Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Cura prekid, jesam li ja lud?

0

01:40 03.08.2020.

Ovako stvari stoje. Prekinuo sam sa curom nakon cca 6mj veze. Imali smo zadnjoh 2mj uspona i padova. Pocela me je ignorirati i slicno radi drustva kojeg je nedavno upoznala. (Otisla je raditi sezonu 2h udaljeno od mjesta di orginalno zivi).
Kranja svađa je bila kad sam ja rekao da te tipove što upoznaje, da se snjima jedino moze druziti u drustvu, a ne solo to jest ako ih je grupa uredu, ali ako su samo on i ona to ne dozvoljavam. Sad jesam li ja lud jer me ona zvala ludim i govorila da su samo prijatelji. Ja vas pitam pili vama bilo uredu da se negdje izvan vases grada vas/vasa cura/decko vucara s nekim likom/likusom koju ne ponajete/nepoznajes? Hvala na svim normalnim odgovorima unaprijed.



Komentari

MandaFlasarka

MandaFlasarka

03.08.2020.

Krivo si postupio. Zašto misliš da imaš pravo njoj davat pravila s kim se i kako može družit? Vidi se da nemaš povjerenja uopće. Ne smije se u vezi braniti drugoj strani da se druži sa suprotnim spolom.
Kako li jadno i toksično zvuči ovo: 'te tipove što upoznaje, da se s njima jedino moze druziti u drustvu, a ne solo to jest ako ih je grupa uredu, ali ako su samo on i ona to ne dozvoljavam'. Iskreno ti kažem, ja, ali i većina drugih bi sigurno prekinule nakon takve rečenice.

Staky

Staky

03.08.2020.

Ti si jedino u toj priči lud.

ivan995

ivan995

03.08.2020.

Rekla je da su joj to samo prijatelji i gdje problem? Zabranjivanja u vezi ne treba biti i točka, i lud si da bez uvrede.

Helenica

Helenica

03.08.2020.

I ja bih prekinula zbog toga da mi tako dečko kaže. Trebaš imati povjerenja u nju, ja ću ovako otvoreno reći ovdje, imam najboljeg prijatelja, da mi neka osoba kaže sviđas mi se i onda mi kaže možemo biti u vezi Al ne smiješ se družiti s najboljim prijateljem ja bih automatski sve srezala u korijenu, prijateljstvo mi je bitnije od veze. Tako da odgovorim na tvoje pitanje jesi lud?Da, u ovoj situaciji si ludo postupio.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Dobro poštujem odgovore, ali ne slažem se sa njima. Smatram da cura ako ima decka nema sta se vucarat s drugim tipovima. Ali sto ljudi sto cudi. U svakom slucaju hvala.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Plus povjerenje. Mozda str vi ovdje previse mladi ili vam je zivot bio med i mlijeko. Ali povjerenje ne postoji, to koristimo kako bi se tjesili. Nikad nikom necete 100% vjerovati i to je cinjenica. Tako da ni ja nisam drugaciji. Jedno je rec da se ne smije nikako druziti, drugo je kad kazem da ne zelim da se njih dvoje sami druze, jos ne poznajem lika i tek se znaju manje od 2 mj. Tako da ljudi molim vas izvadite glavu iz guzice i nemojte se pronalaziti uvrjedjenim I pogledajte malo bolje cijelu sliku.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

I radi boljeg konteksta, ja sam prekinuo s njom radi toga.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

I plus nista nisam rekao za stare prijatelje koje je znala vec dugo u prije mene. Al ovo su neki novi random ljudi. Tako da ak se oce druzit snjima solo, nek se druzi, ali ja to ne moram trpit.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

I plus nista nisam rekao za stare prijatelje koje je znala vec dugo u prije mene. Al ovo su neki novi random ljudi. Tako da ak se oce druzit snjima solo, nek se druzi, ali ja to ne moram trpit.

Staky

Staky

03.08.2020.

Evo pokusavam te shvatit i razumit, cak i razumijem da imas sumnje, ali ne mozes je odvojit od interakcije ako je u pitanju samo jedan momak.

Staky

Staky

03.08.2020.

