rezultat pobjede feminizma.

Sto se tice 1. i 2. vala feminizma, sa njima se potpuno slazem. Zene trebaju imati jednaka prava kao i muskarci, jer i one obavljaju vrlo vaznu ulogu u drustvu. Ja stvarno ne razumijem zasto se danas smatra da je zena koja je kucanica zapravo zena koju se ne cijeni. Ako je uzela ulogu njegovateljice svojeg muza i osobe koja ce se brinuti oko kuce/stana, ja osobno smatram da je to jedna od najboljih uloga koju zena moze uzeti za drustvo. Time osigurava da joj je muz, koji je radnik, pod sto manje dodatnog stresa van posla, sto dovodi do puno produktivnijeg radnika ili pametnijeg menadera. Naravno, zene trebaju imati mogucnost i imati neku profesionalnu karijeru, ali mislim da bi to trebala biti samo mogucnost, a ne standard. Zene bi definitivno bile najsretnije da mogu doma sjediti, brinuti o kuci i djeci i eventualno raditi neki posao online, tipa pisanje bloga, izrada youtube videa, neki oblik freelance posla, itd.
Mogao bih sada tu nastaviti i o tome kako su zene vec radile u tvornicama za vrijeme socijalizma i kako ih je to sve dovelo do teskog pijanstva i mentalne nestabilnosti zbog vrste posla. A to je bilo za vrijeme socijalizma gdje se je radnik puno vise cijenio. I o tome kako zene su generalno manje efikasne u poslovima gdje dominiraju muskarci, kao da ih je sama priroda ogranicila jer to nisu poslovi koje bi trebale raditi.

I hvala na komentarima :) drago mi je da postoje i drugi ljudi koji prate ovako neke vece drustvene probleme, a da nije na razini mentalno zaostale osobe koja samo zna izderavati jednu frazu i nema nikakvu sposobnost logicnog razmisljanja.

princessofdark

princessofdark

03.10.2018.

Prestala sam čitati na pola jer ne mogu vidjeti tekst od toliko sranja. Žene su krive? Izmišljaju silovanja? Pogledaj koliki je postotak prijavljenih silovanja. Na javnim službenim stranicama koje nisu radili feministi i ljudi za borbu za jednakost spolova. Nema zemlje gdje su žene jednako plaćene koliko i muškarci. Nema. Za isti posao. Kad se rodiš kao bijeli, heteroseksualni muškarac imaš sve privilegije svijeta. Dečko jesi se ti ikada bojao vraćati kući poslije 10 navečer? Okrenuo na svaki šum? Sumnjam. Također jesu li ti ikad dobacivali imaš dobro dupe, sise itd? Čisto sumnjam. Također znam da ni jedna žena ne prijavljuje bilo kojeg muškarca iz zajebanicije, jer hoće te probleme u životu. Život žena neusporedivo je teži nego muškaraca. Nema polja na kojem žene bolje prolaze. Znaš koliki je postotak žena od ukupnog broja seksualnog roblja? 3 od 4. Znači od 4 osobe koji rade u prisiljenoj prostituciji 3 su žene. Žene se također više sudi, pa ako žena obuče kratko odmah je drolja koja poručuje meni treba kurac. Ako obuče burku opet ju umlati jer ne želiš da ti zamaskirana žena hoda pored tebe. A taj tvoj pokret. Slobodno ga priglite, svi vi mrzitelji žena. Ionako s takvim žene neće da budu. Zato ste i bijesni. Vi i ne vidite da mrzite žene. I daj molim te, dragi proguglaj broj ubijenih žena od strane partnera ove godine u hr. A onda pogledaj broj muškaraca ubijenih od strane partnerica. Do tada so long. I btw ženama nije u iskonskoj prirodi da manipuliraju kako ti pišeš u onom tekstu. I ako i jest tako, u muškom je da budu nasilni. Ja ne mrzim muškarce još samo da ti kažem. Ima ih dobrih, sjajnih ljudskih bića, također ima žena koje su pokvarene i bezobzirne. Ali molim te nemoj o privilegijama.

MarkTKD

MarkTKD

04.10.2018.

