Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

A T E I Z A M

0

11:18 10.08.2018.

Ima li medju vama ateista? Zanima me kako ste to priznali svojima i kakve su bile reakcije? Ja uskoro planiram sa svojima o tome pricati. Trenutno se pripremam za krizmu i bojim se reakcije...



Komentari

LoveYourself99

LoveYourself99

10.08.2018.

Normalno da ima, ja sam jedna od njih, ali imam puno dobrih argumenata zašto ne vjerujem u Boga i ostale bajke ;) Zašto bi to trebala reći? To je normalna stvar... Ja sam išla na krizmu bez obzira što sam ateist :) Ali ako baš želiš, reci im onako usput da si ateist, ako nisu "zatucani" prihvatit će to normalno jer svatko ima pravo na izbor

princessofdark

princessofdark

10.08.2018.

Kakve reakcije, samo reci što si i kraj. I uopće ne vidim smisao u krizmi ako ne vjeruješ u to što radiš. To je jednako tome da si lezbijka, ali si u vezi s muškima samo rada radi. Nemoj trošiti vrijeme na to uistinu. Trošiš i svoje i njihovo vrijeme i pljuješ po nekome kome je krizma bitna. Ja sam ateist i nisam se ni krizmala ni pričestila tako da.

Princcess

Princcess

10.08.2018.

Nije da osudujem ali mene zanima kako ateisti misle da je nastao svijet i gdje idemo poslije smrti?samo pitanje jer ono zanima me

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Kad dobiju neku bolest ili ostanu bez ruka i noga vidit ćeš samo tako će se preobratiti jer kome se u tome trenutku pouzdati? U vjeru i Boga naravmo, pri tom ni ja ne osuđujem a ni prihvaćam ateizam.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Pri tome mislim i da ostanu i bez krova nad glavom i bez roditelja ne daj Bože vidit ćeš onda.

prgava

prgava

10.08.2018.

ivek kad ostanem bez kuce i idem se molit Bogu oce mi on kupit novu?

buby7

buby7

10.08.2018.

Slažem se sa Ivekom. Bog stvarno postoji i tvoji roditelji ti ne bi smjeli odobravati da budeš ateist.

prgava

prgava

10.08.2018.

autorice nemoj se krizmat ako ne zelis. ja sam se krizmala samo zbog svojih iako sam bila labave vjere.
poslije sam im to rekla i nisu bili odusevljeni, ali mi je bilo lakse da znaju.
prijateljima jos nisam rekla, niti planiram ako me ne budu izravno pitali.

prgava

prgava

10.08.2018.

vjeru ti ne biraju roditelji vec ti buby.
i ne postoje dokazi o postojanju..

buby7

buby7

10.08.2018.

Zašto sama sebi lajkaš komentare i meni stiskaš hrpu minusa?

buby7

buby7

10.08.2018.

to je jadno :)

buby7

buby7

10.08.2018.

Da postoje.
Autore, nemoj slušati zle komentare.

prgava

prgava

10.08.2018.

jer mi se moze.
tvoji komentari su jadni tako da ne vidim problem.
aj kad postoje da cujem.. bas me zanima, jer cak ni papa nema dokaze a ti imas. to mi je bas fascinantno.

prgava

prgava

10.08.2018.

jer mi se moze.
tvoji komentari su jadni tako da ne vidim problem.
aj kad postoje da cujem.. bas me zanima, jer cak ni papa nema dokaze a ti imas. to mi je bas fascinantno.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Buby Slučajno stisnuo minus sorry..ne da mi se opće raspravljati ateist ne podržavam i gotovo.

buby7

buby7

10.08.2018.

Ok Ivek nema problema. Ali ovoj je očito dosadno koliko mi je minusa nastiskala i sebi pluseva

prgava

prgava

10.08.2018.

Princcess lutko, poslije ovog zivota mi postanemo prasina, a svijet je nastao Velikim Praskom, budes ucila kad dokuras do osmog raz

prgava

prgava

10.08.2018.

buby vidim super su ti objasnjenja (:

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Zar ti nekoga moraš viditi da bi se uvjerila da stvarno postoji? Tko nam je dao vodu,zrak koji udišemo,more,zemlju da kopamo i radimo na njoj tko došla roda i donijela? Ovo je dokaz da ti moje i njeno mišljenje ne podržavaš a vidilo se i na prvom mom komentaru, vjeruj u šta hoćeš al nije mi jasno ovi što su im roditelji vjernici a dijete vlastito ne, zar nije da sve ide od roditelja? Očito ne.

buby7

buby7

10.08.2018.

Ne, davno sam ga završila.
Ovo je primjer kako su ateisti osobe nezadovoljne vlastitim životom koje ispoljavaju mržnju javno.

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

Zar ti nekoga ne moraš ne viditi da se ne bi uvjerila da stvarno ne postoji? Tko nam je dao vodu,zrak koji udišemo,more,zemlju da kopamo i radimo na njoj tko došla roda i donijela? Ovo je dokaz da ti moje i njeno mišljenje podržavaš a vidilo se i na prvom mom komentaru, ne vjeruj u šta nećeš al jasno mi je ovi što su im roditelji vjernici a dijete vlastito da, zar nije da ništa ne ide od roditelja? Očito da.

prgava

prgava

10.08.2018.

Ja vas nisam uvrijedila niti u jednom pogledu, samo se ne slazem sa vama. A vi govorite da smo mi ateisti zlo, bez da ista argumentirate.
Znanost vam je pruzila sve dokaze, a bog niti jedan.
Za razliku od vas sam sasvim sretna osoba koja ne vjeruje u obicni placebo efekt, niti cekam da mi sve padne s neba.
A vasa glupoca se uvidi u tome da mislite kako svi moramo slijedit roditelje. Ivek jesu me moji trebali pretuc posto nisam ko oni¿

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Ima takvih koliko hoćeš, vjeruj ti u kog hoćeš al aj dokaži da Boga nema ajde..Samo svojim teorijama mogu dokazati da ga nema i vrijeđat.

buby7

buby7

10.08.2018.

Nisi nikoga uvrijedila???????? A kažeš da smo glupi, jadni, zaostali? Nije nitko još napisao da su ateisti zlo, a ti uporno vrijeđaš nas.

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

Nema takvih koliko nećeš, ne vjeruj ti u kog nećeš al aj dokaži da Boga ima ajde..Samo svojim teorijama ne mogu dokazati da ga ima i vrijeđat.

prgava

prgava

10.08.2018.

na svijetu postoji preko 2000 bogova, zasto mislis da je bas tvoj pravi? zasto mislis da je tvoja religija ona koja je tocna?
sve u sto ti vjerujes je placebo efekt koji ti je usadjen od strane okoline. ali ko ti brani, pljuj znanost slobodno.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Nisu al mi nije jasno kako evo majka te rodila i brinula se o tebi podigla te na noge još vjernica vjerojatno je i tebe učila takvu al si čista suprotnost, mislim da sve ide od roditelja ovo je čisti nagovor nekoga ili društva nema dalje.

prgava

prgava

10.08.2018.

buby prva si rekla da sam jadna, te da su moji komentari zlo.. zasto bih ti sutila lol?

prgava

prgava

10.08.2018.

ja znam za razliku od tebe mislit svojom glavom, nagovor drustva je sirit vjeru po genima. nidje veze

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

Jesu al mi je jasno kako evo majka te nije rodila i nije se brinula o tebi nije te podigla na ruke još nevjernica vjerojatno i tebe nije učila takvu al si nečista suprotnost, ne mislim da sve ne ide od roditelja ovo je prljavi nagovor nekoga ili društva ima dalje

buby7

buby7

10.08.2018.

Šta sad glumiš žrtvu :(
nisam tako rekla

prgava

prgava

10.08.2018.

Nemojte odobravat ateizam, slobodno radite sta hocete. Vjerujte u nesto bez dokaza, samo zato jer se tako osjecate sigurno. Necu vas ja ovdje ucit ili vam "nametat" nesto svoje.
Ali bar nemoje baljezgat nesto u prazno.
Svak sebi bira vjeru, tako da pustite autoricu da radi sta zeli.

prgava

prgava

10.08.2018.

jer mi se moze plakyy

buby7

buby7

10.08.2018.

Samo mi minuse stiskaš i sebi pluseve.
Nije istina da nema dokaza.
Najveći znanstvenici su vjerovali u Boga.
Ti si sigurno pametnija od njih.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Dragi Bog nam je sve dao prirodne sile da bi mogli normalno živiti a ti prasak spominješ..Dada teorija velikoga praska živiš u toj teoriji al zavjere.

Princcess

Princcess

10.08.2018.

