Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

komercijonalna ili ekonomska

0

15:13 07.12.2017.

vase misljenje koja je bolja prednosti mane itd...

Komentari

ILoveBurek

ILoveBurek

07.12.2017.

Ovisi sta te vise zanima,s cim se zelis baviti,i gdje ih mislis pohadati

Emmy99

Emmy99

07.12.2017.

Po onome što ja znam biti komercijalist je bolje.Jest da je malo teže ali poslije ćeš brže naći posao.

07.12.2017.

kao prvo nije komercijonalna nego komercijalna. kao drugo idem u nju i mogu reći da je super, ali to ovisi od grada do grada jer ima svakakvih profesora. gradivo je dosta slicno i ima mogucnosti za nastavak obrazovanja u obadvije. sad ti vidi kakve predmete gdje imaju, tko tamo ide i sl.

07.12.2017.

sto se gradiva tice mozes na internetu naci knjige i predmete kakvi su pa onda vidi, ali mislim da e komercijalna super i da jedina mana mogu biti evantualno pojedini profesori. ako te jos sto zanima slobodno pitaj ;)

anonimus99

anonimus99

07.12.2017.

ako ces ucit, ekonomska

fuckmepls

fuckmepls

08.12.2017.

Ekonomska. Imaš sve predmete normalno, od kojih su neki doslovno preteški. Navodno naporna srednja i imaš dosta za učit neke predmete, ali su profesori odlični, ali opet ovisi u kojem si gradu. U Zagrebu ih imaš tri, ja znam dosta likova iz 1. ekonomske i srednja je stvarno ludnica (pozitivno), šta god ljudi govorili. :D Komercijalnu ti nikako ne bih savjetovao, to je po meni već sramotno ić, ko hoće nek se uvrijedi pozz. :D

08.12.2017.

Nije istina da je sramotno ici u komercijalnu. Oni koji takvo sto pisu stvarno nemaju pojma.

ILoveBurek

ILoveBurek

08.12.2017.

Nije sramotno jer svaka je škola škola,ne treba podcjenjivat. Al opet ekonomska je bolja i ko zeli ucit i ima mogućnost upisat trebao bi prija to nego komercijalnu

TheEvilQueen

TheEvilQueen

08.12.2017.

Nisam čkolovala

Mija879

Mija879

08.12.2017.

Ekonomska je bolja

fuckmepls

fuckmepls

09.12.2017.

Mrkvice ti to kazes samo da se opravdas jer ti ides u tu srednju... :D @ILoveBurek treba podcjenjivat, zasto ne? Imas dvije osobe od kojih jedna ide u gimnaziju, a druga u višu smetlarsku, to sve govori. Nemam apsolutno nista protiv losih ucenika, ja sam bio najgori u cijeloj školi sta se tice vladanja i ocjena i jedva sam upao u Elektrotehnicku, izvuklo me to sta sam imao neke projekte i jer mi je informatika dobro isla, ali ici u komercijalnu srednju je sramotno. Nekoć je bilo sramotno ići i u pomorsku i ekonomsku, a danas se to dvoje najviše bira, tako da.... Činjenice su činjenice.

fuckmepls

fuckmepls

09.12.2017.

I nakon komercijalne srednje slobodno mozes ic radit u prvi Konzum koji vidis, za plaću 3000 kn. Ko hoce nek izvoli, za ljude je to sramotno.

fuckmepls

fuckmepls

09.12.2017.

A da ne govorim da se radi o trogodišnjoj srednjoj, nakon toga nemaš ama baš nikakvog znanja, nikakve karijere (osim kao cvjećar ili radnik u skladištu Konzuma), ne možeš na fakultet itd.

ILoveBurek

ILoveBurek

09.12.2017.