Žene imaju puno veće privilegije i zakonske prednosti.
1. Žene su uvijek prioritet spašavanja u slučaju opasnosti.
2. Žena može odlučiti dan poslije seksa uz njezin pristanak da joj se ipak nije svidjelo i to nazvati silovanjem i to će zakonski proći kao optužba za silovanje.
3. Žene koje su lažno optužile muškarce za silovanje, uništile im živote i karijere i strpale ih u zatvor mogu kasnije priznati da su lagale i nemaju nikakve posljedice. Čak i ako se već tokom sudskog postupka zaključi da su lažne optužbe, za njih ne postoji nikakva kazna.
4. Žene mogu silovati muškarca, protiv njegove volje zatrudniti putem njegove sperme i onda ga tužiti za alimentaciju jer je njegovo dijete.
5. Žene za jednake zločine kao i muškarci dobivaju kraće zatvorske i manje novčane kazne. Ako se 2 muškarca potuku, obojica moraju platiti kaznu za remećenje javnog reda i mira, čak i ako je jedan od njih se samo branio. To znam iz osobnog iskustva. Žene ne plaćaju takve kazne.
6. Isto tako, ženama se prihvaćaju jake emocije kao olakšavajuće okolnosti kod zločina, muškarcima ne.
7. Žene mogu tražiti barem jednaki skrbnički status nad djetetom, čak i ako objektivno nisu sposobne pružati tom djetetu zdravu okolinu za razvoj. 2/3 samohranih majki zlostavljaju ili zapostavljaju svoju vlastitu djecu.
8. U slučaju rata, žene nisu prisilno poslane u rat, niti nisu obesčašćene ako pobjegnu od rata. Muški jesu.
I to so samo zakonske privilegije. Evo i neke socijalne privilegije:
1. Žena može provocirati napad i čak sama prva napasti bez da itko sa strane to smatra lošim. Muško kad to napravi odmah dobije batine, čak i ako samo ošamari žensku osobu koja ga je prije toga napala sa nekim predmetom više puta.
2. Ženama koje kažu da su silovane odmah se povjeruje bez apsolutno ikakvih dokaza, čak i ako nisu. Muškarci koji kažu da su silovani od strane žene su još ismijavani i nitko im ne vjeruje.
3. Skoro svaki sukob između muškarca i žene završi u korist žene, čak i ako je potpuno i apsolutno u krivu.
4. Ako žena zavede nekog muškog, laže ga, vara ga, većina ljudi će mu reći da je on sam kriv što si je to dozvolio, tek će određena manjina prozvati tu ženu za svoje kurvanje okolo. U obratnoj situaciji, muškarac koji je prevario ženu dobije prijetnje i često batine od bliskih ljudi žene koju je prevario. Ispljuje ga se da je smeće.
5. Žena koja se rastane od muža zato što ju više ne napaljuje je skroz ok, ali ako muškarac to učini onda je svinja.
6. Ako žena izvrijeđa muškarca, nitko nema problem s time i čak misle loše o samom muškarcu koji je izvrijeđan. Ali ako muškarac izvrijeđa ženu, onda je svinja.
7. Žena koja se oblači oskudno se smatra seksi i privlačnom. Muškarac koji se tako obuče se smatra odvratnim i bolesnim.

Mogao bih cijeli roman napisati o tome koliko žene imaju privilegija i koliko im je život lakši u odnosu na muške.

Gender wage gap je odavno već debunkiran. Ne postoji nijedno istraživanje koje uzima u obzir sve faktore koji određuju nečiju plaću:
-efikasnost
-ambicijoznost (što dovodi do veće šanse traženja povišice)
-broj odrađenih sati u mjesec dana
-iskustvo
-vrijeme provedeno u toj firmi
-stupanj obrazovanja
Na kraju krajeva, zar stvarno misliš da u ovom kapitalističkom svijetu ljudi namjerno zapošljavaju muškarce koje moraju više platiti samo zato da ne daju poslove ženama? Ako uzmeš firmu od 1000 zaposlenika i staviš da žene plaćaju 100 kuna manje mjesečno nego muškarce, firma bi uštedila 100,000 kuna mjesečno, tj. 1.2 milijuna kuna godišnje, što je veliki novac. A zna se jako dobro da firme gledaju kako što manje nekoga platiti, čak i do razine da će rađe zaposliti strance iz siromašnijih zemalja. Na kraju krajeva, zakonski je ilegalno nekoga plaćati manje na temelju njegovog spola, rase, vjere, seksualnosti i sličnoga. Zašto onda ne lete tužbe na sve strane ako stvarno svugdje žene dobivaju manje plaće nego muškarci, a kažeš da su po svemu isti. Nije poslodavcu isto proizvede li netko 10 proizvoda u 8 sati ili 15 proizvoda i normalno da će više platiti onog radnika koji je efikasniji kako bi ga motivirao.