Mozda zeli bit samo s njim u društvu jer su najvise kliknuli kao prijatelji

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Staky, kad budes u slicnoj situaciji vidit ces. Lakse je govorit nekom da je lud kad nisi prosao kroz slicno. Plus svasta tu jos ima, puno sitnih detalja ovo je jedan od razloga, ali ne i jedini zbog kojeg sam prekinuo.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

I jako je hipokriticna, npr. Kvocala je meni radi kolegice na poslu, s kojom se nisam druzio ni nista. Samo smo radili skupa i bila je ljubomorna. A ja kad kazem da mi je cudno da se "DRUZI SAMA" s tim likom, ja sam lud? Hahaha. Jos da inzistira na tome. Izabire njega prije mene. Njega kojeg zna 2mj. Tako da vrlo je ocito sve. Navodno je ona htjela ostati u vezi, bar je tako govorila. No vjerujem da ce do kraja sezone zavrsiti s tim likom. 99% siguran.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

I jako je hipokriticna, npr. Kvocala je meni radi kolegice na poslu, s kojom se nisam druzio ni nista. Samo smo radili skupa i bila je ljubomorna. A ja kad kazem da mi je cudno da se "DRUZI SAMA" s tim likom, ja sam lud? Hahaha. Jos da inzistira na tome. Izabire njega prije mene. Njega kojeg zna 2mj. Tako da vrlo je ocito sve. Navodno je ona htjela ostati u vezi, bar je tako govorila. No vjerujem da ce do kraja sezone zavrsiti s tim likom. 99% siguran.

AngeloCustode

AngeloCustode

03.08.2020.

Da ne bi bilo da sam premlada i da mi je zivot med i mlijeko, imam 18 i dečko me prevario nakon 3 mjeseca veze, kad već uspoređujemo ljubavne probleme. Bih li vjerovala budućem dečku kad se druži sam sa svojim prijateljicama? Bih. Zašto si u vezi ako je misliš ograničavat i nemaš povjerenja u nju? Tko hoće prevarit, prevarit će, ograničavao ti njoj nešto ili ne. Ovako si je samo odgurnuo od sebe. I sama imam muške prijatelje, i sigurno ne bih dozvolila dečku da mi ograničava i zabranjuje druženje nasamo s njima ako ih ne poznaje. Ne vidim problem da cura popije kavu sama s prijateljem, kao ni problem u tome da dečko popije kavu sam s prijateljicom. U čemu je problem? Probleme s povjerenjem nikad ne budeš riješio na taj način i nisi curi dao nikakav izbor nego da prekine s tobom. I ja sam otišla na sezonu na 2 mjeseca, 5 sati dalje od kuće pa me dečko prevario, i što ću sada? Budem razmišljala kako me i sljedeći dečko bude tako povrijedio? Ne. Nezrelo je od tebe da si se tako ponio.

03.08.2020.

samo dok sam čitala sam poludila -_- ti nisi normalan.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Angelo, opet, nisam se izrazio tocno. Zapravo sam joj rekao kavve i slicne stvari normalno da je uredu, toe dio ljudske rutine. Sto sam joj ja rekao je da " ne zelim da izlazi s njim tipa vanka navece i slicne stvari". Sve dok je kava je uredu i tako slicno. Al tipa odlazenje doma kod niega, izlazenje vanka navece snjim. To sam rekao da ne zelim. Mislim svaka vama cast sto mozete vjerovati ikome. Ja ne mogu. Istina je da ko oce prevarit prevarit ce. Al nije samo stvar ljubomore nego i nekog principa. Isto tako sam gledo i sebe. To jest nebi njoj to branio a ja to isto radio. Ne, ja se isto nebi tako druzio sa svojim prijateljicama. Eventualno kava, malo razgovora i to je to. Sad neka nocna solo druzenja, opijanja. Jednostavno shvati, nisam takav tip.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Sweet. Dobro samo gledaj kad te decko bude ignoriro jer se zeli druzit s frendicom nekom koju je tek upoznao. Pa ces vidit o cem pricam👍

Staky

Staky

03.08.2020.

Ne znam momak... Sad si još iznio neke detalje i gledam malo druckije na sitaciju. Teško je bit bez sumnje kad te zapravo kako ti kazes stavlja ispred tog momka. Mada eto i meni momak ima prijateljice i to najbolju, bude sam s njom ali sumnje nemam. Cini mi se kao da zalis jer si prekinuo.

Staky

Staky

03.08.2020.

Ako te stavlja ispred njega onda si ispravno postupio. Idući put malo detaljnije opisi situaciju 😅

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Ima i ona frenda najboljeg staky, pa mi to nije problem. Al ajte ovsje vidim da sam ja ispao negativac. Mada i razumijem jer ne znate cijelu pricu a i netrebate znati

Teichha22

Teichha22

03.08.2020.