Znam da to nije dobra škola,mislim poslije si doslovno nitko i ništa,niti možeš dogurat dalje od posma blagajnice. No ipakne možeš uspoređivat gimnazijalca sa komercijalistom. Nije nit probližno isto. No neki idu u srednju tek tolko "da su završili nešto" nebitno šta. Za takve je komercijalna bolja,i ne treba ih vrijeđat..njih uostalom boli briga za školu.

fuckmepls

fuckmepls

09.12.2017.

Razlika je vrijeđati i iznositi činjenice. Da je sramotno - je, ali nikad nisam rekao nešto tipa da su takvi ljudi glupi, debili itd., sve je to njihova stvar, njihov problem, njihova budućnost. Kao drugo, nije mi niti plan uspoređivati komercijalista sa gimnazijalcem, to je bio primjer da se gimnazijalci ubijaju od posla da bi postali netko i nešto, dok komercijalisti ne, ali ako njih nije briga za njihovu budućnost, svaka im čast.

Helena103

Helena103

prije 6 dana

Ti koji kazes da je sramotno ic u komercijalnu da ti ja nesto kazem. Kao prvo to je cetverogodisnja skola sa kojom kasnije mozes na faks a i ne moras, ako ne ides opet imas svoje zanimanje i mozes naci posao. Kao drugo zasto bi bilo sramota ici u ne u takvu skolu, skola ko skola. Sta sramotno je ic u komercijalnu a krast nije? Neki komercijalisti i prodavaci prolaze bolje u zivotu nego propali gimnazijalci. Gimnazijalac takoder moze radit kao smetlar. Po meni gimnazija nije nikakva posebna skola niti bih ju ikada upisala jer ako ne ides na faks niko te ni nece zaposlit. Zato se ne proseravaj tu nego se bolje idi educiraj. I jos nesto to da komercijalist ima placu 3000kuna nije istina jer prodavac ima toliku placu, ali vidim da ne razlikujes prodavaca i komercijalista. Idi bolje prouci sta radi komercijalist onda dodi i nest napisi. Caoo ;)

fuckmepls

fuckmepls

prije 6 dana

Evo sta google kaze da je komercijalist: "Komercijalist obavlja poslove nabave, prodaje i organizacije TRGOVAČKOG poslovanja u poduzeću". Jesi ikad čula za pojam predrasude? Predrasude su uglavnom sjebana stvar, ali kad netko čuje da ideš u trgovačku normalno da od početka nema neko bajno mišljenje o tebi. Kad kažeš nekome da ideš u gimnaziju, ljudi pomisle "inteligentna osoba, pametna, vrijedna, marljiva itd.", a kad kažeš komercijalist, ljudi se sjete Konzuma i skladišta, a uz to i lijepih epiteta kao šta su "ljenčina, ništ koristi, glupan, zatucan". Istina je da ima i četverogodišnjih škola, ali uglavnom su trogodišnje, logično, ja vam ne bih niti te tri godine dao. Šta se tiče mog obrazovanja, ja sam prolazio s 4 srednju Elektrotehničku, koja se smatra kao gimnazijom i jednom od težih škola, i sad imam posao vikendom i zaradim u ta dva dana onoliko koliko ćeš ti u Konzuma mjesečno, ali doslovno. I također nisam išao na faks, a sad imam 19, tako da jebi se skladištaru.

ILoveBurek

ILoveBurek

prije 6 dana

Pa zar komercijalisti ne idu u trgovacku skolu? A ona je samo trogodisnja. I da naravno da će se drukcije gledat na osobe koje zavrsegimnaziju,elektrotehniku,medicinu,ekonomsku nego ako ides u trgovacku skolu,il neki zanat. Svaka skola je skola,al realnost je da su neke teze neke lakse,isto kao sto ljudi drugcije gledaju ako je netko doktor ili mesar,oba posla su dobra ako ih posteno obavljas,al se ipak drukcije gleda na njih.

prije 6 dana

Kakve gluposti tu pišete, dajte se prvo informirajte pa onda pišite bedastoće. Komercijalna je četverogodišnja i nakon nje se može ići na fakultet bez problema. I plaća komercijalista nije 3000kn već 5700kn. I komercijalist ne radi u Konzumu, nego u uredu.