Što se tiče sigurnosti, itekako sam se okretao iza sebe po noći. Reci mi koliko je vas mladih žena bilo izbodeno u hodnicima jer niste imali 2 kune za dati nekim huliganima? Koliko branitelja vas je izbolo sa odvijačima jer je zbog vas bus stajao na stanici? Koliko vas je godišnje upucano zbog dugovanja od 20 kuna? Koliko je vas na ulici, bez krova nad glavom? Koliko je vas dobilo prijetnje smrću u školi jer ste dignule ruku na satu? Koliko su vam prijetili nožem? Koliko su vas gurali u trnovito grmlje jer je to smješno? Ili udarili u genitalije? Koliko vas društvo gleda kao smeće ako radite neki posao s niskom plaćom? Koliko vas je ostalo bez karijere i prijatelja jer vas je neki muškarac lažno optužio za nešto? Koliko vas je izgubilo pola svoje imovine jer ste dosadile mužu i jer je našao neku mlađu i zgodniju? Pitaš jesu li mi ikada rekli da imam lijepe sise i guzicu? Puno rađe bi imao takve probleme nego da moram svaku sekundu svakog dana kada sam izvan kuće paziti oko sebe da ne naletim na neku budalu nadrogiranu koja će me izbosti jer nemam 5 kuna da mu dam.

Jesi li se ikada zapitala zašto su skoro svi transverstiti muškarci koji su postali žene? Jesi li se ikada zapitala zašto sve više muškarci ne žele imati ništa sa ženama? Zato što smo privilegirani? Mi? Da smo toliko jebeno privilegirani, ne bi se bojali i distancirali od žena što je jači feminizam. Nego bi se smijali. Vi žene imate toliko jebene moći da smo shvatili da nam je najbolje ako uopće nemamo ništa s vama. Ali da, mi smo privilegirani. Mi smo ti koji možemo vama uništiti život sa jednom jedinom lažnom optužbom. Da citiram ono što feministice često vole nama govoriti: "Check your privilege". Jedina privilegija koju imam kao muško je ona koju mi je priroda podarila, a to je da sam fizički jači i izdržljiviji nego prosječna žena. Da sam dobio 1 kunu za svaki put kada mi je netko rekao da moram popustiti nekoj curi jer je žensko, doslovno bi si mogao kupiti novi auto do sada. I onda sam ja privilegiran. Najozbiljnije ti kažem, da postoji mogućnost, mijenjao bih se sa tobom za spol bez i trenutka premišljanja.

Ajde realno, što muškarac dobije u vezi od žene? Dobije seks. Što žena dobije od muškarca? Dobije sigurnost, zaštitnika, nekoga tko će posvetiti svo svoje vrijeme tome da ona bude sretna.
Što muškarac dobije u braku od žene? Manje seksa nego prije i dodatne obaveze. Što žena dobije? Sve isto, plus mogućnost da u bilo kojem trenutku odluči prekinuti taj brak i dobiti pola muževe imovine. Fucking great privilege for us men.

Samo kao referenca:
https://www.youtube.com/watch?v=OQ2fREo3Tjc

MarkTKD

MarkTKD

04.10.2018.

BTW, kad smo već na temi silovanja toliko potrošili vremena, sigurno znaš da 72% silovanja počini netko koga silovana osoba poznaje. Znači da 28% silovanja počine osobe nepoznate silovanoj osobi. Također je zanimljiva činjenica da 64% silovatelja su već bili osuđeni za neki oblik fizičkog nasilja, 53% silovatelja su već bili osuđeni za neki oblik krađe i 51% silovatelja su već prije bili osuđeni za silovanje. Što to govori je da u više od pola slučajeva žene koje su silovane su bile u kontaktu sa već prije osuđenim kriminalcem. Prije nego kreneš sa onim klasičnim feminističkim pričama kako opravdavam silovanje, to uopće ne radim i silovanje smatram jednim od najnižih i najodvratnijih činova koje netko može učiniti. Ali mislim da i same žene imaju određenu krivicu u tome što su silovane. Da, znam, već se vade rašlje da me se probije, ali više od pola silovanih žena su silovane od strane nekoga tko već ima kriminalnu povijest. Koji kurac očekuješ od kriminalca, pogotovo ako mu daš neki oblik povoda u njegovoj glavi? To je kao da se družiš sa zmijom i kada te ugrize kriviš nju. Svatko će te pitati koji su kurac bila oko nje. Opet, ne opravdavam silovanje, ali ako ne želite biti silovane, definitivno prvi korak koji morate učiniti je taj da se ne družite sa jebenim kriminalcima. I ono što je još najzanimljivije je to da najčešći silovatelji imaju 2-4 kriminalne osude iza sebe već.