Nisam čitala tvoje odgovore u komentarima, pa ću ti reći samo po postavljenom pitanju! Dakle, problem je bio u tebi. To što si ti nesiguran i ljubomoran je tvoj problem, ne njen. Od 4 zadnja dečka, sva četvorica su imali neke nove frendice sa faksa ili iz srednje. Izlazili bi van, postavljali na storyu kak su negdje vani itd... jesam bila paranoična, ali nisam mu zabranjivala druženje sa prijateljicama, to je krajnje retardirano. Čak i da mu se sviđa, postavila sam se tako da možemo pričati o svemu, i ja ga ne mogu ubiti ak mu se počela sviđati neka druga. Tako da, lik, ne traži curu dok ne shvatiš da joj ti ne trebaš tražiti i određivati društvo... Ne mogu vjerovati da još uvijek ima zatucanih mišljenja i apsurdnih predrasuda kak između dečka i djevojke mora postojati neka privlačnost, pa bar seksualna.. Isuse Bože🤦‍♀️

03.08.2020.

Zašto si ovdje išta napisao kad nikoga nećeš poslušati 😑

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Adioo, jer volim cut tudja stajalista, ali kao i svaka individua gledam da je moje 100% tocno i ispravno i ne planiram se ispricavati.

AngeloCustode

AngeloCustode

03.08.2020.

Ako si ti takav tip osobe, ne moraš tjerat i nju da bude. I ja sam bivšem rekla da mi smeta kad se nalazi sa svojom bivšom, pa eto, nalazili se i čuli meni iza leđa i onda na kraju prekinuo samnom i bio s njom. I dok sam bila s dečkom u vezi znala sam otić kod muškog prijatelja da odigramo nešto na plejki ili pogledamo horrorac. Nikad nisam prevarila niti planirala prevarit bivšeg, ali eto, on mene je. I ući ću u vezu s osobom u koju budem imala povjerenja, da se razumijemo, imala sam i povjerenja u svojeg bivšeg. Ali, ako te je jedna osoba ogrebla, ne mora značiti da će i druga. Ako u prošlosti nisi imao pozitivna iskustva s vezama, nemoj promatrat svaku vezu kroz iste crne naočale, jer ti je svaka nova veza onda uzaludna. Ne prenosi probleme iz stare veze u novu vezu.

Staky

Staky

03.08.2020.

Jel tebi zao sta ste prekinuli? Izgleda kao da je... :/

03.08.2020.

pa neka, ima se pravo družit. Za tvoju informaciju, dugi niz godina sam u vezi i nikad nije bilo problema oko prijatelja.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Teichha, zatucano mozda je, ali jesam li ja rekao da ne postoje mz prijateljstva? Ne, slusaj curo, svaka tebi cast sto bi ti svog decka pustala vamo tamo s kim god bilo, nismo na istoj valnoj duljini. Gledam da ak oces vezu trebate biti spremni na kompromis, a ne da jedna osoba sve trpi. Tako nije bilo, zato sam i prekinuo s njom. Ak se ne osjecam sretno i ak sam u depri stalno, onda nemam sto raditi vise s tom osobom.

Aham

Aham

03.08.2020.

Koliko sam skontala vas dvoje trenutno niste u istom gradu. I ne kuzim sta bi ona trebala odustat od svog socijalnog zivota i ne druzit se s prijateljima da ne ispadne da te ignorira? Isto tako mislim da nije problem u tome sto je trebala birat izmedu vas vec sto si ju uopce navodio da bira. Shvati ovo kako oces ali i ja bi te ostavila kad bi mi pokusao diktirat zivotom i time u koje vrijeme, sat cu se nac s nekim. Ni roditelji mi to ne određuju ali eto neki lik za kojeg nisam znala ni da postoji prije pola godine ce mi branit. I ja bi izabrala prijatelja taman da i ne osjecam nista prema njemu, on mi makar nista ne brani.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Staky, da te ne lazem bili smo skupa pol godine. Nije lamo sigurno. Sad jel mi zao mojih postupaka? Nije. Al jel mi zao kako se sve zavrsilo? To je.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Dobro aham toe tvoje stajaliste i postujem.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Angelo svaka cast sto tako mozes biti pozitivna i optimisticna. Sam da kazem krivo sam se izrazio. Ja nisam branio. Ja sam od kad smo usli u vezu reko " ti ne moras biti samnom" znaci ak joj nesto ne pase nek prekine. Nisam govorio ti to ne smijes ili zabranjujem. Rekao sam da mi to smeta i ako bi to mogla promjenit da bi mi znacilo, bar dok ne upoznam lika. Ali ne, tu sam shvatio da nema tu pomoci i prekinuo sam sve. Ali da, nije bilo zabrane kao sto rekoh " ne mora biti samnom"nakon 2 mj sam jok to reko, znaci da sam odma tu mako sve zabrane, ako joj nes smeta nek prekine i to je to. Vrlo jednostavno, niko nije prisiljen na nista.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Dobro aham toe tvoje stajaliste i postujem.