Postoje dokazi toliko ozdravljenja toliko obracenih sva su carsta propala a Bozje nikada nece .
Dao Bog da se jednom uvjeris da on postoji nitko od nas ga ne vidi ali vjerujemo .
Da je to samo bajka nebi bilo toliko vjernika .Bog postoji ❤️

buby7

buby7

10.08.2018.

Teorija praska se ne kosi s tim da je Bog stvorio svijet.
Informiraj se pa onda pametuj.

buby7

buby7

10.08.2018.

Istina

buby7

buby7

10.08.2018.

odnosilo se na nju moj gornji komentar, da nebi krivo shvatili

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

Dragi Bog nam nista nije dao umjetne sile da ne bi mogli nenormalno živiti a ti prasak spominješ..Dada teorija maloga praska ne živiš u toj teoriji al zavjere.

prgava

prgava

10.08.2018.

davala bum ti minuse koliko me je volja, to je moje pravo.

ta cudesna ozdravljenja su nastala zbog placebo efekta, jer da bog postoji ozdravio bi sve ljude a ne samo one koje on odabere. evo meni se nikad nista tako grozno nije desilo a nevjernik sam.

koji su to znanstvenici? mozda jesu neki, ali zasto bih zbog njih ja morala to isto.

svijet je tako nastao, a je li se to kosi sa vasom vjerom to je druga stvar.

Ako vas moje misljenje vrijedja ja tome ne mogu nista, a uostalom imam pravo da ga iznosim, time ne branim da vi vjerujete u Boga ni najmanje.

buby7

buby7

10.08.2018.

Bog ozdravi one koji ga iskreno mole, jer bez molitve nema uslišanja. Stoga nisu svi ozdravljeni.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Tebi ne vrijedi govorit na jedno ušlo na drugo će izaći..prestanite joj objašnjavati princess i buby.

buby7

buby7

10.08.2018.

Imaš pravo Ivek. Imam pametnijeg posla.

prgava

prgava

10.08.2018.

a ja zdrava bez molitve, koji peh cc

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

Tebi vrijedi govorit na jedno ušlo na drugo neće izaći..nemojte prestati joj objašnjavati princess i buby.

prgava

prgava

10.08.2018.

A daj plaky ja misla dat cete mi neke dobre argumente..

buby7

buby7

10.08.2018.

Dali smo ti ih ali ti ih ne razumiješ.

prgava

prgava

10.08.2018.

likusa mn govori za minuse, a sve ovo ona podijelila😂😂 bas imas pametnijeg posla i ispunjen zivot

Princcess

Princcess

10.08.2018.

Da nastali smo teorijom praska pa sve ovako savrseno funkcionira ne mjesam u to politiku jer njome vladaju ljudi pa ne finkcionira nikako ali sve ostalo priroda zivotinje...

buby7

buby7

10.08.2018.

ja sam sebi 11 minusa nastiskala? sigurno
a ne ti ga imaš, baš se vidi, samo hoćeš pažnju, zato si i napisala onaj komentar da nismo dali argumente

HurtAngel

HurtAngel

10.08.2018.

Pa evo kad se Vi tu raspravljate, da i ja nešto nadodam😊. Vjerujem i u teoriju Velikog Praska i u Boga kada dođe do razjašnjavanja nastanka svemira. Zašto? Svi znamo priču o Velikom Prasku, no tko je to pokrenuo? Što, očekujete da se sve samo odvilo? Kada želim posadit vrt, prvo kupim sjeme pa onda za nekoliko mjeseci eto plodova. I još nešto da nadodam. Prije godinu-dvije prelazila sam cestu, jedva gledala i još sa slušalicama, taman sam prelazila cestu ispred svoje kuće. Bila sam neoprezna, to priznajem i nisam se okretala da pogledam obje strane, istinu govoreći nisam niti jednu, samo sam krenula. Mene je odjednom "nešto" povuklo unatrag, taman prije nego što je auto prošao ispred mene kada sam ja već bila na svojem putu naprijed. Ne, nije bio vjetar, osjetila sam ruke na svojim leđima i ne, nisam umislila niti poludjela, nikoga oko mene nije bilo. Odmalena sam vjerovala u anđele čuvare i doista su mi toga dana spasili život i još mnogo puta 😊. Nisam protiv ateizma, svatko ima pravo na svoje mišljenje, priznajem i ja sam ponekad skeptik. Ali to Vam ne daje pravo da vrijeđate nas koji vjerujemo. Da, sad možemo krenut s pitanjima zašto Bog ne nahrani sve gladne, izliječi bolesne, spriječi smrti itd. Za svjetsku glad pitajte političare, imaju novca ko blata da pomognu svima. Ljudi umiru i tu se ne može ništa, to je isto dio života. Što, da budemo besmrtni? Da, znam za malu djecu oboljelu od raka, i ne očekujem od Boga da ih sve spasi, i znam da je njihovo vrijeme za odlazak sa ovoga svijeta malo rečeno prerano. Ali, nakon smrti, odlaze na bolje mjesto, po mojem vjerovanju. A ako i ne odu na bolje mjesto, barem više ne budu bila mučena u svojem slabašnom tijelu. I ne, samo zato što vjerujem u Boga, ne znači da sam uskog mišljenja😊. Vjerujem i u vanzemanjce(ne očekuješ valjda da smo jedini nastali?) i duhove(ne u filmskom obliku, već u obliku duša preminulih😉) i još štošta, nisam ograničena, vjeru mi nitko nije nametnuo.
Ne poričem da na svijetu ima mnogo religija i vjeroispovijesti. Svaki narod vjeruje u "Nešto" i to "Nešto" možeš poštovat a i ne moraš, tvoj izbor. Ali nemoj onda drugima govoriti da je njihova vjera kriva, ne ispada baš lijepo od tebe☺. Poštujem ateizam kao i svaku religiju, svačije mišljenje na ovome svijetu, ali ne volim da se po mojemu gazi😉. Ugodan ostatak dana🤗.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Sve si rekla! :)

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

Sve nisi rekla! :(

HurtAngel

HurtAngel

10.08.2018.

Ivek možda sam propustila ono da ne vidimo Boga? Pa eto, ne vidimo ni mi sebe međusobno, pa kako znamo da svi postojimo😱😱(pomalo sarkastično). Nitko od nas nije vidio sve ljude sa ovoga svijeta, pa kako znate da postoje? Što znate, možda su roboti ili nešto, nikad ne znate. Tko je vama rekao da su svi ljudi ljudi? Nitko. Jer Vi VJERUJETE u to da smo svi ljudska bića. I još nešto za postanak svijeta, malo sam listala gore komentare. Kako Vi objašnjavate da jedino Zemlja do sada ima najpovoljnije uvjete za život, u to ide i povoljnost kisika, količina vode, te svi ostali čimbenici koji nam omogućuju svakidašnji život. Možeš li mi to objasniti? Da nijedan drugi planet osim Zemlje nema jednake uvjete ili približno jednake povoljne za život? Ako sam još nešto ispustila, slobodno napišite😀.

HurtAngel

HurtAngel

10.08.2018.

Ivek možda sam propustila ono da ne vidimo Boga? Pa eto, ne vidimo ni mi sebe međusobno, pa kako znamo da svi postojimo😱😱(pomalo sarkastično). Nitko od nas nije vidio sve ljude sa ovoga svijeta, pa kako znate da postoje? Što znate, možda su roboti ili nešto, nikad ne znate. Tko je vama rekao da su svi ljudi ljudi? Nitko. Jer Vi VJERUJETE u to da smo svi ljudska bića. I još nešto za postanak svijeta, malo sam listala gore komentare. Kako Vi objašnjavate da jedino Zemlja do sada ima najpovoljnije uvjete za život, u to ide i povoljnost kisika, količina vode, te svi ostali čimbenici koji nam omogućuju svakidašnji život. Možeš li mi to objasniti? Da nijedan drugi planet osim Zemlje nema jednake uvjete ili približno jednake povoljne za život? Ako sam još nešto ispustila, slobodno napišite😀.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Ja to ne mogu znati za ostale planete znsm samo za planetu Zemlja čak i naši mrtvi najmiliji duša im je s nama gledaju nas odozgo kao i dragi Bog, ne znam ja to tako gledam, a vjerojatno isto i za ostale planete vrijedi jedino na polovima života nema koliko znam.

SaddlerAgain

SaddlerAgain

10.08.2018.

Ateisti su gamad kojima nista nije sveto, i velike su sanse da se drogiraju

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

Ja to mogu znati za ostale planete ne znsm samo za planetu Zemlja čak i naši živi najmiliji duša im nije s nama ne gledaju nas odozdo kao i dragi Bog, znam ja to tako ne gledam, a malo vjerojatno isto i za ostale planete ne vrijedi jedino na polovima smrti imma koliko ne znam.

prgava

prgava

10.08.2018.

pricate kako su politicari govna a vasa majka Tereza triput gora od njih bila.

na jedan nacin ste i svi vi ateisti, jer ne vjerujete u svih 2800 bogova vec u samo jednog, ciji najveci dokaz se nalazi u bibliji za koju svi znaju da je prenesenog znacenja.

saddler jeste u pravu si. skupimo se u parkicu i fiksamo se.