Još par videa kao reference:
https://www.youtube.com/watch?v=3mzYKWDx6YI - istina o muškim privilegijama
https://www.youtube.com/watch?v=_ucR-1NodAs - 50 ženskih privilegija
https://www.youtube.com/watch?v=x4AxFR_jAkg - 12 prava koje žene imaju, a muški nemaju
https://www.youtube.com/watch?v=8sJScg78Rlc - wage gap debunked
https://www.youtube.com/watch?v=TZrzCAuiw7w - mitovi o seksualnom zlostavljanju (imaš i drugi dio)
https://www.youtube.com/watch?v=zO9nUBazWEg - razlozi zašto muškarci izbjegavaju brak

princessofdark

princessofdark

04.10.2018.

1. Znam barem desetero djece čije majke odvajaju iz svojih usta da im dijete ima što za pojesti kada rastavljen otac odbija plaćati za svoje vlastito dijete. U većini slučajeva djeca pripadaju majkama jer ih otac ne želi trajno skrbiti i da ne govorim o godinama sudskih procesa zbog alimentacije. I ja sam dijete rastavljenih roditelja i znaš koliko je moja majka dobila od mog oca rastavom? 1200 kn alimentacije za dvoje djece, NJEGOVE djece, za koju se morala godinama navlačiti po sudu jer je on mislio da pošto su oni rastavljeni on djeci ništa ne duguje. Kuću je zadržao on jer je njegovo nasljedstvo, ergo ne dobije uvijek imovinu žena.
2. Nikad, ali nikad nisam rekla da muškarac ne može biti žrtva silovanja ili spolnog uznemiravanja. Nikad. I to OŠTRO osuđujem jednako kao i za žene.
3. Znam da i muškarci pate i da su ugnjetavanja i da često ne dobivaju jednak tretman na konto izgleda, naslijeđa, imovinskog stanja itd. Ali s druge strane muškarac nikad nije odbijen s posla jer "je u godinama kada može imati djecu pa mu nećemo plaćati bolovanje" kao kod mnogih žena.
4. Žene u ratu? Bilo ih je uvijek i bit će. I ovaj rat je donio žena koje su se borile na bojišnici. A s druge strane i da nisu. Misliš da je lako živjeti pod bombama i skrbiti za djecu, svaki trenutak brinuti da prežive. Koga najviše siluju u ratu? Žene. Koliko njih zbog nemogućnosti pobačaja rodi dijete silovatelja.
5. I ja se bojim, Zagreb je pun narkomana i mislim da će prije napasti mene od 174 cm i 50 kg nego tebe, odraslog muškarca u formi.
6. Osuđujem bilo koji oblik nasilja i sama nikad ne bi udarila nekog osim u samoobrani.
7. I da ima puno rođenih žena koje postanu transseksualni muškarci, ali to je uopće glupo spominjati jer nitko od njih ne mjenja spol jer je drugom bolje.
8. Ako se toliko bojite žena, nemojte ih imati i gotovo. Hvala bogu ima muškaraca kojima žena nije prijetnja tako da bez brige neće vrsta propasti.
9. Nemaš pojma kroz koji pakao prolaziš kad prijavljuješ silovanje, nemaš pojma koliko suza proplačeš od prijave dok stvar ne ode i ako uopće ode na sud. I zadnje, jadni ugnjetavanja muškarcu ja još nikada nisam čula za mušku sigurnu kuću dok za žensku nažalost jesam.
10. Misliš da su žene unište muškarce optužbama za silovanje i nasilje? Predsjednik jedne velike zemlje, više optužbi starih i po 20 godina, još uvijek je predsjednik, redatelj Roman Polanski je još u 70-tim optužen za silovanje cure od 13 godina, i dalje uredno radi i još nije procesuiran. Ima i par bisera u lijepoj našoj koji su optuženi za nasilje pa još uvijek sjede na visokim položajima.

melaniay5

melaniay5

09.10.2018.