Teichha22

Teichha22

03.08.2020.

A joj, jadan li si... mukica. Napišeš jedno pa mijenjaš mišljenja kroz komentare. Tvoji stavovi govore dovoljno, nađi si neku mlađu nekih 10-tak godina i onda njoj brani izlazak sa fredovima, glupa zaljubljena klinkica🙄 Djevojka se spasila, shvatila je tvoj “problem”.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Dobeo Tea. Sve uredu, nema potrebe za vrijedanjem. Mislim radi sto hoces òvo je ipak internet. Mada ne vidim zasto si toliko frustrirana? Neki komplek il nes slicno. Bit ce bolje👍

Aham

Aham

03.08.2020.

A zasto ti toliko smeta taj decko ako sam kazes da ima drugih deckiju u drustvu i da su samo prijatelji? Ima li on nekoga? Kako izgledaju njihova druzenja?

Teichha22

Teichha22

03.08.2020.

Vrijeđanje, kompleksi, neš slično😂 Ni ironiju ne shvataš, alu nema veze, prihvati prijedlog, možda će odgovarati tvom egu i nesigurnosti. Ja sam rekla samo činjenice😜

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Nah tea, ako ista nisam toe egoist, vise sam deprimiran 364 dana u godini, jedan bude ok. Ironija nije bila iskazana. Ironija bi bila da ja to isto radim, a njoj branim.

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Aham, iskreno da ti kazem, nisam u potpunosti siguran, mislim da je to vise meni radi logike. Jer evo slucaj. Ona je nasla njega njoj je sad top i sve super. Al gledaj ovu situaciju. Dok je jos bila tu, dok nije njega upoznala, a ja da sam upozno neku frendicu novu i htio snjom izlazit, ona bi bila ljuta, jer znam kakva je bila prije neg je njega upoznala. Jako ljubomorna na sve. Tako da sigurno mogu reci da je hipokrit ona. Sad kad je njega nasla odjedanput ne moze skuziti zasto to meni smeta, ali da je ona u mojoj situaciji tj da je situacina obrnuta onda bi ona reagirala vjv i gore od mene.

Aham

Aham

03.08.2020.

Oprosti ali ja tebe ne razumijem, prvo ispada da ti taj lik smeta jer si ljubomoran i jer kao treba bit nesto između njih a sad pak kazes da je stvar principa tj neke logike.
Jesi li siguran da je to u pitanju?
" Tako da ak se oce druzit snjima solo, nek se druzi, ali ja to ne moram trpit."
Ovdje je skroz druga pjesma u pitanju. Kazes ne moras trpit. Sto tocno trpis? Sto tocno ona radi? Jesi li siguran da fokus nije samo na tom jednom decku? Poznajes li ga uopce? Znas li kakav je i da li bi ikad isao za zauzetom curom?
Ako je ona svom drustvu rekla da ima decka (dok ste bili jos skupa) onda mislim da nemas razloga
dramatizirati, ona da je htjela s nekim iz te ekipe nesto nebi dala doznanja ljudima da je zauzeta. A ako tvoje zabrane dolaze iz inacenja i nekih principa onda vam je to druzenje s drugima najmanji problem. Mislim da vas problem potice iz neceg drugog a da je ovo samo sporedno.

Aham

Aham

03.08.2020.

Isto tako jesi se ti nastavio druzit s tom prijateljicom? Jel te trazila da biras izmedu vas dvije? Kakav odnos su ona i ta tvoja kolegica/prijateljica imale?

Teichha22

Teichha22

03.08.2020.

@Aham kontradiktornost mu je drugo ime😂😂

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

To s prijateljicom je bilo izmisljeno, govorio sam u smislu kad bi se takvo nesto desilo, kako bi ona postupila

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

Tea molim te, chill hahah

Autor

Autor pitanja

03.08.2020.

@aham, puno je tu stvari.

ivan995

ivan995

03.08.2020.

Ljubomoran si i kvit priznaj to sebi, riješio si curu problema :) ne kazem da ne treba biti ljubomore ali ovo kako si ti opisao je posesivno i ne kazem da cure ne preve ljubomorne scene prave ih da.

Ingriddddd

Ingriddddd

03.08.2020.

Ti si lud,da

03.08.2020.

jedino rješenje koje se tu čini normalno je da, kad se ona vrati sa tog sezonskog posla, mislim bar sam tako shvatila i ako se nastavi družit s tim dečkom, lijepo kad taj prijatelj dođe kod nje ili u njen grad, neka vas upozna. Da se uvjeriš da nije neko čudovište. I baš zanimljivo, nemaš problem s njenim starim prijateljima, a imaš s novim? I bolje zapravo da te napusti kad si ograničen ko balkon

edgyb8tch

edgyb8tch

03.08.2020.