Helena103

Helena103

prije 6 dana

Mrkvica ajde hvala Bogu da me bar netko razumije. Jer je ovaj ocito zatucan. Uostalom zasto pljujete skole odnosno ljude koji idu u odredenu skolu. Skola ko skola i ne govori apsolutno nista o tome kakva je osoba a niti da je osoba imala lose ocjene u skoli mozda je jednostavno zeljela bit prodavac ili komercijalist. Cek ti hoces rec da osobe koje nisu zavrsile gimnaziju,medicinsku i tako neke viisoke skole da one nisu vrijedne i marljive? Dragi moj molim te lijepo nemoj srat jer ocito nemas pojma ni o cemu. I nemoras nam tu 5 puta pisat koju skolu si zavrsio ne zanima nas isto tako nas ne zanima ni koliku ti placu imas niti koliko radis. Smatram da se svaki posao treba postovati jer osoba bar radi i zaraduje sebi sa zivot nije doma i ne kuka kako nema posla. Zato suti.

ILoveBurek

ILoveBurek

prije 6 dana

Komercijalistima je plaća u vrh glave 4000kn. On prodaje i nabavlja robu za firmu koju radi,to je nesto ko trgovacki putnik. Potraznja za tim poslom nije pretjerana,te malo tko od tih ljudi ide na faks. I naravno da je svaki posao dobar ako ga volis i posteno obavljas,al ponavljam drugcije je ak si trgovac neko ekonomista. No ako to netko voli nek radi,ko vam brani :D

prije 6 dana

https://www.mojaplaca.hr/placa/prodaja/prodajni-predstavnik-terenski-komercijalist
Ovdje pise da je prosjecna placa 5700 kn.
Komercijalist i trgovac nije jedno te isto. I vecina nas koji u to idemo mislimo ici dalje.

Helena103

Helena103

prije 6 dana

Vama ljudima se apsolutno nista nemoze dokazat. Dakle, ovako, komercijalist nabavlja proizvode, sluzi da zainteresira kupca na kupnju proizvoda, prima narudbe i rjesava reklamacije,reklamira prodavaonicu(letci,plakati,net i sl.), takoder je zaduzen za ugovore, takoder idu na seminare gdje se predstavlja neki proizvod. Prestanite mjesat komercijalista i prodavaca jer nije isto. Prodavac je tu da sto bolje i vise proizvoda proda, da bude ljubazan prema kupcima i brine o cistoci u prodavaonici, rokovima proizvoda i jos puno toga. Samim time ni place ne mogu biti iste.

Helena103

Helena103

prije 6 dana

Vama ljudima se apsolutno nista nemoze dokazat. Dakle, ovako, komercijalist nabavlja proizvode, sluzi da zainteresira kupca na kupnju proizvoda, prima narudbe i rjesava reklamacije,reklamira prodavaonicu(letci,plakati,net i sl.), takoder je zaduzen za ugovore, takoder idu na seminare gdje se predstavlja neki proizvod. Prestanite mjesat komercijalista i prodavaca jer nije isto. Prodavac je tu da sto bolje i vise proizvoda proda, da bude ljubazan prema kupcima i brine o cistoci u prodavaonici, rokovima proizvoda i jos puno toga. Samim time ni place ne mogu biti iste.

fuckmepls

fuckmepls

prije 5 dana

Kako mozes bit sigurna da nisi ti ta koja je zatucana? Svako ima pravo na svoje misljenje, zato odjebi pls, i retardirama ko šta si ti treba više puta neke stvari ponavljat... Btw jesam reko da sam išao u četverogodišnju Elektrotehničku u kojoj sam prolazio s 4? Nisam siguran.