To kaj si rekao da se ne isplati niš ulagat u žene nije posve točno. Točno je jedino ako naiđeš na žene koje su s tobom samo privremeno da te iskoriste,ali i postoje žene koje samo žele ljubav i poštovanje svog partnera koji će htjeti isto ako je normalan.
Što se tiće privilegija mislim da žene nisu privilegirane. Prvo ću navesti svoj primjer na temelju svega što znam pa se osvrnuti na tvoje argumente. Malo ću se osvrnuti na loš povijesni položaj žena koji još uvijek postoji u arapskim zemljama. Kada su se počele otvarati prve škole tko je jedino smio ići u školu? Dječaci. Kad se novačilo za rat ko je smio ići? Muškarci. Tko je išao na posao privređivati za obitelj? Muškarci. Zašto? Zato što su žene bile prisiljene zbog tadašnjeg sustava ne steći znanje da mogu privređivati za obitelj. Žene su morale slušati prvo svog oca u roditeljskoj kući,a nakon udaje muža i sina. Muškarac je mogao tući svoju odraslu ženu kao da joj je otac. Kada su napokon mogle početi raditi,a to je bilo negdje u 18. ili 19. stoljeću, primali su mizarnu plaću ako se to uopće moglo zvati plaćama. Glavni cilj feminističkih pokreta bio je ravnopravnost žena u odnosu na muškarce. Mislim da su to i zaslužile. I sada 2 stoljeća nakon(ako uzimamo 19. stoljeće) žene u nekim zemljama i firmama nisu ravnopravne. I danas u nekim zemljama i regijama muški život ima veću vrijednost u odnosu na ženski. U Indiji puno žena pomaci kad saznaju da nose žensko dijete. Neki profesori u Hrvatskoj daju veće ocjene muškim učenicima za manju količinu znanja koju iznesu u odnosu na učenice. Doživjela sam to na vlastitoj koži.
Krećem s demantiranjem tvojih argumenata.
1. Neke mame uče svoje kćeri kako se obogatiti i kako iskoristiti muškarca ako je bogat. To ih i neke domaće pjesme napisane od muških autora uče. Očit primjer za to je pjesma Matcho Man od grupe Magazin. U tome "poslu" su najčešće žene,ali to ne znači da i muškarci ne mogu napraviti istu stvar. Možete i vi tako. Tko vam brani?
2. Ako ga žena optuži za silovanje utvrđuje se što se dogodilo taj dan. Ispituju se svi koji su je tada vidjeli s njim. Posebnu ulogu u tome imaju konobari koji su joj točili piće ili prodavači u trgovini da bi utvrdili koliko je ta osoba stavrno bila pijana. Postoji ispitivanje da bi se utvrdila istina da ne bi bilo rekla kazala. Policajci,a posebno odvjetnici optuženog izvuku cijelu istinu. Ako nije istina to što je rekla samo njoj će biti uništen život jer je lagala,a on će ostat čistog obraza. Ako je pak istina to što je rekla i njoj i njemu će biti uništen život. Vjerojatno si misliš zašto bi njoj bio uništen život ako je pobjedila. Uništen joj je život zato što nikad neće moći uspostaviti svoj život i stvoriti obitelj jer će svi znati da je silovana i govoritri joj iza leđa svim muškarcima: "Nemoj nju kaj ti s njom radiš znaš ona ti je silovana i sl. Daj mi molim te reci i jednog kojemu je lažna optužba uništila karijeru. Jel se možda sječaš sad kaj je bila kampanja gdje su sve silovane žene smogle hrabrosti javno progrovoriti o tome da su bile silovane od strane nekih visokih dužnosnika pa su dobivale razne pretnje od odvjetnika tih bogataša da će im uništiti život u potpunosti ako to ne budu demantirale. To kao i sam čin silovanja ostavlja trajne,neizbrisive posljedice na psihičko stanje žene. U tom slučaju su muškarci ti koji su krivi jer da nisu krivi zašto bi slali pretnje.
3. Nije svaki komentar upućen ženi seksualno zlostavljanje i u tom slučaju će sud utvrditi jel to stvarno pravo seksualno zlostavljanje. Ako je taj komentar tipa lijepa si,predivna si onda je to ok komentiranje,ali ako je tipa gdje si mačko kako bi te ja .... i tako to onda to nije definitivno nije ok. Kako bi tebi bilo kad bi tebe tako neka žena? Reagirao bi isto kao i žene kad im to muškarci rade. Ti muškarci su po mišljenju žena teške seljačine i ne žele im prići ni na 10 metara.
4. Kažeš da taj pokret potiće muškarce da rade ono što ih čine sretnijima. Molim te otiđi u neki lokal preko tjedna pa prebroji i odgovori mi koliko u toj birtiji da se bolje izrazim ima muškaraca,a koliko žena(konobarice i konobare ne broji) i u kakvom su stanju(alkoholizirani ili ne). Poslije posla većina muškaraca ode u birtiji napit se ko stoke pa doma tući i maltretirati žene i djecu(ako imaju djecu),a žene idu na drugi posao(čistit kuću ili stan jer ne stignu to napravit kad su na poslu od kojeg dobivaju novce dok u ovom ni hvala ne dobe čak i batine pokupe od muža koji je pijan ko letva naravno jer nisu stigle obaviti sitnicu). Reci mi sad ko je sretiji osoba koja samo pije ili osoba koja koja dobiva batine do krvi od te iste pijanice.
Svjestan si da postoje i dobre cure kao i što sam ja svjesna da postoje dobri dečki. Razlog zašto su večinom cure i dečki kreteni je zato što nas o tome društvo uči.
Znam da će zvučati čudno,ali hvala ti na savjetu iz 3 odlomka od kraja jer nema smisla biti s osobom koja ti ne čestita tebi važne datume i kojoj se moraš uvijek prvi javiti. Meni je toga dosta. Osoba sam od 19 godina koja traži normalnog dečka,a ne kretena na kakve većinom nalazimo. U svom "Mr. Savršenom" tražim sve što i vi dečki tražite u svojoj osobi iz snova osim onaj dio sa sexom. Nije oglas samo kažem.
Imam jedno pitanje za sve. Kako odmah na početku prepoznat je li osoba s kojom smo u vezi vrijedna toga(znam da nije ako odmah traži sex,ali mislim na druge "simptome")?