Ne mogu vjerovati kakvo sam upravo sranje procitala. "Ja joj to ne dozvoljavam" o boze me sacuvaj,pa tko si ti da njoj zabranjujes??? Si ti neki njezin autoritet ili koji vrag?Ako si toliko ljubomoran i nesiguran, nemoj niti imati curu.
Da, malo je cudno da ti cura ide sama s nekim likom(ako nisu neko vrijeme prijatelji) no to ti svejedno ne daje dozvolu da ti njoj nesto zabranjujes. Trebo si joj reci jednostavno kako ti je to malo cudno i priznati joj svoje osjecaje.
Pazi to, on njoj ZABRANJUJE... svasta.
Ljubomora je odvratna stvar i ne mogu se nacuditi koliko ljudi ljubomoru normalizira i misle da je ona mjerilo ljubavi.
Meni je to bolesno i poremeceno.

edgyb8tch

edgyb8tch

03.08.2020.

"Povjerenje ne postoji" ne,to je tvoja nesigurnost. Zasto nekom ne bi vjerovala 100%? Reci mi jedan dobar razlog.
Sto, ja bi njega trebala vezati za krevet cim posumnjam da me vara???
I ne kuzim ti to zabranjivanje, mislis da ce ti to pomoci?Ako ona tebe vara, zasto mislis da ce prestati ako joj zabranis da se vida s nekim? (da,znam da ste prekinuli,sad pricam vise hipotetski)

Hehehe05

Hehehe05

03.08.2020.

Puno mjenjas pricu i stavove svaki komentar. Meni se cini da je curi samo falilo prostora. Ako vam je bilo lipo dok ste bili u istom gradu zasto bi sve unistila radi nekog koga ce gledat jednu sezonu. Nema smisla.....
Mislim da je nju odbila tvoja pasivna agresija.
U vasoj vezi ocito nije bilo povjerenja s obe strane.
U razlicitim ste gradovima i ne vidite se zasto je tako lose da se ode druzit van s prijateljima, pa i navecer? Koja je razlika u izlasku s prijateljem po danu ili po noci. Ako se nesto treba desit desit ce se i u podne. Jako si ljubomoran i posesivan.
'ne dozvoljavam', 'ne slazem se', 'smatram'... Ti samo sebe gledas a tko nju pita sto ona smatra s cime se slaze i sto dozvoljava. Mislim da se cura spasila i namjerno odabrala prijatelja da te se rijesi. Ostavljas dojam naporanog i zahtjevnog lika koji je do bola nesiguran. Eh mozda je taj njen prijatelj sigurniji u sebe, confidence is sexy and u could totally use some. Ako ti je vec zao sto ste prekinuli potrudi se da se iskupis u daj joj malo prostora. Valjda ti je zao kad pises tu na teen portalu o tome.

MandaFlasarka

MandaFlasarka

03.08.2020.

I kakve veze ima jel novi ili stari prijatelj? Dobro, sve je već rečeno, ali tko si ti da joj zabranjuješ upoznavanje novih ljudi? Dakle, prije tebe je mogla upoznavati koga hoće i družit se, a onda kad si se ti pojavio, mora prestat jer si ti nesiguran? Šefe, svaka bi te otkantala zbog toga, ovdje si ti njoj u biti učinio uslugu. Nije li glupo tako razdvajat društvo kad si u vezi, dečki s dečkima, a djevojke s djevojkama? Haha... xd

jebiga7

jebiga7

03.08.2020.

Da, lud si.

jednaosoba5

jednaosoba5

03.08.2020.

Radili smo o tome ove godine na satu razrednika i sjećam se da su rekli da je najčešća vrsta nasilja u vezama kontroliranje, opsesivna ljubomora, posesivnost, zabrane i to. Tako da, napravio si joj uslugu ako si ju ostavio. Nemaš pravo zabranjivati joj da ima prijatelje.
"ako su samo on i ona to ne dozvoljavam" Ko ti daje pravo da ti njoj nešto ne dozvoljavaš????
Ali naravno, ti uvažavaš samo one komentare s kojima se slažeš.

cute444

cute444

03.08.2020.