LoveYourself99

LoveYourself99

10.08.2018.

Stvarno nemam volje čitati sve komentare, ali pročitala sam ih nekoliko i slažem se s prgavom (s onime što sam pročitala)... Ivek, stvarno si nelogičan, ne možeš dokazati da Bog ne postoji jer je to nemoguće, ajde ti meni dokaži da on postoji, nemaš ni jedan dokaz, imaš samo nagađanja. Od malena su manipulirali tobom i nisam ni očekivala od tebe da nećeš vrijeđati ateiste. Rodio si se sigurno u obitelji koja ti je od malena solila pamet s Bogom i normalno je da je tebi nemoguće dokazati neke vidljive činjenice, ipak imaš 20+ godina. I ja sam rođena u obitelji koja vjeruje u Boga, ali ja sam svojim mozgom i pameću (razumnošću) zaključila neke nelogičnosti koje ti sebi nikako ne možeš utuviti u tu malu glavicu. Ti nemaš nikakve logične argumente za postojanje Boga, ali ja imam za nepostojanje istog. Nemam ništa općenito protiv vjernika, osim protiv vjernika koji imaju nešto protiv ateista. To što ti dopustaš da se manipulira tvojim malim mozgićem nije moja stvar, i da, raživcirao si me sad. Ja nisam luda da vjerujem u bajke koje su napisane prije 2 tisuće godina, pa i više. Ne vjeruješ u djeda mraza jer znaš da je bajka, pa zašto onda vjeruješ u Bibliju koja je također puna bajki. Još nisi shvatio da bogate obitelji poput Rockfellera , Rothschilda i Morgana pokušavaju svima "ubrizgati" u mozgove svoje izmišljotine kako bi lakše mogli manipulirati narodom, jer njihova svrha je zadržati svoje bogatstvo (zato se i razmnožavaju unutar obitelji), zbog toga i postoji vjera kako bi se ljudima govorilo da budu zahvalni na crkavici da bi oni (bogate obitelji) zadržali svoje bogatstvo, doslovno. Zašto svećenici, koji govore kako treba živjeti skromno, imaju tajne račune na kojima imaju milijune para? Uostalom, da ja tebi kažem da u sobi imam zmaja koji je stvorio sav namještaj u mojoj sobi, ali ti ga ne možeš vidjeti ni čuti, ne bi mi vjerovao. E pa tako ne vjerujem ni ja tebi i tom tvom utješnom Bogu. Svi se toliko bojite smrti da se tješite kako ćete poslije završiti u nekom izmišljenom Raju, ali varate se, postat ćete ili pepeo/prašina ili ćete se roditi u novom tijelu (reinkarnacija, bar ima više smisla nego postojanje Boga, ili možda simulacija)... Ovim komentarom nije mi bila namjera nikoga uvrijediti (osim iveka), samo sam iznijela svoje mišljenje, nadam se da ćete shvatiti. Pozdrav svim ljudima koji se ne miješjaju u tuđe (ne)vjerovanje, život, mišljenje i ostale "gluposti" ;) ...

LoveYourself99

LoveYourself99

10.08.2018.

Uostalom, čak i da postoji Bog (ali ne postoji), kako znati koji je pravi, i ima li ih ili nema više sem jednog? ;)

Ronin

Ronin

10.08.2018.

Ovo pitanje sa ateizam preslo u autizam

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

O mome životu nemaš pojma al je važno da govoriš gluposti i da su manipulirali mnome moji ma da..aj pozdrav!-.-

LoveYourself99

LoveYourself99

10.08.2018.

I još nešto, ako Bog postoji, zašto je toliko zla i bolesti (npr bebe koje umru odmah) na svijetu? Ako ne može zaustaviti to onda nije svemoguć, a ako ne želi, zapitaj se kome se onda moliš. Toliko od mene. Ako mi još neki argument padne na pamet napisat ću :P

LoveYourself99

LoveYourself99

10.08.2018.

IVek2008 pa nisam rekla da je tvoja obitelj namjerno manipulirala tobom jer realno, i njima su njihovi prije nesvjesno manipulirali. Vidim, nemaš argumenata haha, toliko o tim tvojim "dokazima"

LoveYourself99

LoveYourself99

10.08.2018.

Previše osuđuješ ljude, pa zašto ne bih i ja tebe? Osuđuješ svakog tko nema isto mišljenje kao i ti!!! Nisi uvijek u pravu (zapravo, koliko sam ja vidjela, nikad nisi ni bio u pravu), shvati.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Ti si svoje proglasila mentalcima dobro nisi javno al si riječima rekla sve jer vjeruju a ti ispadaš kao najpametnija osoba od njih sve si ovim rekla koliko roditelje svoje poštuješ i koliko poštuješ ove koji vjeruju ja tvoj ateizam nisam vrijeđao jer sam rekao da ga ne mogu podržati nisam ti ja kriv što se ti sa tim pomiriti ne možeš. Ako nešto ne mogu podržati otkada je to vrijeđanje? Nisam znao hvala što si me prosvjetilila.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Onda si ćorava nabavi očale.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

i 2 stvari ne podržavam ne sve koji kurac lažeš tu? Ne podržavam ono za mž prijateljstva i ovo tako da ne seri pliz.

prgava

prgava

10.08.2018.

a vi koji pljujete ateiste jel bar muslimane podrzavate? ili su i oni losi?

LoveYourself99

LoveYourself99

10.08.2018.

"U vjeru i Boga naravmo, pri tom ni ja ne osuđujem a ni prihvaćam ateizam." (Ne osuđuješ ni ne prihvaćaš) &"Buby Slučajno stisnuo minus sorry..ne da mi se opće raspravljati ateist ne podržavam i gotovo." (Odjednom uopće ne podržavaš) - Mijenjaš stavove stalno... Ja poštujem majku, samo se ne slažem s njenim vjerovanjem i ona to zna, poštuje moje mišljenje kao i ja njeno, ja samo ne poštujem vjernike koji ne poštuju ateiste, a to je druga stvar. Spominješ mi roditelje u množini, a ne znaš ništa o meni i mojima, o mom životu općenito. Ne, naravno da oca nikad neću poštivati, ti bi poštivao nekog tko te ostavio prije 8-9 godina i još ti se ne javlja, čak mu je teško i alimentaciju plaćati? Da ziher, obožavao bi ga, klanjao bi mu se... Baku poštujem isto, ne pokušavam joj objasniti jer znam da je nemoguće objasniti nekome tko je toliko godina živio u lažima i obmanama, jedino što joj je preostalo joj je vjerovanje, izgubila je sestru koju joj je njen dragi Bog uzeo iako je bila jedna od najboljih osoba koje sam poznavala, uvijek spremna na šalu, pomagala je svima, radila dobra dijela i ostalo, ali hej, "dragi" Bog joj je ipak oduzeo život, jel, mučila se živjeti s rakom (koji joj je zauzeo cijelo tijelo) više od 5 godina!!!!! Nije mogla ni pričati, glasnice su joj otišle!... A moja baka se borila s depresijom dugih 7 godina, i tek je sad zahvaljujući meni, psu i ostalim članovima obitelji uspjeli prebroditi to. Uvijek je bila dobra osoba, ali "dragi" Bog je ipak odlučio da ona više ne uživa u životu. I evo sad kad ovo pišem, mojoj baki nije dobro, guši se, još jedan razlog za vjeru manje.

HurtAngel

HurtAngel

10.08.2018.

Ne pljujem niti ateiste niti ikoga, svi smo mi ljudi sa svojim uvjerenjima na koja imamo prava. Cijela ova rasprava nema smisla, cura je lijepo bila postavila pitanje, ovo se sve pretvara u veći hejt. Nema Vam smisla, niti ateist zbog nečijih uvjerenja bude postao preko noći vjernik i obrnuto. Svi mi tu imamo slobodu svojeg mišljenja, koju nema potrebe nekome ispravljati.

LoveYourself99

LoveYourself99

10.08.2018.

HurtAngel slažem se s ovime

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

Ti svoje nisi proglasila mentalcima dobro jesi privatno al nisi riječima rekla sve jer ne vjeruju a ti ne ispadaš kao najgluplja osoba od njih sve nisi ovim rekla koliko roditelje svoje ne poštuješ i koliko ne poštuješ ove koji ne vjeruju ja sam tvoj ateizam vrijeđao jer nisam rekao da ga mogu podržati i ja sam kriv što se ti sa tim pomiriti možeš. Ako ištq mogu podržati otkada to nije vrijeđanje? Znao sam hvala što me nisi prosvjetilila.