melaniay5

melaniay5

09.10.2018.

MarkTKD Odgovorit ću ti na ona pitanja o sigurnosti. Ja se okrećem svaki put kad čujem šuštanje,a znam se obranit. U mom malom gradu nije bilo takvih huligana koji bi nekoga izboli,a u najmanju ruku prebili zbog 2 kune. Za branitelje si pretjerao. Prikazuješ ih kao čudovišta,serijske ubojice. U kojem ti gradu živiš,New Yorku,kad se kod tebe stalno nešto loše događa? Kod nas se svako malo netko ubije jer ne može dug otplatit. Ja nisam nikad vidjela mlade muškarce koji su beskučnici ili da kopaju po smeću. Vidim umirovljenike bez obzira na spol. Tako da nemoj lagat. S dizanjem ruke na satu si isto pretjerao. Kroz moje cijelo školovanje nisam nikad vidjela ili čula da je netko dobio prijetnje zbog običnog dizanja ruke na satu. Kakav crni nož? Živimo u Hrvatskoj,a ne u SAD-u. U mom razredu je bilo slučajeva gdje su nekom siromašnijem dječaku gurali torbu u WC-školjku,ali su krivci kažnjeni isto kako bi bili kažnjeni da su to učinili nekoj djevojčici. Mene su gledali kao smeće samo zato što mi moji nisu mogli priuštiti sve najnovije. Tako je i dan danas. Mislim da to dođe približno isto,ako ne i isto s tvojom situacijom iz pitanja. Nisam ostala bez karijere zbog nekog muškarca,ali sam bez prijatelja i samopouzdanja. Zvali su me šišmišem i vješticom zato što sam u igri slučajno ozlijedila jednog dječaka. Govorim dječaka jer smo tad bili mali. Udarali smo se s knjigama,kajdankama i pernicama jedan drugoga po glavi i dogodilo se. To ruganje se proširilo na cijeli grad. Ja sam još premlada za muža tako da ja nisam,ali sigurno postoje i takvi primjeri. Ti se moraš brinuti samo o tome hoće li te netko napast,mi i o neugodnim komentarima i o vlastitoj sigurnosti.
Također sam bila žrtva vršnjačkog nasilja koje su sustavno svaki put kad su stigli radili muške osobe iz razreda. Bojala sam se u školu ići jer sam znala što me čeka. Kad sam na kraju školske godine pukla i sve priznala roditeljima,otišli su u školu gdje su obavili razgovor sa nasilnicima i rekli da nećeju od druge godine biti sa mnom u razredu. Na kraju su bili. Kad bi samo znao što sam ja sve osobno prošla,kakva se zlostavljanja od strane profesora,učenika pa čak i roditelja rekao bi mi da bi se na mom mjestu već odavno ubio. U tome sam psihički jača. Kažeš da ste vi muškarci fizički jači od nas. Ne slažem se u potpunosti s tobom. Jeste jači kad treba drva nosit,ali durat bol nikako. Kad dobite temperaturu 37.9 odmah vam je loše i umirete. Ja sam jedne godine na novu godinu dobila temperaturu 40.9 pa nisam nikom rekla. To je što se tiće ovoga lakšeg dijela,ali zapitaj se bili ti mogao izdržati porod koji zapravo traje od početka trudova,ako to nisi učio u školi,a prije toga one jutarnje mučnine svaki dan od početka trudnoće do 4. mjeseca tj.120 dana,bolove u leđima od prevelikog trbuha,prvi odlazak na WC poslije poroda,a da ne bi bilo da trpimo bolove samo u trudnoći boli nas i kad se sexamo bilo svojevoljno bilo prisilno. Ako je prisilno onda još jače boli.
Što muškarac dobiva od žene? Ne dobiva samo sex. Ti misliš da dobiva samo sex. Dobiva poklone za važne datume koje on zaboravi,čisti i opeglani veš,jelo,čisti pod,sudoper,kuhinjske elemente. Tim istim sexom koji ne cjeniš ni malo koliko vidim dobiva one kojima će dat u nasljedstvo nekretninu,one koji će ga paziti kad ostari kao što je i on njih pazio dok su odrastali. To dobiva. Nezahvalniče jedan. Ti kažeš da žena od muškarca dobiva zaštitu. O kakvoj ti zaštiti pričaš? Kao žene se ne mogu obraniti. U borilačkom klubu mog brata ima 12 cura njegovog uzrasta i samo 3 dečka. Kažeš da žene trebaju muškarca da budu sretne. Ne trebaju. Kupe si mačku ili psa,bave se onime što vole i evo ti veće sreće koju ijedan muškarac može pružiti. Tko je sad u lošijoj poziciji? Razmisli malo kada ideš pisat ovakve gluposti. Ne samo ti nego svi.