Ehh autore tvoje stajaliste je jako zeznuto,ali opet ne mogu te skroz osudjivati jer je jako ocito da imas problem sa povjerenjem.I zato si bio takav prema bivsoj.Ne slazem se da treba nekome braniti nesto,ali da ona posvecuje vise paznje i provodi vise vremena sa tim likom nego sa tobom ni to niie u redu.decku/curi treba ipak najvise vremena posvetiti,pa tek onda prijateljima(moje misljenej).Alii ne treba ni branit da ima prijatelje i ako ti ockujes da ona ima povjerenja u tebe mislim da bi i ti trebao poceti graditi povjerenje.Tesko je znam,ali bez povjerneja bilo kakva buduca veza ce ti biti obiljezena svadjama i zabranama koje mogu postati samo vece.Razgovorom si mogao joj objasniti sve i cuti njeno misljenje i onda se dogovoriti kako i sta dalje.Vjerujem da ste odrasliji i sposobni za ozbiljniji razgovor.Moras shvatiti da ne mozes imati kontrolu nad bilo kim i da nije u tvojoj moci da odredjujes s kime ce se druziti nego samo ako ims bas opravdan razlog zasto ti ne bi bilo u redu da se druzi sa nekime,onda tek nesto poduzimati.Milsim da vam je jaca veza bila da bi to na kraju sve bilo dobro,vako vrevise nesigurnosti i nepovjerenja a za to nema mjesta.P.S,na na neki nacin i kuzim zasto si to uradio i razumijem,mozda i jesi u pravu na neki nacin,ali ja svejedno sam za to da zabranama nema mjesta tu,bar ne na taj nacin.

roza55

roza55

03.08.2020.

Veza bez povjerenja ne moze se zvati vezom.

03.08.2020.

Lud si

Galexia

Galexia

03.08.2020.

Jadna ta butra

Autor

Autor pitanja

04.08.2020.

Polomili ste s odgovorima hahahah. Ljudi svaka vam cast. Svi dijelite isto misljenje. Puno jako istih ne orginalnih jedinki. No, stvarno me briga nije hahah. Ja stojim iza svog i to je to. Hvala svima. Uzivajte pusa pusa.

Autor

Autor pitanja

04.08.2020.

Polomili ste s odgovorima hahahah. Ljudi svaka vam cast. Svi dijelite isto misljenje. Puno jako istih ne orginalnih jedinki. No, stvarno me briga nije hahah. Ja stojim iza svog i to je to. Hvala svima. Uzivajte pusa pusa.

Hehehe05

Hehehe05

04.08.2020.

Zasto si uopce dosao pitati za misljenje kada ga ne uvazavas i ostajes pri svom? Whats the ponit?

Ivicaimarica

Ivicaimarica

04.08.2020.

Ajme, ne mozes ti njoj braniti nesto i odredivati s kim se druzi. Ako te mislila prevariti prevarila bi te svakako, branio ti njoj vidanje s nekim deckom ili ne. Blago curi, rijesila se budale.

Ako te ne zanimaju tuda misljenja i mislis da si samo ti u pravi zasto postavljas pitanje i zasto se toliko opravdavas u komentarima? Zatucan si, cudno da si i naveo curu na vezu, u iducoj nemoj biti takav manijak

PrincessMars

PrincessMars

04.08.2020.

Ako vas ikad itko bude optuzivao za nesto sto niste napravili i pritom vam nesto zabranjivao budite sigurni da ta osoba polazi od sebe i da je ustvari on(a) taj koji to radi ;).
Neka admini teena uklone ovo pitanje, nema potrebe za ovim.

Autor

Autor pitanja

04.08.2020.

@PrincessMars istina, ali tog nis nebi bilo da je se nisam osjeco ne pozeljno, zanwmarivano, covijeku pase kad je drugu osobu briga, zato se to i desilo.

MandaFlasarka

MandaFlasarka

04.08.2020.

Nismo mi neoriginalni u mišljenju, nego je ovo jedna banalna stvar o kojoj možeš mislit na jedan ili drugi način, trećeg nema. Dakle, ili misliš da je normalno braniti drugoj strani i određivati s kim se druži ili to smatraš pasivno agresivnim ponašanjem. Trećeg, kao što sam rekla, nema. Ti ovdje nisi došao poslušati savjet, nego si došao u nadi da čuješ istomišljenika, kojih ovdje niti nema. 😂

Autor

Autor pitanja

04.08.2020.

Nema, time to come clean. Ovo ce dobit masu hejta. Hahaha al nmvz. Ja sam zapravo "prevario" nju. Priznao sam nedavno i eto, sto je tu je. Dae trebalo ic dalje islo bi, al nije tkd tough luck. I imate vi pravo ja sam u krivu definitivno. Isprichavam se

ivan995

ivan995

04.08.2020.

A žališ se kad ona neki krivi korak napravi..koji krkan -.-

Flixy690

Flixy690

04.08.2020.

