Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Nasilje u obitelji

0

00:38 08.02.2019.

Započeli smo neku temu u svlačionici i doslovno do toga kako su neke djevojke iskusile udarce od mame ili tate. Nije da ih roditelji maltretiraju ali me zanima da li je to normalno, zanima me vaše mišljenje da vas netko udari sibom, povuče za kosu i slicno. Mene roditelji nisu tukli mama mi je u par navrata opalila samar ali nista vise. Da li ste vi iskusili slicno i da li mislite da je tako normalno odgajati djecu.



Komentari

DGS_

DGS_

08.02.2019.

To je najnormalnije, ako ti djetetu 10 puta fino na kulturan nacin objasnis nesto a dijete i dalje radi po svom nesto sta ne bi trebalo, logicno da ce dobit samar il sibu il tak nes, to je metoda odgoja zadnjih 3000 godina ne znam sta tebi tu nije normalno. Ak kao mali palis sibice il saras po zidu, mama te opomene, ti nastavis i dalje, jedino ce te batine distancirat od tog jer ces vidit(osjetit) da se nesto lose dogodi kad to napravis

ninfles_002

ninfles_002

08.02.2019.

Mozda nije najbolja metoda ali ako djete ne zeli slusat ne ostaje ti nista drugo. Ja nisam dobivala batina jedino kad sam bila bezobrazna kao mala ali to nije bilo nista grubo i od mame sam mozda 2 puta dobila samar.

Mmmala

Mmmala

08.02.2019.

Nije ni čudo da je sve više ljudi zlostavljano i ubijeno kad nam je u društvo sasvim normalno nasilje. Nismo u srednjem vijeku da udaramo jedni druge i tako se kažnjavamo. Ta osoba koja udari svoje dijete ne može se ni nazvati roditeljom. Nijedan roditelj nije gospodar svojeg djeteta i trebao bi misliti na budućnost svojeg djeteta. Dijete koje je zlostavljano imat će traume zbog nasilja i imat će stav da je najnormalnije udarati svoju djecu ili će biti psihički nestabilna osoba. Nasilje nikad nije rješenje za neki problem niti način za objašnjavanje nečega!

ivan995

ivan995

08.02.2019.

Ako dijete ne posluša svoje roditelje nakon što su mu više puta rekli jednoteisto šta bi trebali? I roditelji imaju strpljenja i živaca ali djeca znaju biti razmažena derišta i treba ih malo sada ne kažem da ih prebiju do krvi ali ono treba se znati reda i poštovanja prema roditeljima.

Ingrid26

Ingrid26

08.02.2019.

Ma jel?? Znaci smijes srat mami ili tati u lice i vrijeđat ih ,a oni ce te ljubit i grlit i rec bravo?? Naravno da ce te osamarit da naucis lekciju,mislim to tako da budes bas bas bezobrazna,naravno da ce te roditelji osamarit jel ipak #malopostovanja moras imat!
#mojemisljenje!!

Leona97

Leona97

08.02.2019.

Meni osobno to nije odgoj,nisam za to da se djeca tuku.Postoje razliciti nacini kako im objasnit da to nesmiju radit.Ako stvarno drugacije neide samar nece skodit al opcenito da se djeca tuku to ne volim.Rekla sam vec radim u muskom ucenickom domu,naravno da nisu svi jednako odgojeni i neki su pristojni neki ne slusaju ni kad im 10 puta reces al kak bi to bilo kad bi ih odgajatelji tukli za svaku gresku.Za djecu treba puno ljubavi i strpljenja a ko to nema bolje da si nađe drugu zanimaciju u zivotu.

exorcism

exorcism

08.02.2019.

Radila sam u vrticu i mogu reci da ima djece kojima se kaze ne 1-2 i gotovo.. a ima i malih agresivaca i neposlusnih koje bi najrade supio, ali ne smijes 😂 Tako da smatram do odgojem do neke odrede godine... Kasnije nema smisla, ali isto sad ne prebijanje haha treba imat granica

princessofdark

princessofdark

08.02.2019.