MarkTKD

MarkTKD

prije 6 dana

Melani, sto se tice prvog komentara, o tome mogu s tobom otvoreno razgovarati. Ali drugi komentar je nesto glupo. Ti porices dogadaje koji su se meni desili, koje sam ja dozivio i zbog kojih se je socijalna sluzba morala upleti, unatoc konstantnom zataskavanju od strane skole. Moji roditelji su bili spremni ici na sud i tuziti ih za neadekvatno sankcioniranje takvih incidenata. Oprosti, ali tu si presla granicu. Sto se tice gdje zivim, zivim u Zagrebu gdje se kriminalna djela cesto desavaju. Mentalno poremeceni covjek istuce curu od 16 godina u punom tramvaju, cijelo lice joj unakazi, nitko ne reagira (https://www.jutarnji.hr/vijesti/crna-kronika/foto-horor-u-tramvaju-br.-12-podivljali-muskarac-putnike-mlatio-rukama-i-nogama-djevojci-je-pola-lica-poplavjelo-i-razbijen-joj-je-nos.../89686/ ). Decka ispred studentske menze u Splitu mislim istuku cetvorica, opet nitko ne reagira. Slucaj Luke Ritza, koji je nasmrt bio pretucen jer nije dao dvojici klosara novce i cigarete (https://www.google.hr/amp/s/amp.index.hr/article/406791/ubojice-luke-ritza-pred-policijom-izjavili-kako-su-ga-napali-iz-ciste-dosade ). Sad nedavno je 15-godisnjak uboden s nozem u nadkoljenicu u Osijeku (https://www.jutarnji.hr/vijesti/crna-kronika/napad-u-cinestaru-pri-kraju-filma-15-godisnjak-izboden-nozem-policija-otkrila-bizarni-razlog-zbog-kojeg-je-doslo-do-teskog-incidenta/7763103/ ). Decka je ubio branitelj ubodom u trbuh jer nije htio platiti kartu za bus u kojem se je vozio (https://www.jutarnji.hr/vijesti/crna-kronika/ovo-je-covjek-kojeg-su-uhitili-zbog-ubojstva-mladica-u-slobostini-mercepovca-kobru-s-pakracke-poljane-terete-da-je-nozem-likvidirao-antu-skembera/5935762/ ). To je mentalitet balkanaca. Ja sam sretan sto sam imao samo prijetnje i sto mi je najgori incident bio da su me cetvorica iscipelarila u skoli, nakon cega se je napokon umjesala socijalna sluzba. I onda mi hoces pricati o tome da pretjerujem? Znam osobno ljude koji su sa 14 godina vec prodavali marihuanu i LSD, a tko zna sto jos ne. Znam neke koji su bili mentalno poremeceni i doma tukli majku jer nisu imali oca. To je u kakvom okruzenju sam odrastao, to je realnost Hrvatske, ali i Balkana generalno. Osobno dan danas znam ljude koji nose utoke sa sobom jer su se zamjerili nekome. Ljude koji su dovoljno mentalno nestabilni da nekoga prebiju do smrti ili izbodu nozem jer im se curi upucava, doslovno. Kad sam trenirao kickbox u jednom klubu, vidio sam decke iz BBB-a kako dolaze i imaju pistolje sa sobom. Tjedan dana nakon toga smo izasli iz tog kluba i te dvorane. Pitas me gdje ja zivim? Ja zivim u realnosti Hrvatske. Znam i onu mracniju stranu naseg drustva i jasno mi je da sto dalje sam od njih, to mi je bolje. Ako ti to nije dovoljno, 3 mjeseca nakon sto smo se doselili, policija je dosla nam kucati na vrata dok je moja majka bila sama doma i pozvali ju kao svjedoka dok idu pretraziti stan covjeka koji zivi 2 kata