Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Bezobzirni otac,pomozite

0

21:40 24.05.2020.

Znaci ja ne znam kako da pocnem..Moj otac barem tako moja majka kaze ima neki ratni sidrom (bio je sve 4 godine u ratu) i on je ovako normalan dobar i sve okej ali odjendom dodje mu neki period od nekolika dana i on ne želi da prica ni skim.Jednostavno zatvori se u svoju sobu i tamo bude (naravno ima tamo laptop i tv) u kuhinju svrati samo po hranu iz frizdiera i to je to..Kada mu se obratim on samo ignorise.Dok sam prolazila cujem da gleda neke ratne snimke i to..Ja ne znam,on niti viče na nas niti sta,ali jednostavno dodje mu tako taj period i ni skim ne prica po 3-4 dana..Meni se jednsotavno duša cijepa,imam oca a kao da ga nemam,jako boli kada roditelj ne mari za tebe i briga ga za tvojim osjecajima..Moja mama kaze jednostavno da trebamo da ga pustimo da se "ispuše" da to prodje i sve okej..Meni je i nje zao moje majke,ona je jako lijepa žena i sve (imaju po 50 god oboje) ali brak im je bukvalno nikakav..Rekla bih joj nekako indirektno da mozda ona pokusa da pronadje nekog drugog covijeka (muza) da bar stare dane provode lijepo u sretnom braku a ne sa covijekom koji ne zeli da prica sa njom..Mada ja mislim da to ona nebi htijela..MOlim vas ako ste procitali ovo sve,pomozite mi napisite mi sta vi mislite sve :) hvala svima



Komentari

junikornjenaj

junikornjenaj

25.05.2020.

Pa covjek je bolestan, i rat je strasan dogadaj, tko kod je bio naravno da ima neke posljedice samo sto su kod nekih izrazenije. Rekla si da njemu to traje par dana, ne znam u cemu toliki problem i da mislis kako bi ti mama trebala nac drugog, samo zato sto je covjek bolestan i treba mu par dana da nadode. Mislim razumijem ja to sve da ti je tesko takvog ga gledat, svima je, ali on to nije izabrao. Ako je ovako normalan i ne prica po par dana ponekad ne vidim u cemu je problem. Ne znam koliko imas godina, ali kad porastes shvatit ces. I gledaj ako on ima takvih problema ne znam moze li se nositi s tudim, ne zato sto ne zeli, nego zato sto bi mu mozda bilo puno, al opet ne znam. Svima koji ne prolaze ono sto i on tesko je razumjeti. Mislim kako svima dodu neki trenutci gdje zele bit sami i ne pricat s drugima, i uredu je ponekad se maknit od svih.
Sad ne znam ali mozda da popricas s mamom sto te muci, mislim kako nije dobro da joj kazes da nadje drugog jer ona zna sto zeli.

ivan995

ivan995

25.05.2020.

Onaj tko nije bio u ratu i preživio to ne zna i ne shvaća dokaz je tvoj primjer..odmah da nadje drugog majka jer je on potišten..svašta.

jednaosoba5

jednaosoba5

25.05.2020.

Trebao bi potražiti pomoć, jer ga vjerojatno muči to što je proživio.

linkinpark

linkinpark

25.05.2020.

Da ti otac ima rak nebi rekla da je bezobziran i da mama nade drugog ali eto posto he ptsp onda mozes pljuvat po njemu... Ostalok covik se u takvom stanju ne moze brinit za sebe a kamoli za tebe... Jel mozes imat malo razumijevanja prema njemu i suosjećajnosti umisto ds govoris da ti mama potrazi drugog??? Uzas, jadan on s vama

linkinpark

linkinpark

25.05.2020.

Slobodno pucajte minuse, al jadan covik kad ga ni vlastita obitelj ne razumi a vidin da mu nije ni savjetovala da potrazi pomoc jer je BOLESTAN... Mislis samo na seb, uzas

the_nobody

the_nobody

25.05.2020.

Pa otac ti ima ptsd. Njemu treba psihološka pomoć. Čuj govoriš majci da nađe drugog lika. Svašta. Ne priča jer sve to drži u sebi. Meni je žao čovjeka. Ispuhat se neće nikad niti će to proći. Uz neku pomoć može u najboljem slučaju se malo "normalizirat".

Ingriddddd

Ingriddddd

25.05.2020.

Ja mislim da ti lupetas gluposti i da ne znas sta pricas!

Ingriddddd

Ingriddddd

25.05.2020.

I bezobzirna si ti,ne on,pozz!!

rainbow24

rainbow24

25.05.2020.