LoveYourself99

LoveYourself99

10.08.2018.

ivek2018 tko god da jesi, hvala što si napravio/la profil kojim indirektno provociraš ivek2008 ;)

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

LoveYourself99 hvala na podršci :) ali meni uopce nije namjera njega provocirati nego mi je namjera ga nekako usutkati jer pretjeruje sa svojim filozofiranjima.Taj bi pokrenuo Treci svjetski rat kolko moze srat,mora sve zivo komentirat iako o vecini stvari nema blagog pojma ali ipak se pravi pametan...

LoveYourself99

LoveYourself99

10.08.2018.

Nema na čemu ;) Hahahaha s ovim se definitivno slažem, sve stoji što si rekao/la. Pametuje, a nekad i sam sebe nadmaši. Mijenja stavove brže od čarapa ;)

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

Da a onda kada treba argumetirat onda samo kaze "mrs kretenu" ili "bmk za tvoje misljenje", podvije rep i ode.Ali ja vjerujem ipak da on duboko u sebi zna da u 99% slucajeva u krivu samo nema muda to priznati.

Josipa2504

Josipa2504

10.08.2018.

Ne znam cemu svađa, jedni ne vjeruju u Boga drugi vjeruju, move on.
Ja osobno vjerujem, al nekad se isto pitam gdje je Bog kad ga se treba, iako, hvalim te Boze, zivot mi je savrsen.
Nemam nista protiv ateista, u biti shvaćam ih u potpunosti
Dokazi da Bog postoji, ili ne postoji, su ciste gluposti, to nitko ne moze znat
Vjerujem u Boga, jer zelim vjerovat, ne vjerujem u raj, pakao i cistiliste, moje misljenje je da kad umremo, to je to, ne postojimo vise, isto kao i prije naseg rođenja
Svatko ima drugacija vjerovanja i ne treba ga uvjeravat u suprotno
Netko iz nekog događaja postane vjernik, netko ateist
Ova tema je previse komplicirana da bi itko o njoj pricao, a kamol se pravio pametan i misliti da se sve zna o tome
Amen

LoveYourself99

LoveYourself99

10.08.2018.

Josipa poštujem tvoje mišljenje i slažem se da nitko nije dovoljno stručan kako bi znao u potpunosti dokazati ima li Boga ili nema. Meni je bila samo namjera spustiti iveka i zaustaviti ta njegova pametovanja :) Pozdrav :)

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

LoveYourself99 bojim se da je spuštanje iveka još uvijek nemoguće,ja se trudim već preko mjesec dana i ništa,ne da se budala hahaha.Ali smirit cu ja njega kadtad,naravno svaka pomoc je dobrodosla :)

PinappleQueen

PinappleQueen

10.08.2018.

Necu ni pobat procitat ove jadne komentare. Sta se svađate oko vjere? Pustite ljude da vjeruju u to sta ih je volja. Eto, ja mislim da ja sam ateist i druzim se sa muslimanima i krscanima i ateistima. Vjeruj u sto oces. Dokazati ako postoji Bog- doslovno nemoguce. Isto vrijedi za to da dokazemo da ne postoji. Zato vjeruj u sta oces i zivi zivot.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

LoveYourself ne znam šta je smiješno u ovome da ovaj 2018 konstanto pravi profile i provocira me a vidim podržavaš ga, i ja ne filozofiram opće trudim se koliko mogu da isto pomognem svakome ako se ne slažem s nečim nekad komentiram a većinom dajem minus jer mi je dosta prepiranja..ovome nisam nšta uradio on konstantno radi sve uinat meni nit ne zna ništa o meni al konstantno me podpada evo nudim ti da popričamo ko normalni ljudi pvt bit ću razuman za tebe i fino ćemo popričati i riješiti to, ja ću ti reći svoj stav o tome zašto mislim da on postoji ti reci svoj eto pokušat ću te shvatiti, i druga stvar privatno u pola nisam kakvog me smatraš ovdje a i pola vas i ja nikoga ne kritiziram namjerno ako sam rekao nešto što po mome nije ne mora netko tako raditi kako sam mu ja rekao nit sam to ikada tražio od ikoga al ne znam dal vrijedi pričat s tobom kad si na njegovoj strani.

hokipoki

hokipoki

10.08.2018.

Draga autorice, da potpuno stojis iza svog misljenja, nebi dolazila na portal pisati kako te strah reakcije tvojih roditelja niti bi te itko mogao natjerat na obavljanje sakramenata. Mislim da ce ti roditelji ,biti jako razocarani. Jer ipak, cijeli zivot te odgajaju u tome i mislim da ce ih to pogoditi. A ti se sama preispitaj, je li to samo prolazna faza ili si trenutno razocarana u Boga pa tako mislis. Razmisljaj malo vise o tome.

Vjera je osjetljiva stvar i mislim da bi trebala vise razmisljati sama sa sobom, jer ocito, nisi skroz sigurna cim se bojis reakcije, TO ZNACI DA ZNAS DA TO NIJE ISPRAVNO.
Ne kazem da nije ispravno, to svak sam odlucuje, ali cim ima straha ima i nesigurnosti. Necu ti nabijati svoje stavove, ali cinjenica je da se ti bojis pokazati svoje.


Sto se mene tice,katolik sam.Ne podrzavam, ali ni ne osudujem, ateiste. Ako je netko ateist, ne mora znaciti da je losa osoba, samo ima drugaciji pogled na zivot. I sigurno ima pricu koja ga je dovela na taj put. Ali nitko sebe nema pravo nazivati ateistom niti vjernikom, ako potpuno ne stoji iza toga. Mnogi sebe nazivaju vjernicima, obavljaju sakramente, ali isto tako svaki dan svjesno grijese i to ne mijenjaju. Bio ateist ili vjernik, treba cvrsto stajati iza svog misljenja i stava.

Mislim da su sve svade oko postojanja Boga ili ne, nepotrebne. Jer svatko sebe etiketira kako on smatra da je ispravno i nemas pravo vrijedati nekoga na osnovu njegovog pogleda na zivot.

A tebi, draga autorice, jos jednom kazem, da razmislis sama sa sebom prije nesto sto bilo sto poduzmes. I nadam se da ces, sto god odlucila, biti sigurna i zadovoljna svojim izborom. Sretno!❤

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

Hahaha dosta ti je prepiranja a u svakom prepiranju igras glavnu ulogu lol. Ma daj molim te koga ti farbas.I naravno da ce cura bit na mojoj strani jer isto kao i vecina ljudi ovdje vidi da pametujes previse.Dakle u tebi je ipak problem a ne u drugima.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Bome nije točno al kako hoćeš ne pada mi se napamet s luđakom poput tebe raspravljati da imaš svoj život ne bi pratio svaki moj korak i izvrćao moje riječi.

LoveYourself99

LoveYourself99

10.08.2018.

Ivek2008 danas stvarno nemam volje za bilo kakvu raspravu, ali ne kažem da ne bismo mogli popričati oko toga za koji dan kao razumne osobe. Slušaj, ljude nervira što mijenjaš stalno mišljenja i (možda nesvjesno) uvrijediš neke osobe. Stvarno nemam želje biti ni s kime u lošem odnosu, ali nauči poštivati tuđe stavove i nemoj se svađati stalno s ljudima ni pametovati. Ja ti neću lupati minuse jer smatram da nema potrebe za time, pa bi bilo ok da ni ti drugima ne lupaš minuse ukoliko se ne slažeš s njihovim stavovima, mišljenjima, štogod. Toliko od mene za danas ;)

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Eto riješili smo problem, priznam da je možda nesvjesno al ja to stvarno ne želim došao sam pomoći svima čak i tebi ako želiš otvorit se al stvarno nije fer šta ovaj debil radi prema meni..kad poželiš javi se porazgovarat ćemo fino kao normalni ljudi bez svađe jer nemam nikoga namjerno povrijediti to sam radio nesvjesno al jedino kog sam htio namjerno je ovaj tu 2018 druge ne.

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

Imenjace,moram ti priznati da si i odlican glumac.Ali kod mene ti ta gluma ne prolazi ili bolje receno glumatanje.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Misliš da me dotiče mišljenje osobe koja me ne pozna? Ovo što ti radiš je hejt prema meni i nikakav glumac nisam sve ti je ona objasnila kako sam radio šta tako je i bilo a ti i dalje sudi i pljuj me al apsolutno me ne zanimaš nebitan si.

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

Ja priznajem da sam nebitan ali vidis tvoj problem je upravo u tome sto mislis da si najbitniji tu i da su tvoji komentari isto tako najbitniji.E pa varas se, grdno se varas.Samo se blamiras time sve vise i vise.

ivek2008

ivek2008

10.08.2018.