Udaranje djeteta nije normalno i svatko tko to podržava je nasilnik. Ako je dijete dovoljno odraslo da shvati što je napravilo krivo lijepo mu objasniš, staviš ga u kaznu (oduzmeš mobitel, zabraniš tv, izlaske itd). Ako je dijete malo i ne shvaća zašto se ljutiš onda neće shvatiti ni zašto ga udaraš. A dizanje ruku na nešto slabije od sebe što ti ne može vratiti mi se gadi. Ako misliš da je ok udariti dijete, što te spriječava da misliš da je ok kada muž udari ženu jer eto ona ne sluša i nešto radi krivo, a on je jači od nje.

Leona97

Leona97

08.02.2019.

Princessofdark slazem se,to sam i ja napisala samo na malo drugaciji nacin

ivan995

ivan995

08.02.2019.

Djetetu kojem 10 puta ponavljaš jednoteistu stvar i ne posluša te šta ti drugo preostaje nego da ga mlatneš..svaki roditelj nema živaca toliko..od malena ih treba odgajati da ne budu svakakvi.

Medonja

Medonja

08.02.2019.

Mene su moji znali pljusnuti, ili remenom/šibom po guzici, ali samo onda kada bih nešto žešće zasrao. Ne da im to zamjeram, nego ih smatram najgenijalnijim starcima na svijetu. I ne, nije me to pretvorilo u nasilnika, psihopata ni ništa problematično, upravo suprotno.

Josipa2504

Josipa2504

08.02.2019.

Normalno je
Al samo ako dijete stvarno nesto napravi, a ne da se tuce zato jer je trepnilo(bubam)
Neku djecu treba tuc svaki dan(ajmo hejt komentari), nebitno jel dijete bezobrazno sa 10 il sa 15 godina, ako mu ponasanje nije na mjestu, udri
Osobno sam znala dobit batina, kao i brat i sestra, i nitko nema traume, kakve traume vi spominjete? Tata bi dao za mene cijeli svijet, ubio bi za mene, al znao me je klepnit, na sve moguce nacine, dok je mama znala samo pocupat za kosu 😅🤣
Zato i jesu danas djeca takva kakva jesu jer roditelji misle da je dovoljno djetetu uzet mobitel i stavit ga u kaznu

Miciiii

Miciiii

08.02.2019.

Dete se vaspitava do 6 godine, posle je sve uzalud. Nisam za takav metod vaspitanja, jer nema smisla. Jedino što mogu da razgraničim je šamar ili udarac po ruci a drugo je udaranje sa nekim predmetom. To je pravo nasilje i to treba prijaviti.

sala_samobojcow

sala_samobojcow

08.02.2019.