U mojoj obitelji su moj tata i moj ujak bili u ratu. Moj tata ima neke manje posljedice, isto je bio 4god u ratu mislim da ima ptsp nisam sig jer bas i ne pricaju bas o tome, ali on ovako je okej, mislim i mora biti ipak radi kao policajac. Dok moj ujak pije tablete za ptsp i jos ih mjesa sa alkoholom, moze se reci da je alkoholičar i iako on misli da je on uredu, nije. Svi koji imaju takvih problema ako se ne mogu sami nosit s time mozda bi trebali potraziti neku psihološku pomoc, jer znam kakvo je iskustvo u mojoj obitelji, nekad i obitelj ispast a zele samo pomoc. Sigurna sam da ti ga je tesko tako gledat i meni bi bilo i jedino sta mozes da pokusate pricat s njim ili netko drugi ako ima nekog prijatelja koji je npr isto bio u ratu.

Marin336

Marin336

25.05.2020.

Imaj malo vise postovanja prema svome ocu.Ti ni ne znas sta je rat,onaj tko je to prezivio,tesko zivi sa tim.Tako da ga moras razumjeti

Ups10203

Ups10203

25.05.2020.

To sto ti radis je bezobrazno i bezobzirno, trebala bi imat vise razumjevanja prema svom ocu
Rat je uzasna stvar i da se desila danasnjim razmazenim generacijama (kao tebi na primjer) nebi prezivjeli ni r od tog rata
Vi padnete u depru jer 2 mj morate sjedit u kuci radi pandemije
Ne znam kako si dajes za pravo govorit tako nesto svojoj mami

MandaFlasarka

MandaFlasarka

25.05.2020.

Slažem se. Današnja dječurlija ima depresiju zbog svake sitnice, možeš si mislit, pa kako on ne bi imao od rata? Kaj ti je?
Dječurlija imaju depresiju zbog toga što misle da su debeli, što imaju prištiće, nemaju novi jabučni telefon, ne znaju šta će sa sobom... Glupo je misliti da je netko tko je depresivan zbog toga što je doživio rat da je bezobziran i bezosjećajan. Jadan čovjek...
A kad su blesavi tinejdžeri u depresiji zbog idiotarija onda se svi sažalijevaju nad njima... Grozota. Više se neću sažalijevat nad tim depresioničarima koji skroz pretjeruju i nemaju osjećaja za druge i misle da ništa nije gore od tih njihovih gluposti, a može i puno gore. Njihov je problem što ne znaju kud će sami sa sobom i što se ne pitaju je li im stvarno tako loše u životu.

linkinpark

linkinpark

25.05.2020.

Jabucni telefon xD... Btw depresija se moze javit i bez vanjskih okolnosti

Ups10203

Ups10203

25.05.2020.

Ma ovo je uzas , jos "neki ratni sindrom" nije mogla ni istrazit od ceg joj otac boluje , koje nepostovanje
Danasnju djecu se previse mazi zato i jesu ovako razmazena i depresivna, roditelji od djece rade invalide
Nemaju ni gram odgovornosti i suosjecnja jer su odrasli u mentalitetu da su samo oni najbitniji i da je njima najteze
Mom prijatelju otac ima tezi oblik ptspa i ova cura moze bit samo zahvalna dragom Bogu sto je njen otac jos koliko toliko pri snazi i razumu da drzi to sto ga muci za sebe i da to drasticno ne utjece na njihov zivot
Umjesto da bude uz njega, da pohvali mamu sto mu je podrska i da makar istrazi od cega i zbog cega joj otac boluje od ptspa ona jos bodri svoju mater da ga ostavi
Pa mene bi bilo sram ovako nesto pomislit kamo li napisat

Ups10203

Ups10203

25.05.2020.

I da MandaFlasarka tocno to: covijek krv svoju prolije, nagleda se svega i svacega, riskira zivot da bi mu kcer posli pisala kako je bezobziran jer s vremena na vrijeme osijeti potrebu da bude sam i blatila ga

linkinpark

linkinpark

25.05.2020.

Ljudima s PTSP treba samoca, oni se najbolje osjecaju kad su sami, smet im smijeh, smetaju im djeca, ne vole biti blizu ljudi i hvala dragom Bogu sta ti je otac jos i okej... I da tocno to sta kaze uops ti i ne znas od cega ti otac boluje... Svaka cast sta se drzi, mnogi nisu izdržali tu patnju :(
Ne mogu vjerovati kako to sve govoris za tatu koji se borio za sve nas, rat je najgori zločin, najveca trauma, ko zna sta je covik prozivljava... Desavala su se ubojstva i strasna mucenja kao npr, udaranje u testise, lomljenje kostiju, trebali su cucat po nekoliko sati, vrsili su ogromni stres na njih jer bi im rekli da ce bit ubijeni u utorak, a ipak bi ih ubili u npr petak i tako je stres prolazio kroz njihovo tijelo i um :(
Ako vidis ovo sve pls educirJ se i POMOZI TATI

Josipa2504

Josipa2504

25.05.2020.