Kad sam ja to rekao ikada šta kenjaš ti? Ja sam samo rekao da želim pomoći svakome i trudim se jedino mi ti odmažeš nikad nisam rekao da sam ja najpametniji u komentiranju jer nisam ima ih i bolji što daju savjete od mene i to puno bolji al to ne znači da kad ja dodam savjet da me ti u svakom moraš blatiti izvrtanjem riječi i hejtom što sam i napisao to je blamiranje vodi svoj život nisam ti ništa uradio sam si napravio teen i napravio dramu gdje je nema umjesto da svoj napraviš i daš svrhu svome ti konstantno sve po mome radiš i to namjerno..ovo je zadnje na šta ti odgovaram laku noć.

ivek2018

ivek2018

10.08.2018.

Ja sam objasnio vec gore zasto radim to sto radim ja te samo zelim natjerat da se malo primiris s komentarima jer ti si kao tempirana bomba,lako kaos napravis i svadu.

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

11.08.2018.

Svađa u vezi ove teme definitivno nije potrebna jer svatko ima pravo vjerovati u to što želi. Šta je s onima koji kažu da toleriraju tj. prihvaćaju svako mišljenje i onda se počnu raspravljat zbog tuđeg mišljenja? Nema smisla. Svatko vjeruje/ne vjeruje i to je osobna odluka koju samo pojedinac može promijeniti. Osobno, poštujem svako mišljenje.

Da se među ljudima pobudi veća razina svijesti, svijet bi bio puno drugačiji. Duhovnost je puno kompleksnija nego što se čini i gotovo ništa u životu nije crno-bijelo. Imamo mogućnost slobodne volje i upravo to nam donosi većinu (ne sve, naravno!) nevolja, primjerice nezaposlenost... Ljudi na pozicijama, moćniji od nas su je stvorili vlastitim postupcima i gledanjem samo na svoju korist. Glede reinkarnacije, postoje neka djeca diljem svijeta koja su svojim nekim sjećanjima koje su uspjeli sačuvati dokaz, tako da neka loša događanja u sadašnjem životu, mogla bi biti posljedica plaćanja nekih grešaka iz prošlog. Glede duhovnog aspekta, priličito dobar dokaz je astralna projekcija koju može svatko iskusiti sam za sebe i iz prve ruke prosuditi na temelju vlastitog iskustva. Svatko tko doživi, osjetit će nešto mistično, uspjet će saznati nešto šire, izvan okvira normalnog ljudskog života. Kada se steknu šira znanja nakon mukotrpnih istraživanja, shvati se koliko je Biblija zapravo simbolična, a isto tako i po pitanju mnogoboštva, simbolika je toliko jaka da kad se upozna, zapravo se shvati da sve religije navode na ono isto, samo to pokušavaju dočarati na drugačiji način. No, problem leži u tome da većinu toga što je ljudima dostupno, oni to pretvore u nešto nakaradno, te je ono zloupotrebljeno, kao što je primjer sukob religija, izvlačenje novca, manipulacija... Svrha vjerskih ustanova u današnje vrijeme nije ostvarena-gledaju kako će izvući novce od drugih ljudi, naplaćuju rituale (svećenici ih ne žele uraditi ako im se ne plati, u većini slučajeva!!!), nemaju pojma o onome što tumače, recimo to tako, već su navikli na jednu te istu propovijed, bez dubljeg razmišljanja i to su sve samo ceremonije. Po meni, duhovnost je u crkvi nemoguće pronaći jer su to samo prazne ceremonije, već svatko treba istraživati za sebe, biti otvorenog uma i obraćati pažnju na sadašnji trenutak tj. da živi u sadašnjosti, ne u prošlosti i također ono bitno, da radi na poboljšanju sebe. Tko traži odgovore uporno i strpljivo, nađe ih prije ili poslije :)

DGS_

DGS_

11.08.2018.

Nisam ateist al ono imam par frendova koji jesu... kaj da ti velim budi ono sta zelis i toe to ko te prihvati prihvati ko ne ne

princessofdark

princessofdark

11.08.2018.

De ajde tu se svađate mene je sramota čitat vaše komentare. Kakve veze ima da li je netko vjernik, ateist? Ne možete vi solit pamet ni jednima ni drugima. I ponašajte se kao da imate godina koliko imate, a ne deset. Ovaj ovdje lik ivek nešto se svađa sam sa sobom jebote.

kathy1208

kathy1208

11.08.2018.

Postujem i jedne i druge
Autorice budi ono sto jesi ne slusaj druge
Reci roditeljima

MarkTKD

MarkTKD

11.08.2018.

Majko mila, 98 komentara na ovak nesto i toliko zatucanih krscana... I sure as hell can't let this pass by me just like that :P

Odakle zapoceti...
Ajmo prvo samo pitanje!
Moji starci su oboje krscani, ali ne vjeruju u bibliju niti crkvu jer smatraju da su besmisleni i lazni. I u tome se slazem s njima. Ali vjeruju da neki oblik boga postoji, neka visa sila. Tu se ne slazem s njima. I znam sa starim o tome ponekad raspravljati, ali na jako intelektualnoj razini i bez ikakvih retardiranih vrijedanja ili argumenata. Tako da su moji reagirali pozitivno na to kad sam im rekao da sam ateist i rekli da ako sam svojim mislima dosao do tog zakljucka da imam pravo u to i vjerovati.

A sad, osvrt na neke "stone age" krscane ovdje.
Sto se tice ideje o stvaranju svijeta i zivotu poslije zivota, ateizam nema fiksnu ideju. Najveci dio ateista vjeruje u big bang, sto je prema pokojnom Stephen Hawking-u trenutak u kojem je nastao singularitet u beskonacno maloj tocci s beskonacno velikom masom, sto je izazvalo veliku eksploziju. To je i poduprijeto cinjenicom da se svemir konstantno siri, ali i da se to sirenje usporava. Bas kao i sa normalnom eksplozijom. Zivot poslije zivota je nesto o cemu skoro svatko ima neku svoju ideju, ali vecina ateista se slaze da su to samo ideje i nade onoga sto bi oni najvise htjeli, buduci da ne postoje nikakvi cvrsti dokazi o postojanju necega.
Sto se tice Iveka, bas tebi u inat cu se pouzdati u budizam koji nema boga ako ostanem bez ruku i nogu, samo zato da ti dokazem da nisi u pravu :) ljudi u ocajnim situacijama rade ocajne stvari. Najcesce je to stavljanje vjere u ono sto je generalno prihvaceno u drustvu. Kod nas je to bog, kod muslimana Allah, kod hinduista nesto trece. Ja osobno kao ateist uvijek stavim vjeru u sebe i svoje sposobnosti da se mogu izvuci iz neke lose situacije. Ne molim se nekom uzvisenom bicu koje u 99.99% slucajeva ne odgovori na zahtjeve onih koji su u ocajnoj situaciji i bio bih lud kad bih to ucinio ako sam sam u takvoj situaciji.
To tko nam je dao sve elemente ovog svijeta je opet odgovor veliki prasak i to nije nista spektakularno, jer smo i mi ljudi sami uspjeli stvoriti nove elemente (oni svi Unun-nesto elementi su man-made elementi). Znaci uz dovoljnu veliku energiju i potrebne uvjete, moguce je stvoriti novi element, a za vrijeme velikog praska sigurno je doslo do takvih uvijeta. Dan danas takvi uvijeti postoje u zvijezdama, za koje se zna da rade na principu nuklearnih reakcija gdje se atomi pocnu spajati. Prvo 2 atoma vodika se spoje u jedan atom helija (mislim da je helij broj 2 na periodnom sustavu, ne da mi de provjeravati), pa se helij spoji s vodikom i da broj 3, 2 helija se spoje i daju 4, itd. Naravno, nije to samo tako jednostavno, ali cisto da ne ulazim preduboko i cijelu tematiku.
Ateisti ne ispoljavaju mrznju javno niti ikako drugacije. Postoje pojedinci naravno, ali jos nisam cuo da netko ide u rat u ime ateizma, dok sam cuo za puuuuno ratova u ime nekog boga i izjava krscana kako "jebu mater muslimanima" i takve stvari. Ako to nije mrznja, onda ne znam sto je. A nemojte da se dotaknem svih slucajeva gdje su svecenici pedofili, gdje djecu udaraju jer se ne ponasaju kako oni zele, itd.
"Najveci znanstvenici su vjerovali u boga" HAHAHAHAHAHA ne. Stephen Hawking nije, Neil de Grasse Tyson ne vjeruje, skoro bilo tko tko se bavi astrofizikom ne vjeruje u boga. A mislim da je astrofizika ipak najvazniji element toga, jer oni istrazuju cijelu sliku i traze istinu o nastanku svemira.
Nije moguce dokazati da bog ne postoji, ali to ne znaci odmah da postoji jer niti to nije moguce dokazati. Jedini dokazi koji postoje su osobna iskustva, sto se naziva "personal experience fallacy" koja kaze "ja sam to dozivio, dakle to je istina". Problem s time je kada se pojave 2 osobe koje su dozivjele suprotna iskustva u istoj situaciji. Kada bi osobna iskustva bila validni dokaz, doslo bi do paradoksa kod svake teme i istina bi bila sve sto se kaze. Drugi potencijalni dokaz se temelji na "ignorance fallacy" koji kaze "ne znamo kako se nesto dogada, dakle bog". Sto je dokazano da se ne moze uzeti kao valjani argument jer su ljudi prije mislili da je munja znak boga, a danas je dokazano da nije. Isto tako, sama izjava da ateisti ne mogu dokazati da bog postoji i da zato bog postoji je "black and white fallacy" koja kaze "ako se jedno ne moze dokazati, mora biti drugo", sto ignorira sve ostale moguce odgovore, tipa budizam, hinduizam, muslimanizam, pravoslavizam, islamizam, itd.
Ljudi isto tako vjeruju i u druga bozanstva. Zar su onda i ona istinita, kad Princess kaze da je dokaz boga to sto toliko ljudi vjeruje u njega? A i iz povjesti znamo da su kolonozirane drzave bile prisiljene prihvatiti krscanstvo, sto malo unistava kredibilitet toga sto kazete da ljudi slobodnom voljom vjeruju i boga. Mislim, unistavate ga i time sto smatrate da roditelji moraju natjerati tu vjeru u svoje djete i da su losi i neuspjeli roditelji ako to nisu uspjeli. Gdje je tu onda slobodna volja?
Zivot i priroda funkcioniraju zbog prirodne selekcije. Zato su kod zivotinja najprivlacniji alfa muzjaci, jer su oni najjaci, dakle imaju gene koji ce osigurati da su i njihovi potomci jaki, sto ce osigurati opstanak vrste. To je isto razlog zasto mi ljudi trazimo odredene karakteristike kod nasih partnera. Da nije tako i da bog je sve stvorio, onda ne bi postajale mutacije niti privlacne i odbojne karakteristike. Buduci da postoje, to znaci da ne postoji neki dizajner toga, ili da ako postoji nine bas neki kvalitetan dizajner. Sam ljudski DNK ima otprilike 90% viska koji je apsolutno nepotreban za nas zivot. Mislim da neko bice koje je beskonacno pametno i dobro ne bi napravilo takav ogroman propust. A to je samo 1 primjer.