e4envy

e4envy

prije 5 dana

Jaooo,vi ste pretvorili to što je netko pitao za savjet u međusobnu raspravu i omalovažavanje određene škole,bolje to raspravite privatno nego tu da pišete.

prije 5 dana

Slažem se, ali nekima se ne može ništa dokazati. Besmisleno je govoriti da je "sramotno ići u neku školu". Nije točno da je netko ko ide u gimnaziju pametniji od nekog ko ide u komercijalnu niti da se u gimnaziji trude, a u komercijalnoj ništa ne rade. To su gluposti. Komercijalnu također upisuju dobri učenici, gradivo je zanimljivo i nije točno da nakon nje radiš kao trgovac.

fuckmepls

fuckmepls

prije 5 dana

Pa ko je reko da su oni koji idu u gimnaziju pametniji od onih iz trgovačke? To je u 99% slučaj haha, što je logično s obzirom da pogledaj kakav je bodovni prag za tvoju školu, a kakav za neku čak i lakšu gimnaziju. Ja ne omalovažavam školu kao školu, a niti ljude koji idu tamo jer je to sve vaša stvar, vaša budućnost, ali da imam kao i svi ljudi neke "predrasude", imam i to je normalno. Kao da vidiš na ulici nekog lika koji je cijeli u poderanoj odjeći bez tenisica s bocama u ruci, sigurno nećeš pomislit da je bogataš jer mi predrasude govore da nije, ali to ne znači da ga omalovažavam. Zašto se onda jebena srednja zove trgovačka, ako nisi poslije trgovac? Istina je da ne radiš nužno na blagajni ili u skladištu za plaću od 3000 kn, ali ljube ne očekuj plaću od 5700 kn jer toliku imaju profesori s 5 godina radnog staža, koji su išli i u gimnaziju i na petogodišnji fakultet. A da trgovačku upisuju dobri učenici je moguće, npr prolazis s 5.0 u osnovnoj i dodeš u trgovačku u koju idu učenici koji su doslovno jedva s 2 prolazili osnovnu, nema baš smisla... Šta se tiče toga da radiš u uredima, pa i nije baš jer onda ideš u ekonomsku, a ne u trgovačku, imam dosta prijatelja od tamo pa znam šta govorim. Također, ne znam koliko ima smisla ić dalje na fakultet ako uopće možeš jer ipak ti ne treba neko znanje za radit na blagajni, čak ti ni matematika ne treba, danas to sve računala obavljaju umjesto tebe... Uglavnom curo koja si postavila pitanje, biraj ekonomsku i ja se dalje ne planiram svađat, imam pametnog posla jebote.

Autor

Autor pitanja

prije 5 dana

hvala svima

prije 4 dana

ovaj nema pojma o čemu priča. komercijalist i trgovac NIJE isto.

prije 4 dana

i u mom razredu nisu s 2 prolazili nego s 4-5.

Pegasuz

Pegasuz

prije 4 dana

Ovdje ke vkecita rasprva ocito..

ILoveBurek

ILoveBurek

prije 4 dana

Malo tko će ti s 4-5 ići u Komercijonalno-trgovačku srednju školu. To su činjenice. Nit sad ja nešto hvalim gimnaziju,nit podcijenjujem trgovačku školu. Odlični učenici biraju teže srednje,jer kasnije planiraju na fakultet. To ih naravno ne čini boljim ljudima,al takva je realnost :D

prije 4 dana

da hoće jer u našem gradu je slab izbor.

prije 4 dana

ja sam isto s 4-5 prolazila ali nisam htjela u gimnaziju jer poslije toga sam niko i ništa, a ovako imam barem nešto. i naravno da mislim na fakultet ići, kao i većina nas.