1.Da 2.Ne, to nije normalno! Kome god je to normalno znaci da: 1.nije normalan 2.nije to iskusio i ne poznaje nikoga ko je to dozivio i prezivio 3.dozivio je zlostavljanje pa mu je to postalo normalna stvar... Ljudi koji udaraju djecu, koju bi zapravo trebali stititi, su jedni od najodvratniji ljudi po meni i ja smatram da umjesto da dizu ruku na djecu trebaju dic ruku na sebe! Ti to dijete trebas uciti kako se treba ponasati i ako se ono ne ponasa kako treba nije problem u njemu vec u tebi! Kazni sebe a ne dijete ako vec nekoga moras udarati i lijeciti svoje frustracije i komplekse! Dijete radi ono sto je vidjelo od odraslih i ako ste se vi ponasali kako ne treba i dijete je to vidjelo i kopiralo vas to znaci da je to vasa krivica a ne djetetova! Vi ste onda nesposobni kao roditelji i odgajatelji naucit dijete kako se treba ispravno ponasati i umjesto da se popravite kao roditelje vi prebacujete krivicu na dijete i onda ga kaznjavate zbog svoje nesposobnosti! Zamislite da vas drugi, vama ravni, udaraju nakon sto ih niste ispravno "postovali" i slusali njihove naredbe?! Da li je nasilje rijesenje? Nije normalno udarati druge ljude po ulici, na poslu, u skoli... ali je normalno kuci u 4 zida mlatiti djecu jer vas nitko ne vidi i ne cuje?! U javnosti bi vas prijavili policiji i drugi ljudi bi vas osudili ali kad je u privatnosti i kad je u pitanju obitelj onda je to kao normalno?!!!! Tako ste jadni i slabi, gadite mi se! Vi to zovete postovanje prema roditeljima a ja to zove strahopostovanje ili jos bolje-strah! Roditelje se ne smije bojati, njih se treba postovati! A postovanje treba biti uzajamno! A ne da vi vladate nad djecom ko kakav diktator nad pokorenim narodom! Vi morate postovati njih da bi oni vas postovali! Camus je rekao kako ne postoji nista sto je vise ogavnije od postovanja koje se temelji na strahu! Ja cak mislim da se postovanje ne moze nikako temeljiti na strahu! Strah i postovanje nisu isto! To upamtitee!!! Ako ljude tjeras da te se boje, po meni gubis sva prava na postovanje!!! Postuje sebe i druge i onda ce te i drugi ljudi postovati! Sjecam se kako mi je jednom jedan decko rekao: "Majka i otac su poput vlasti i moci. Majka je vlast koju postujem i zbog toga joj se pokoravam a otac je moc jer mu se pokoravam zbog toga sto ga se bojim." Njegove rijeci su mi se urezale u pamcenje, istina je to sto je rekao.... Svi vi koji mislite kaznjavati svoju djecu na nacin da ih zlostavljate ne zasluzujete ih ni imati niti biti nazivani roditeljima! Jos kazete da mora biti neka granica! A ko odreduje granicu?! Vi! A nije svacija granica ista, neko ce jednom osamarit dok ce drugi tuci sve dok te ne izmlati taman onoliko da jedva prezivis ali i dalje nastavis disati da bi te mogao i dalje "uciti pameti". Nema pameti onaj koji udara a kako bi tek onda naucio druge pameti kad je ni on nema! Zlostavljaci djece su obicni olos koji bi trebao goriti u zadnjem i najgorem krugu pakla! Ili vi ocekujete raj?! Paa siba je ipak iz raja izasla a ne iz pakla sta ne??? Tamo vam je i mjesto onda! Jos znam da su neki od vas vjernici(krscani) sto ove vase sablazne izjave cini jos gorima! Zaboravljate sta je Isus rekao o djeci?! Uzmite Bibliju u ruke i citajte! Zbog ljudi kao sto ste vi bi bas voljela da uistinu postoji raj i pakao!

Josipa2504

Josipa2504

08.02.2019.

"Dete se vaspitava do 6. godine, posle je sve uzalud"
Zanima me mici, odakle ti ovaj bullshit?
Dijete se odgaja sve dok je pod krovom roditelja

SaddlerAgain

SaddlerAgain

08.02.2019.

Mene su tukli, i drago mi je zbog toga jer sam bio nemoguc. I ocvrsnuo sam zbog toga i naucio se ponasat. Ako djeca nece slusati kad im se lijepo kaze MORA ih se tuc. Inace im dopustas da rade sta hoce i izrastu u ljude koji misle da im nitko nista ne moze. A kad im neko razbije njusku cudom se cude. Treba ih tuc da se nauce pameti, ne do krvi i ih polomit, ali da osjete autoritet. Vi sta vas nisu tukli ste i ispali takvi mekusci i cvjetici 😂

Miciiii

Miciiii

08.02.2019.

E pa "draga" Josipa, pre nego što rodiš dete i uopšte ostaneš trudna trebala bi da znaš barem osnovne stvari o vaspitanju tog deteta. Detetov karakter se razvija do 6 godine života i samim tim i vaspitanje. Posle treba držati do discipline i stvaranju odnosa sa detetom ali ti tu vaspitanje ne može ništa. Razmisli, da razmaziš dete i posle mu sa 10 godina glumiš autoritet. E pa neće moći. Pročitaj nešto o tom vaspitanju, nisi sa 20 godina popila svu pamet sveta.

Miciiii

Miciiii

08.02.2019.