Tek sam prosao 20% komentara i vec ovoliki post...
Evo nesto za vas krscane. Problem s postojanjem svemoguceg i sve-dobrog boga, citat Epikura iz helenisticko-rimskog razdoblja.
"Je li bog voljan sprijeciti zlo, ali ne moze? Onda nije svemoguc.
Je li bog u mogucnosti sprijeciti zlo, ali ne zeli? Onda je zlonamjeran.
Je li voljan i u mogucnosti sprijeciti zlo? Kako onda postoji zlo?
Je li niti voljan, niti u mogucnosti sprijeciti zlo? Zasto ga onda nazivati bogom?"
Krscanska ideja boga kaze da je svemoguc i beskonacno dobar, ali iz stanja svijeta i Epikurovih pitanja vidimo da to nije moguce. Mozete reci da je to zbog vraga, ali zasto onda ne unisti vraga? Opet ista pitanja vrijede.

Ako se itko zeli raspravljati, slobodno mi se javite u poruke sa bilo kakvim argumentima i dokazati cu vam da svaki od njih je vrlo labilan i da se lako srusi.

MarkTKD

MarkTKD

11.08.2018.

BTW, da ubacim i ovo ovdje :) https://www.youtube.com/watch?v=ttevamkS6gw

LoveYourself99

LoveYourself99

11.08.2018.

MarkTKD ovaj zadnji dio sam ja napisala već. Pročitala sam dio tvog komentara jer je predug, ali slažem s s onime što si napisao :)

Ronin

Ronin

11.08.2018.

Vjerujem u sisate i guzate cure sa predivnom facom , srcem andela i mozgom Nikole Tesle :DDD

brineeeta

brineeeta

11.08.2018.

Vjerujem u Boga, ali moram pohvalit ovaj iscrpan komentar od MarkTKD, napokon netko tko svoje izjave argumentira i iznosi svoja stajališta na pravi način bez vrijeđanja već na pravoj intelektualnoj razini, tako da bravo, vidi se da si inteligentan i obrazovan, dok dobar dio ovdje "laje" a nema petlju objasniti ono o čemu laje.
Neću se miješat u to tko u šta vjeruje, to je osobna stvar svakog pojedinca (bar bi trebala bit). Ne razumijem samo potrebu da jedna strana vrijeđa drugu, da se ne prihvaćaju različitosti, ne cijene nečija uvjerenja, ne poštuje nečija vjera. Ako ti ne vjeruješ, netko vjeruje i nekome to znači i zato nemoj vrijeđat nešto što nekome znači! Ako vjeruješ, neka to bude tvoja intima, nešto tvoje sveto što imaš i njeguješ. Na kraju krajeva najvažnije je bit dobar čovjek i nadam se da ćemo saznat odgovore na sva naša pitanja kad dođe kraj ovog našeg malog života.

LemonGrap

LemonGrap

11.08.2018.

Meni je žalosno da se ljudi naših godina svađaju zbog vjere, ali u redu možda i treba tako biti. Ja sam inače katolik, i nemam ništa protiv nekoga tko je drugačijeg vjerskog opredjeljenja od mene, ali kad vidim prvi komentar, za mene to nije u redu. Nemaš pravo nikoga vrijeđat i omalovažavat njegovu vjeru, i govoriti da su bajke i ovo ono. Prvo što vidim u takvih ljudi je da uopće nisu ateisti, jer pravi ateist ne bi vrijeđao nikad ničiju vjeru, isto vrijedi za kršćane, islamiste itd. Srećom pa sam upoznao normalne ateiste s kojima se da popričati o tome, a ne balavce neke koji štite svoja vjerovanja bez iti jednog arugmenta. Curo ti koja si postavila ovo pitanje, ja po tebi se ne bi ni krizmao, priznaj lijepo roditeljima da ne vjeruješ, smatram da ti nema nitko pravo uskratit što hoćeš biti, ali kad si već ateist onda drži do toga i nemoj praviti večere, i svakava slavlja zbog krizme, da pokupiš novac jer to je za mene jadno...

Ihatemyself

Ihatemyself

11.08.2018.

Ateisti ne postoje.

LoveYourself99

LoveYourself99

11.08.2018.

Kao prvo, ja nisam vrijeđala, za mene su to bajke i imam ih pravo tako nazivati, drugi ih slobodno mogu nazivati kako god žele, ali ja imam pravo na svoje mišljenje kao i vjernici. Kao drugo, ja nemam ništa protiv normalnih vjernika, pročitaj komentare ispod i vidjet ćeš kakve su komentare pisali za ateiste (da su oni zlo itd itd). Molim te ne sudi po jednom komentaru jer ispadaš nekim dijelom površna, suditi ljude po jednom komentaru je suvišno i jadno, da budem iskrena. Ja sam dala savršene argumente, a to što si ti lijena i nisi ih čitala nije moja stvar.

LoveYourself99

LoveYourself99

11.08.2018.

Ihatemyself ako ateisti ne postoje, što sam onda ja, zrak?

putujem

putujem

11.08.2018.

Ateisti ne postoje u smislu u kojem ne postoje ni ljudi koji ne vjeruju u vrtne vile kao neka zasebna kategorija ljudi koja bi zasluživala naziv. Postoje vjernici i ostali. Ostali se ne okupljaju zajedno i ništa ih ne povezuje.
@LemonGrap: Ako govoriš o pravima, odakle ti pravo da ograničavaš moju slobodu govora zbog toga što će te uvrijediti ako kažem da su vjerničke priče bajke ili ako kažem i nešto gore od toga? Sloboda izražavanja je ljudsko pravo, a sloboda od situacija u kojima se osjećaš uvrijeđen nije.

putujem

putujem

11.08.2018.

+ U svima vama vjernicima (poput LemonGrapa) čuči mali Hitler kojem ne smijemo dozvoliti da poraste!

LoveYourself99

LoveYourself99

11.08.2018.

(Odgovor osobi s korisničkim imenom putujem) Ignorirajući ovaj prvi dio, s ovim drugim dijelom se u potpunosti slažem, ako već govori o pravima neka to sagleda s obje strane. Iako meni nije bila namjera uvrijediti vjernike, za mene su to jednostavno bajke i to je to :)

LemonGrap

LemonGrap

11.08.2018.