fuckmepls

fuckmepls

prije 4 dana

Koji si ti retard mrkvo jebote. "nakon gimnazije sam niko i ništa". gledaj nisam niti ja išao baš u službenu gimnaziju, ali nakon gimnazije ideš na fakultet i svaćaš da će oni koji idu u gimnaziju u životu u 99% slučajeva bolje prolazit od tebe jer imaju školovanje, imat će i diplomu i radit će u nekoj firmi, a da ne govorim da gimnazije, pogotovo u par većih gradova npr Zg i Split, pružaju nakon srednje odlazak u Irsku, Njemačku, Amsterdam ili negdje radit za neku firmu kao šta je Microsoft ili kao programer ili nešto. Takodjer, to je gimnazija, mozes se posavjetovat sa profesorima za ono sta te zanima, ipak oni imaju veze i poznanike i mogu te bilo di ubacit sta znaci da se mozes usavrsavat u onome sto te zanima. A sta imas u srednjama kao sta su trgovacka, industrijska, turisticka i sl.? Apsolutno ništa. Danas je najbolje ić ili u ekonomsku, pomorsku, elektrotehničku ili gimnaziju i to je to, a ti se slikaj s tim svojim sranjima.

prije 3 dana

Ti stvarno same gluposti melješ. "nakon gimnazije ideš na fakultet i svaćaš da će oni koji idu u gimnaziju u životu u 99% slučajeva bolje prolazit od tebe jer imaju školovanje"-halo, pa i mi isto imamo školovanje i jednaku mogućnost odlaska na fakultet kao i oni. da je nakon komercijalne stvarno tako kako ti govoriš ona nebi ni postojala.

fuckmepls

fuckmepls

jučer

Imaš školovanje, al pitanje je kakvo...

prije 21 sat

šta fali našem školovanju? kvalitetna četverogodišnja škola nakon koje možemo na fakultet. trgovačka i komercijalna NIJE isto, ali ti to nebi shvatio da ti neko nacrta.
trgovačka traje 3 god., nakon nje ne možeš na fakultet i radiš na blagajni.
komercijalna traje 4 god., nakon nje možeš na fakultet i ne radiš na blagajni.

ILoveBurek

ILoveBurek

prije 20 sati

Iskreno ne znam što će ti fakultet poslije te srednje škole. Jer posla za vas ionako nema. Zato na kraju velika većina budu blagajnici,odnosno trgovci. Komercijalisti zapravo i jesu trgovci,no ti očito ni ne znaš u koju srednju ideš. Uključi malo te svoje moždane vijuge. Kažeš da si 4-5 prolazila,onda bi ti valjda trebalo bit jasno da škola koja se zove Komercijalno-trgovačka srednja škola itekako ima veze,i to velike,sa trgovcima.
Ja ne ponižavam tu školi,niti bilo koju školu koja ima 3 godine samo. Al realnost je da sa težim srednjim školama i dobrim faksom prije možeš uspijet. Nakon gimnazije nemaš zvanje,ali itekako nisi nitko i ništa,draga moja. Gimnazija te usmjerava nekamo,a s komercijalnom srednjom si predodređen. I uostalom nisu traženi,džaba ideš u srednju,a kamo li još na fakultet. Sad ćeš ti meni ovdje srat kako se može sa Trgovačkom školom-odnosno komercijalnom upisat na Ekonomski fakultet. Da možeš,al prijemni položit je jako teško. Jer prijemni je rađen po gimnazijskom il ekonomskom programu,tako da tu itekako imaš male šanse.
I daj molim te prestani pokušavat dokazat da si u pravu.
Šta želiš to upiši,ako želiš bit komercijalista i voliš to,zašto ne? Nitko se ne treba podcijenjivat. Ali ovo što pričaš za gimnaziju su gluposti. Shvaćam da mnogi koji idu u slabiju školu imaju kompkeks manje vrijednosti jer se teže srednje ističu. Možda to nije fer,no život nije fer druže xD Mislim da je vrijeme za prestat pričat o ovom. Svak ima svoj stav,i to je to. :D bokić

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

147.512
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Teen385 koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja. Slažem se