Procitala sam pitanje i proletjela kroz hrpu ovih odgovora pa cu ti i ja reci svoje misljenje. Za pocetak, nisam klinka, imam 20 godina... U vezi sam s istim deckom jos od 6.razreda osnovne. On je od mene stariji i u pocetku sam radila hrpu ljubomornih scena, nema sta mi nije smetalo jer sam gledala serije i vodila se ljubomorom tih likova u seriji. Taj decko i ja smo se znali godinama jer je to malo mjesto. Ja sam uvijek bila ta koja je radila scene i za najmanju glupost i trazila razlog za svadu a ja sam bila ta koja nije imala nijednu zensku prijateljicu nego sam se druzila samo s deckima. Ta moja ljubomora je trajala dosta dugo, skroz do kraja osnovne, svadali smo se konstantno i stalno sam ga provjeravala. Onda mi je jednom mama rekla ako on zeli prevarit ce me bez obzira na sve te moje ljubomorne ispade i kontrole i da se malo smirim jer sam ja ta koja oko sebe ima musko a ne zensko drustvo. Tu mi je postalo jasno da je mama u pravu i da se moram smiriti. Krenula sam u srednju i nismo se vidali toliko cesto jer smo bili u razlicitim gradovima. I dalje sam bila jaako ljubomorna ali sam se trudila to ne pokazivati bas toliko jer sam shvatila da cu tom ljubomorom ja unistiti vezu a ne on ili netko treci. Tijekom tog perioda srednje sam naravno opet, upoznala decke s kojima sam se druzila i s kojima se druzim jos uvijek. Neki su stariji od mene pa su vec bili ozenjeni ili u dugim vezama pa ne moram ni pricati kako su im zene i cure reagirale na mene. Imam par prijateljica ali nisu bas neke osobe od povjerenja kao sto su prijatelji koje imam. Uglavnom, sa svim muskim prijateljima sam bliska kao da su mi braca, odlazila sam i nasamo s njima van, isla sam kod njih u stan/kucu, ali nije mi nikad palo napamet da prevarim svog decka. Uvijek prilikom upoznavanja s nekim deckom dam do znanja da zelim iskljucivo prijateljstvo. Ako to netko ne moze prihvatiti nema sta raditi sa mnom. U meduvremenu su neki od frendova koji su bili solo nasli cure koje su bile uzasno ljubomorne na mene. Svadale smo se mjesecima dok nisu konacno prihvatile da s njihovim deckima nemam nista. Hocu ti reci da je ljubomora nekad opravdana ali da ne treba pretjerivati. Sve se treba lijepo dogovoriti sa drugom stranom jer u vezi/braku ne treba biti nikakvih zabrani. Prije ce te prevariti ako radis ljubomorne ispadne nego ako ju pustis na miru da se druzi s kim hoce. Ne znam koliko godina imas i ne zelim ulaziti u sve razloge vaseg prekida, ali ljubomora je ono sta unistava veze.

Flixy690

Flixy690

04.08.2020.

Procitala sam pitanje i proletjela kroz hrpu ovih odgovora pa cu ti i ja reci svoje misljenje. Za pocetak, nisam klinka, imam 20 godina... U vezi sam s istim deckom jos od 6.razreda osnovne. On je od mene stariji i u pocetku sam radila hrpu ljubomornih scena, nema sta mi nije smetalo jer sam gledala serije i vodila se ljubomorom tih likova u seriji. Taj decko i ja smo se znali godinama jer je to malo mjesto. Ja sam uvijek bila ta koja je radila scene i za najmanju glupost i trazila razlog za svadu a ja sam bila ta koja nije imala nijednu zensku prijateljicu nego sam se druzila samo s deckima. Ta moja ljubomora je trajala dosta dugo, skroz do kraja osnovne, svadali smo se konstantno i stalno sam ga provjeravala. Onda mi je jednom mama rekla ako on zeli prevarit ce me bez obzira na sve te moje ljubomorne ispade i kontrole i da se malo smirim jer sam ja ta koja oko sebe ima musko a ne zensko drustvo. Tu mi je postalo jasno da je mama u pravu i da se moram smiriti. Krenula sam u srednju i nismo se vidali toliko cesto jer smo bili u razlicitim gradovima. I dalje sam bila jaako ljubomorna ali sam se trudila to ne pokazivati bas toliko jer sam shvatila da cu tom ljubomorom ja unistiti vezu a ne on ili netko treci. Tijekom tog perioda srednje sam naravno opet, upoznala decke s kojima sam se druzila i s kojima se druzim jos uvijek. Neki su stariji od mene pa su vec bili ozenjeni ili u dugim vezama pa ne moram ni pricati kako su im zene i cure reagirale na mene. Imam par prijateljica ali nisu bas neke osobe od povjerenja kao sto su prijatelji koje imam. Uglavnom, sa svim muskim prijateljima sam bliska kao da su mi braca, odlazila sam i nasamo s njima van, isla sam kod njih u stan/kucu, ali nije mi nikad palo napamet da prevarim svog decka. Uvijek prilikom upoznavanja s nekim deckom dam do znanja da zelim iskljucivo prijateljstvo. Ako to netko ne moze prihvatiti nema sta raditi sa mnom. U meduvremenu su neki od frendova koji su bili solo nasli cure koje su bile uzasno ljubomorne na mene. Svadale smo se mjesecima dok nisu konacno prihvatile da s njihovim deckima nemam nista. Hocu ti reci da je ljubomora nekad opravdana ali da ne treba pretjerivati. Sve se treba lijepo dogovoriti sa drugom stranom jer u vezi/braku ne treba biti nikakvih zabrani. Prije ce te prevariti ako radis ljubomorne ispadne nego ako ju pustis na miru da se druzi s kim hoce. Ne znam koliko godina imas i ne zelim ulaziti u sve razloge vaseg prekida, ali ljubomora je ono sta unistava veze.