Problem je taj što su se ateisti uglavnom okomili na kršćane, i najdraže im pljuvati po njima, ali doslovno svako drugi ateist je takav. Nekidan sam naišao na jednu ateističku grupu na facebooku, toliko mržnje jos nisam vidio nigdje koliko tu, takvo pljuvanje, vrijeđanje, i svakakve grozote prema ljudima koji ti nisu ništa napravili. LoveYourself99 nemaš pravo vrijeđati ništa niti govoriti da su to bajke dokle god nemaš ARGUMENTE s kojima možeš dokazati svoju teoriju, a koliko znam brojni ateisti su pokušavali dokazati da Bog ne postoji, ali su samo još više dali kršćanima doznanja da postoji svojim istraživanjima. :)

LemonGrap

LemonGrap

11.08.2018.

Putujem eto o tome sam govorio, o tvome razmišljanju, taj drugi komentar mi je dao do znanja da sa tobom se ne može normalno razgovarat i da si još na razini djeteta za ozbiljnije razgovore, lp.

LemonGrap

LemonGrap

11.08.2018.

Putujem eto o tome sam govorio, o tvome razmišljanju, taj drugi komentar mi je dao do znanja da sa tobom se ne može normalno razgovarat i da si još na razini djeteta za ozbiljnije razgovore, lp.

putujem

putujem

11.08.2018.

Ovi moroni od vjernika ispranih mozgova nikako da shvate da je teret dokaza na njima jer su oni ti koji nešto tvrde.

putujem

putujem

11.08.2018.

@LemonGrap A što nije jasno?! Jesi li mi pokušao ograničiti pravo na slobodu izražavanja? Jesi. Hitleru bijedni.

Josipa2504

Josipa2504

11.08.2018.

Putujem, vjernici nisu moroni, ja sam vjernik, jel sam sad zato moron? Tako me nazivas? Mene i moje roditelje koji su vjernici? Obitelj?

LoveYourself99

LoveYourself99

11.08.2018.

LemonGrap ja ih nisam vrijeđala, imam argumente, ali ti si slijep pa nisi vidio moje argumente, ajde argumentiraj mi moje argumente koje sam iznijela jučer, ajde. Ti nemaš pravo meni ograničavati slobodu govora, to što si se ti našao uvrijeđen nije moja stvar, ja nemam ništa protiv normalnih vjernika, družim se s puno vjernika i jedne od najbitnijih osoba su mi upravo oni (vjernici) jer (ne)vjerovanje ne igra nikakvu ulogu u tome hoće li mi netko biti drag, bitan, važan, hoću li ga voljeti itd. Kako možeš dokazati nešto što ne postoji? Malo se zapitaj, ti meni dokaži da on postoji i pokaži mi ga. Isto si nelogičan kao i Ivek, ne možeš dokazati ako nešto ne postoji, kako da ti dokažem kad ga ne mogu pokazati ako ne postoji? Druga stvar je za vjernike, vi biste mogli dokazati da on postoji, pokaži mi Boga i vjerovat ću ti, dok nešto ne vidim svojim očima ne planiram vjerovati u to.

putujem

putujem

11.08.2018.

@Josipa2504: Naravno, u dijelu u kojem su vjernici oni su moroni, a sad koliki je to dio njihove osobnosti stvarno ne znam jer ih ne poznajem... Većina vjernika su vjernici samo po navici, onako iz lijenosti, to im je tek sporedno u životu, pa nisu potpuni moroni.

LemonGrap

LemonGrap

11.08.2018.

- Čudo u Chirattakonamu
- Hostije iz Siene
- Hostija koja se pretvorila u tkivo
- Torinsko platno
... itd. itd. mislim mogao bi ti dosta nabrajati o čudima koja znanstvenici ne mogu dokazati, a koja su godinama pokušavali dokazati da nisu stvarna. Kad pronađeš argumente za ta čuda i uozbiljiš se, možemo razgovarati. A dokle god spominješ Hitlera i druge, sa tobom se ne može normalno popričati.

Josipa2504

Josipa2504

11.08.2018.

Moron si ti

LoveYourself99

LoveYourself99

11.08.2018.

Mislim da ovo nije išlo meni (zaključila sam po tome što spominješ Hitlera kojeg je putujem spominjao), ali svejedno, mogu ti ja argumentirati. Zašto vjeruješ svemu što piše? Jesi vidio to uživo ili si pročitao to negdje? Jesi ikad čuo za manipulaciju nad ljudima od strane bogatih obitelji poput Rothschilda, Rockfellera, Morgana (uvijek nabrojim njih jer su oni među najbogatijima) itd?
Ako si vidio na internetu, jesi siguran da se ne radi o photoshopu? Hm, previše mi izgledaš lakovjerno... Uostalom, mislim da bi bilo dosta i da bismo trebali završiti s ovom raspravom. Svatko ima pravo na izbor hoće li ili neće vjerovati.

LoveYourself99

LoveYourself99

11.08.2018.

Josipa ma pusti ga, pretjerao je s tim "moroni". Ja jesam za rasprave (razumne), ali da se nekoga vrijeđa zbog njegovog uvjerenja, stava nisam.

putujem

putujem

11.08.2018.

@LemonGrap: O bože...

putujem

putujem

11.08.2018.

@LoveYourself: Ne bih ja vrijeđao vjernike da mi ne pokušavaju ograničiti temeljna prava. To je granica preko koje kad pređu postaju pravi neprijatelji i vrijeđanje je najmanje s čime zaslužuju biti pogođeni. Ta su prava krvlju izborena i krvlju će biti branjena.

Ronin

Ronin

11.08.2018.

Comments going so fast no one will notice I like porn

LoveYourself99

LoveYourself99

11.08.2018.

Putujem ali ne ograničavaju ti svi vjernici prava. Ima normalnih vjernika koji poštuju tuđe stavove, uvrijedio si sve vjernike time, možda ti je netko drag vjernik (a da ti to ne znaš) i time si praktički i njega uvrijedio. Slažem se da ima vjernika koji ograničavaju tvoju slobodu govora, ali opet to nije razlog da baš sve vjernike vrijeđaš... Mislim da znaš što ti želi reći :)

LoveYourself99

LoveYourself99

11.08.2018.

Želim*

putujem

putujem

11.08.2018.

@LoveYourself99: Da budem jasan: ovi hitlerovci ispranih mozgova su jedna grupa, a oni dovoljno razumni vjernici da civilizaciju stave ispred svojeg praznovjerja su druga grupa. Ali i ovi drugi su glupavi i tupavi u dijelu u kojem su vjernici i to ću im uvijek reći u lice. Zašto ne bih? Ja volim kada me netko upozori da imam glupo ili tupo mišljenje o određenoj stvari.

Ronin

Ronin

11.08.2018.

Diler me obilazi pita di su dukati

MarkTKD

MarkTKD

11.08.2018.

Sva čuda vrše "argument from ignorance fallacy", tj. "ne znamo kako se je nešto dogodilo, dakle mora biti čudo, dakle bog". Također, često je strogo zabranjen pristup i testiranje navodnih primjeraka čuda, što dovodi do nemogućnosti testiranja prave istine. To je kao da ja nacrtam neko lice na papiru i kažem da se je samo od sebe nacrtalo, ali ne dam nikome da testira papir. Ali čak i da prihvatimo da to stvarno jesu čuda i da je iza njih neka mistična sila, to i dalje nije dokaz boga, jer može biti neki duh koji je odlučio zajebavati vjernike. Opet se vrši "black and white fallacy", jer se ignoriraju sve ostale mogućnosti i uzimaju samo 2, od kojih se jedna pokuša negirati (iako bez valjanog dokaza) i zaključuje da zato što ta mogućnost nije točna, mora biti druga točna.

Ali, kao što je netko rekao, teret dokaza nije na nama ateistima, jer mi samo rušimo vaše argumente i ne tvrdimo ništa kao "grupa", a i ako nešto tvrdimo, podupiremo to s dokazima. S druge strane, vaši argumenti su čuda, osobna iskustva i riječi svećenika ili neke druge autoritativne figure (biskup, pop, nadbiskup, itd.).

LoveYourself99

LoveYourself99

11.08.2018.

MarkTKD sve si objasnio, nije potrebno više reći 🙂👏

MarkTKD

MarkTKD

11.08.2018.

BTW, da naglasim, ova vrijeđanja me uopće ne zanimaju, tako da molim vas da ne koristite te argumente ako ćete raspravljati samnom :) pojedinci i manjine nisu reprezentativni za cijelu grupu ljudi. Ako je neka grupa ateista rekla da su svi vjernici retardirani, to su oni rekli svoje mišljenje koje nikako ne može biti uzeto kao mišljenje svih ateista. Takve argumente ću samo ignorirat i onima koji će koristiti takve argumente ću odmah reći "nabijem ti taj argument na znaš već što"

Ronin

Ronin

11.08.2018.

jesi li ikada sluš'o grupu SARS
ako jesi, boli li te od proljeva čmars

LoveYourself99

LoveYourself99

11.08.2018.

