Slika nije pronađena

Heather Franks, 17-godišnjakinja iz Engleske, bolovala je od teškog oblika anoreksije, zbog koje je ‘pala’ na samo 38 kilograma. Unatoč savjetima liječnika, nije se podvrgnula ‘konvencionalnom’ liječenju nego je posjetila Disneyland na Floridi i izliječila se!

Heather je bila debeljuškasto dijete – samo za doručak unosila je oko 1500 kalorija. Međutim, sa 16 godina oboljela je od anoreksije, a njeno se zdravstveno stanje samo pogoršavalo.

Sve je bilo u redu do 2011. godine. Uspjela sam smršavjeti, iako sam bila debelo dijete, ali sam pala u depresiju. U travnju 2013., postalo mi je teško kontrolirati emocije. Jedino što sam mogla kontrolirati bila je veličina porcije koju bih pojela i tako je sve počelo. Unosila sam oko 500 kalorija dnevno, za doručak i ručak ne bih jela ništa, a za večeru bih pojela jako malo. Ne mogu vjerovati koliko sam bila mršava”, prisjeća se Heather.

Kad je shvatila da teži samo 38 kilograma, postala je svjesna ogromnog problema koji joj je ugrožavao život stoga se odlučila udebljati i steći zdrave prehrambene navike.

Iako je njihova ideja bila pomalo ‘kontroverzna’, roditelji su je odlučili odvesti u Disneyland. U tom trenutku svog života, Heather je bila toliko slaba da nije mogla samostalno hodati već su joj bila potrebna kolica. U zabavnom parku, nešto se ipak u njoj počelo mijenjati.

Kad smo došli u Disneyland, sjela sam u restoran u kojem me nitko nije poznavao niti je znao za moj problem s prehranom. Osjećala sam se potpuno drugačije i ugodnije u blizini hrane. Roditelji su mi dozvolili da jedem što god sam htjela. Ono što me iznenadilo je to što su porcije bile veće i imala sam veliki izbor. Prvo sam pojela pizzu i zaista uživala u njoj. Ovdje sam potpuno promijenila način prehrane i ispostavilo se da je bolje to što sam otišla na odmor nego u bolnicu na liječenje”, rekla je Heather.

Njen odnos prema hrani se u Disneylandu promijenio i uspjela se udebljati dva kilograma za vrijeme dok je bila tamo, što je mnogo za osobu koja se bori s anoreksijom. Kad se vratila kući, nastavila se hraniti normalno i sada ima 63 kilograma.

Nije me sram onoga kroz što sam prošla i zahvalna sam obitelji i prijateljima što su uvijek bili tu uz mene. Želim pomoći mladima koji prolaze kroz isti problem. Radujem se budućnosti”, zaključila je Heather.

Fotografije Heather možete pogledati ovdje.