Ingriddddd

Ingriddddd

04.08.2020.

Autore koji kurac dolazis pitat kad ces ostat na svom zatucanom misljenju??

Aham

Aham

04.08.2020.

Nisi ti bas pri sebi.
Zasto ju napadas ako si ti ustvari taj koji je nju prevario? Ja bi ti se krvi napila da sam ta cura.

04.08.2020.

Da JA imam dečka, ne bi on meni branio da se družim s muškim prijateljima, halo, u 21. stoljeću smo, ne u 15.

Hehehe05

Hehehe05

04.08.2020.

Mislim da je ovo prvi put da su se svi na ovom portalu slozili oko jedne stvari onda znas da si sjebo 😂😂

kika6469

kika6469

04.08.2020.

Autore, mislim da je problem u tebi... Nije mi se dalo čitat sve komentare,al da dam osvrt. U vezi sam već 5 godina, poprilično sam odrasla ako već tražiš nekog odraslog (preko 20g) i osobno bi pustila svog dečka da se ode družit nasamo s nekom curom,pa makar i u pol noći. Hoću li bit ljubomorna? Vjerojatno. Al imam dovoljno povjerenja u njega da znam da me neće prevarit,pa taman da se ta ženska gola skine i krene plazit po njemu. Ima i on pravo na socijalizaciju s drugim ljudima. Nisam ja centar svijeta.
Ovdje sad ne govorim o tome dal netko nekoga želi prevarit, jer takve stvari ne možeš sprječit. Ovo je pitanje povjerenja, kojeg ti nemaš skoro pa nimalo(i svaka veza će ti eventually propast zbog tog) i pitanje diktature,gdje ti očekuješ od cure da se ona ponaša onako kako ti narediš bez obzira na njene svjetonazore. Ili nađi curu koja ima iste poglede kao ti(što ti je ravno dobitku na lotu) ili promjeni svoje razmišljanje po pitanju tolerancije. Da si nekoj ženskoj od 30g. to napravio,ona bi se sam okrenula i nebi ju više nikad vidio.

Iskreno mi je puno kapa balkanskih pračovjeka koji misle da žena treba sjedit doma,kuhat, čistit i povremeno otić na kavu *isključivo* sa ženskim prijateljicama. Jer šta će selo reć ak ju vide nasamo s muškarcem koji nije njen muž/dečko... 🙄

shark_mindset

shark_mindset

04.08.2020.

Dosao sam citat komentare ali mi se ni to ne da

Hehehe05

Hehehe05

05.08.2020.

Cekaj dodes tu da pitas jesi lud sto joj branis da se druzi s deckima i sto mislis da te vara a na kraju ti nju prevario? Cemu onda ovo pitanje? Zreo za ludaru

MandaFlasarka

MandaFlasarka

05.08.2020.

Hahaha!

PrincessMars

PrincessMars

05.08.2020.

Autoru znam ja da je istina jer je upravo takav nivo bio i moj bivsi....😒
I reci cu ti otvoreno da ce ti jednog dana biti zao ako te cura stvarno voljela a ti si ju prevario i terorizirao. Mozda sad mislis da nece al svaki svati na kraju samo sto tad vec bude kraj ili ti ga kasno....
Jasno mi je da covijek kad se osjeca zapostavljeno bira krive ili ocajne nacine ali mi svejedno nije jasno zasto si ju izmaltretirao umjesto ostavio 🤷‍♀️
S ovom novom budi pametniji ;)

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

125.278
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Teen385 koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja. Slažem se