Glupaco

shark_mindset

shark_mindset

25.05.2020.

Al ste odmah poceli upirati prstom u nekog, e ovako da i ja nesto kazem. Tvome ocu se vjerovatno vrate sjecanja od prije i to ga baci u depresiju u kojoj se zatvori i ne zeli ni s kim razgovarati, mislim da bi dobro bilo da prica s nekim jer ce mu lakse biti i svaki put ce se nakon razgovora o stvari koji mu se vracaju u obliku sjecanja brze oporaviti i vratiti u normalu, treba mu malo razumjevanja i price. Msm da je samo to potrebno da se vrati nazad u normalu. Jedan od razloga sto vam ne prica je mozda zato sto nema dovoljno povjerenja, ili misli da ce vam biti dosadan jednom te istom pricom, ili pak dosadan, ali bitno je dati mu do znanja da nije tako. Bitno je da se nastavite truditi s njim. Sto se tice mame mislim da bi ga ostavila da je zeljela, ali ocito je to osoba koju voli i samo mu zeli pomoci, nije joj bitno u dobru ili zlu, samim time sto ti govori da ga pustis na miru daje ti do znanja da ima razumjevanja za to njeno sto ne znaci da je manje voli. Mislim da trebas dati vise razumjevanja svome ocu i reci mami da proba razgovarati s njime, ili on s nekim drugim, jer znatno pomogne kad se nekome ispovijedimo. Lp

shark_mindset

shark_mindset

25.05.2020.

Jedan od razloga sto vam ne prica je mozda zato sto nema dovoljno povjerenja, ili misli da ce vam biti dosadan jednom te istom pricom, ili pak djelovati kao slabic*

miru daje ti do znanja da imas razumjevanja za to njegovo sto ne znaci da je manje voli* sori na greskama

Strawberriescherries

Strawberriescherries

25.05.2020.

Unaprijed se izvinjavam svima kojima budu citali moj komentar jer ce biti dosta ruznih rijeci, ali eto.
Curo draga, jesi li normalna? Koji ti je kurac? Znas li uopste sta si napisala? Gospodjice, otac ti ima PTSP, bio je u ratu, gledao je klanje i ubijanje ljudi, slusao granate, mozda je bio mucen u logoru, premlacivan, danima nije jeo, mozda su mu ubili nekog clana porodice ili prijatelja...i naravno da ce biti ovakav kakav jeste, ali brate covjek niti te tuce, niti pije alkohol, samo je sutljiv. A ti, glupaco, umjesto da ga makar pitas mozes li mu pomoci, treba li mu nesto, da ga nekako razveselis, ti seres po njemu po teenu i voljela bi da ti mama nadje drugog. Fuj. Sram te bilo. Jako si nezahvalna i neodgojena i samo mislis na sebe. I sigurno te je otac pazio kad si bila mala i pomogao ti sto puta a ti mu tako vracas. Stidi se.

ivan995

ivan995

25.05.2020.

Dotična se ne oglašava..pokopali smo je dovoljno :D i ne mogu vjerovat da je teen ovakvo pitanje objavio.

Bero8

Bero8

25.05.2020.

Nemore neko ostavit covjeka zato jer suti par dana takvi dani dodu i produ kako si rekla a i brak ili veza nemore uvik biti odlicna i da je svaki dan ka u raju brak/veza ima svojih uspona i padova koji tu vezu cine boljom a tvoja mater podrzava svoga muza i voli ga zasto bi ga onda ostavila

MaximalGuardian

MaximalGuardian

25.05.2020.

Glupost, ne znam kako ti padne nagovoriti mamu da ga ostavi zbog toga što ima taj sindrom. To bi ga tek dotuklo. On treba vašu podršku, ne možeš ga samo tako ostavit. To bi bilo bezosjećajno, a ne to što on par dana ne priča s vama.

MandaFlasarka

MandaFlasarka

25.05.2020.

Slažem se.
Ivane, teen u zadnje vrijeme sva pitanja objavljuje, haha. Meni prije kad sam znala napisat nije objavio, a sad mi je objavio ono pitanje za skejt prije nekoliko tjedana.

LuciaNela

LuciaNela

10.06.2020.

Mislim da bi trebao potraziti strucnu pomoc jer ne znam ni jednu drugu opciju sorry

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

123.720
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Teen385 koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja. Slažem se