ispod nas za oruzje. Naravno, nasli su oruzje kod njega, a uz to i drogu. Covjek je doslovno mogao jedan dan se nafiksati, uzeti pistolj i nekoga u mom ulazu ubiti. Taj netko sam mogao bas slucajno biti ja, ili netko od mojih roditelja. Stvarno si naivna ako mislis da se napadi nozevima, prijetnje smrcu, ubojstva i slicne stvari desavaju rijede kod nas nego u Americi. I iskreno, bio bih jako sretan za tebe kada se nikada ne bi morala suociti sa tom stranom drustva. Ali samo zato sto ne znas za nju, nemoj misliti da ne postoji i poricati necije iskustvo. Mi Balkanci smo jako glup narod generalno, tako da nije toliko iznenadujuce da se takve stvari dogadaju. I to su spremni i maloljetnici uciniti, kao sto je bio slucaj Luke Ritza, a on je samo jedan od nesretnijih da je preminuo od toga i da se je onda to proculo. Koliko ima onih za koje se ne cuje jer nisu toliko teske ozljede da su opasne po zivot? Koliko se tlacenja i prijetnji desava dan danas po skolama koje sama uprava tih skola zataskava? Klinci od 10-11 godina vec puse i piju, imaju usrane roditelje koji su nesposobni ih odgojiti da znaju sto je dobro, a sto lose, dio njih je vjerojatno i maltretiran doma. Od 100 takvih, barem 5 ekstremnih slucajeva ce se pojaviti gdje ce klinci biti psihicki poremeceni vec i spremni uciniti teske pizdarije. To je realnost. Imas srece sto zivis u malom mjestu pa nema takvih defekata (mislim na roditelje), ali neki nemaju. Ja osobno zivim u Zagrebu i to u kvartu koji je poznat kao jedan od kvartova s najvise kriminala, Remetincu.
Sto se tice branitelja, nisam pretjerao. Fun fact je da nakon rata se je tvrdilo da imamo oko 250,000 branitelja. Mozes procjenu fulati sa par posto, ali ne mozes fulati do razine da ih danas imas 550,000 registriranih. To je pola milijuna ljudi. S takvom vojskom smo trebali rat u par dana zavrsiti. Fun fact je da se je u 2017. godini prijavilo 10,000 branitelja za mirovinu na temelju ratnog invaliditeta. Vise od 20 godina nakon zavrsetka rata. Fun fact je da branitelji sa PTSP-om zakonski ne bi smjeli voziti auto, pa voze. Zivis u apsurdistanu. Sve sto ima smisla, kod nas nije tocno. Ne mozes mi reci da 550,000 ljudi, vise od 12.5% nase ukupne populacije, cine muskarci stariji od 41 godine koji su bili u ratu. Opet kazem, sa takvom vojskom smo trebali rat pobijediti u par dana, ne par godina. Mogao bih sada tu ispricati ti pravu istinu u nasim braniteljima i nasem "heroju" Gotovini kojem bi osobno najrade stisnuo samarcinu nogom, ali fakat nema smisla. Samo cu ti reci da ne budes naivna i ne vjerujes u samo ono sto si ti dozivjela i sto ti znas. Poslusaj malo druge strane, istrazuj istinu. Inace ces biti samo jos jedna ovca kao sto je 90% nase drzave. A ako to zelis, onda sretno ti bilo.

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

108.377
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Teen385 koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja. Slažem se