Slažem se... Osoba pod korisniškim imenom potpisujem je vrijeđala vjernike bez da je dala neke konkretne dokaze ;)

MarkTKD

MarkTKD

11.08.2018.

Samo lutku sam čuo od njih. I ponekad boli ako traje cijeli dan...
I hvala na minusu Ivek, evo ti jedan dodatni od mene kao nagradu ;)

putujem

putujem

11.08.2018.

MarkTKD se trudi, a može se jednostavnije izraziti - LemonGrap bi htio da razgovaramo o hostiji na kojoj se, pazi sad, NEOBJAŠNJIVO MATERIJALIZIRALO nekoliko mrlja za koje se uz mnogo mašte može reći da sliče na ljudsko lice, a uz ozbiljnu psihijatrijsku dijagnozu da sliče na Isusovo lice. Neki će uvijek imati 12 i zato je izraz retardiran ovdje prikladan.

Josipa2504

Josipa2504

11.08.2018.

Nitko na ovom svijetu ne moze dokazat postoji li Bog ili ne, dokazi da Bog postoji ili ne postoji SU GLUPOST
"Bog nije predmet znanstvenih istraživanja niti matematičkog dokazivanja pa se logičkim putem tako nešto ne može dokazati." - znanstvenica Barbara Drossel
Vjernici ne mogu ateistima dokazati da Bog postoji, tako ni ateisti vjernicima ne mozgu dokazati da Bog ne postoji
To je tema koju naš mozak ne moze dokuciti i oko toga se nema smisla raspravljat, a jos gore vrijeđat jedni druge

MarkTKD

MarkTKD

11.08.2018.

Meh, meni se jednostavno ne da vrijeđati druge cuz what's the point?
A to što se trudim je zato što volim vježbati svoj mozak kroz ovako neke rasprave i zapravo razmišljati o argumentima. To hoće li druga strana ih prihvatiti ili će jednostavno odlučiti biti ko hrpa današnjih social rights grupa i sve argumente i logiku odbaciti s nekim glupim argumentom me uopće ne dira.

Kak bi se reklo: "I'm doing this for me."

putujem

putujem

11.08.2018.

Ih, baš ste politički korektni. Biti ismijan zbog izvaljene gluposti je uobičajna i dobra stvar za svakoga. Toleriranje gluposti s idejom da se svačije mišljenje mora poštovati dovodi do situacije da imamo poluodrasle ljude koji još uvijek vjeruju u Svetog Nikolu ili mrlje na hostiji, a istovremeno žele ljudima ograničiti slobodu govora i na kraju krajeva ih silom preobratiti ili uništiti (kao što su radili dosad, na duge staze, kad im se ukazala prilika).

MarkTKD

MarkTKD

11.08.2018.

A jbg, vidiš da danas ta hipersenzitivnost na sve je toliko loša da te može netko i ubiti ako kažeš "colored person" umjesto "person of color". Mislim, danas se smatra uvredljivim prema ženama ako muškarac sjedi sa otvorenim nogama i to je negdje čak i zakonski zabranjeno sad (mislim da je bio Madrid u pitanju? nisam ziher), so yeah.
A i kao što sam rekao, ja sam tu došao samo zato da vježbam mozak malo :P to hoće li me neki zatucani retardos skroz ignorirati i bacati mi argumente tipa "ali bog nas je sve stvorio, kako možeš ne vjerovati u njega?" me ne dira u nijednoj točci u beskonačnosti

kathy1208

kathy1208

11.08.2018.

140 komentara na pitanje djevojke
Obicno pitanje ste pretvorili u politicku raspravu
Cemu mrznja?ateista sam trebam li umrijeti zbog toga? Postujem sve praznike i sve ljude ovog svijeta i dobijam na komentar minuse jer sam rekla svoje misljenje
Bilo bi dobro da se obustave komentari na ovo pitanje

princessofdark

princessofdark

12.08.2018.

Brišite ovo pitanje i @MarkKTD nije samo uvrijedljivo nego i nepristojno jer majmun time ne da drugima mjesta da sjednu što mi se masu puta dogodilo u busu.

princessofdark

princessofdark

12.08.2018.

oprosti, @MarkTKD

ryta123

ryta123

12.08.2018.

Ma samo reci i bas te briga za reakciju.
Ja sam svojima prekla nekih 1.5 prije neg sta sam se krizmala,a realno na krizmu sam isla sam radi poklona.
I to sam im rekla jer vise nisam mogla trpit teror crkve.
Biseksualka sam,vegetarjanka, imam neki svoj stav i po tom svemu ja sam bila najveci kako oni kazu sotonist u crkvi.
Nije problem ni vjerovat u Boga ali nemoj vjerovat crkvi.
Imaj svoj stav i svoje ja inemoj dat da ti ga itko promjeni.
Ateizam je sve i podrzavam ga u potpunosti.
Mama i tata su ga ono prihvatili jer ni oni nisu neki veliki vjernici ali npr.baka se jos ne moze pomirt s tim.

putujem

putujem

12.08.2018.

Zašto da se briše pitanje?! Vjernici stvaraju strah u drugim ljudima, evo primjer autorice pitanja koja je u strahu reći svoje mišljenje jer zna da će trpiti osude i druge posljedice. O tome treba otvoreno razgovarati tako da ovi umjereni ateisti shvate kako je to kada si jedina osoba koja ne ide na vjeronauk u nekom malom mjestu, pa kad to shvate neće više pričati da svačije mišljenje treba poštovati. Ne treba poštovati one koji stvaraju strah.

penny_

penny_

12.08.2018.

145 odgovora *clap clap clap*
draga djevojko. nadam se da ti je komp živ i zdrav jer meni šteka dok skrolam ovdje.
podijelit ću ti svoje iskustvo i svoje misli.
svi oko mene ortodoksni katolici. ja ne. jednostavno nemam to u sebi.
išla sam na sve sakramente da izbjegnem nepotrebne svađe s okolinom. plus, sakramenti su bili prilika da se skupi moja najdraža rodbina kod mene. svako zlo za neko dobro :D

ja sam okej s vjerom dok god ne izaziva probleme. ako ti je vjera izlika za ratove, onda je bolje da vjera ne postoji.
ako ti je vjera neki pomagač u tome da postaneš bolja osoba, onda super!

u mojoj župi su bila dva svećenika od mog rođenja. njih dvojica nisu seratori koji samo traže novce za nešto ili su homofobi, neonacisti, pedofili i slično. ne, oni su oni tipovi vjernika s kojima možeš pričat o čemu god hoćeš i neće te mrzit. zbog toga su mi dragi.

što se tiče toga postoji li bog, ne znam, ali mislim da ne. što se tiče isusa, on je vjerojatno postojao, ali sumnjam da je bio božansko biće. on je povijesna osoba poznata po dobrim djelima. eto, to je to od mene.

htjela bi još podijelit jedan citat iz serije mr. robot:

"to bog radi? on pomaže? recite mi, zašto bog nije pomogao mojoj nevinoj prijateljici koja je umrla bez razloga dok su oni koji su krivi ostali slobodni? okej, dobro. zaboravite. što s bezbrojnim ratovima proglašenim u njegovo ime? okej, dobro. ajmo preskočiti slučajna bezbrojna ubojstva na sekundu. što s ovom juhom od rasizma, seksizma i fobija u kojoj se svi utapamo zbog njega? ne govorim samo o isusu. govorim o svim organiziranim religijama. ekskluzivnim grupama kreiranim da zadrže kontrolu. dilerima koji napuše ljude drogom nade, a njihovi sljedbenici su samo ovisnici koji žele biti udareni sranjem da se održi njihova razina dopamina neznanja, ovisnici prestrašeni vjerovanja u istinu. nema reda, nema moći, sve organizirane religije su samo metastazirajući crvi stvoreni da nas razdijele tako da smo lakši za vladanje šarlatanima koji žele upravljati nama. sve što smo mi jest hrpa fanova koji plaćaju za njihovu loše napisanu znanstveno-fantastičnu franšizu."

Lahra

Lahra

20.08.2018.

Prvo se u tom svojem malom mozgu zapitaj sta znaci ateista pa ond seri ajmo sad svi bit ateisti lol

Carmilla

Carmilla

22.08.2018.

Krenula sam napisat nešto, al kad sam vidjela ove kako se svađaju sam se smorila.. Stvarno nepotrebna svađa, kažeš mišljenje, tko se slaže slaže tko ne, ne. Zaboli te. Vidi imaš lijepo plus i minus, stisneš minus ak se ne slažeš, stisneš plus ak se slažeš i to je to. Nema potrebe dalje ništa raspravljat

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

109.358
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Teen385 koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja. Slažem se