Sadler, da, neki očvrstnu kao ti, navodno. A neki posle imaju traume.

Josipa2504

Josipa2504

08.02.2019.

Ne zelim uopce komentirat to sto si napisala, jer ne znas o cemu pricas 😂
Procitala sam ja o djeci vise nego sto ces ti ikad u zivotu procitat, a i naslusala od raznih pedijatara,tako da, hvala, znam sve 👍👌🤟

Autor

Autor pitanja

08.02.2019.

Slazem se sa vas par koji misle da djecu ne treba tuci. Mozda primjer nije isti ali zamislite da tucete psa,sto dobijete od toga, vecina pasa nada i to raditi ali neki nikada vise to ne ponove i pocnu je bojati. Ako roditelji udare dijete i ako je to stvarno metoda koja pali zasto onda nikada nisam čula da je netko dobio samar ili sobom ili cime god samo jednom u zivotu? Ne, jer to nije savršeno riješenje i nije ni jedina metoda. Naravno da ne pali ni vika, kazna ili nekada samo razgovor ali mislim da onda nije problem u dijetetu jer svako dijete se razvija u odraslu osobu koja otkriva svaki dan nesto novo o sebi, svaki tinejdžer misli da je zreo i da moze da radi sto zeli ali ne jer ne postoji roditelje nego jer jednostavno su to nauci od roditelja i okoline. Znala sam primiti vise udaraca od sestre i to mlade, nego od roditelja, tata me nikada nije udario barem koliko se sjecam, mama mi je znala opaliti samar svako malo ili me povuci za kosu, ali svaki taj put bi se osjećala ponizno i bespomoćno. Volim svoju obitelj ali ih se i bojim ponekad jer se znaju oderati na mene. Moja sestra me nedavno doslovno sutnula u nogu, ja joj nisam vratila niti joj nisam nista odgovorila sam sam unutar sebe osjecas bijes, tugu i bespomc, nemogu da je udarom mlada je od mene, znala sam joj par puta vratiti ali slabim udarcem, mlada je od mene samo godinu i pol i ponekad je zelim udariti ali znam da to nece nikamo dovesti i znam da nikada nece shvatiti sto radi. Meni nije normalno nekoga udarati, pa cak ako u sebi osjecam najveću ljutnju prema toj osobi.

Miciiii

Miciiii

08.02.2019.

Bravo autorka. Javi mi se ako želiš.

Miciiii

Miciiii

09.02.2019.

Pa neću jer me deca ne zanimaju😂
Btw. Nauči šta su pedijatri. Pedijatri se ne bave vaspitanjem dece. A ti slobodno nalupaj svoje dete čim te ne posluša. Nadam se da ćeš navući socijalnu službu na vrat.

Josipa2504

Josipa2504

09.02.2019.

Zato i ne znas nista o njima jer te ne zanimaju 😂
A moje dijete ima najbolju mamu na svijetu
Pusa mici:*

Miciiii

Miciiii

09.02.2019.

Jadno to tvoje dete. Normalne osobe ne ostaju neplanirano trudne sa 18 godina. Pusa😘

ivan995

ivan995

09.02.2019.

Pitam se zna li ova kompleksašica išta reći sem da uvrijedi nekoga na komentaru..Mici liječi ih na nekom drugom, ona je to dijete podigla i odgojila druge bi abortirale..i odmah je nenormalno Dada bravo ništa osim uvrede ni ne znaš napisat.😉😘 lkn ti želim.

Josipa2504

Josipa2504

09.02.2019.

19*
Jel to tvoj problem?
A jadna, nema svoj zivot pa gleda u tuđi :(
Mama sam, da, za razliku od tebe, koja mrzi djecu i nikad je nece imat

SaddlerAgain

SaddlerAgain

09.02.2019.

Ocito niste nikad vidjeli videe klinaca kako vriste iz sve snage po ducanima, busevima, javnim mjestima, kad nes nije po njihovom. E namlatio bi takvu djecu ko budale i roditelje sta im to dopustajuni ne udare ih vise. Nece djetetu nista biti ako ga udaris tu i tamo, nije od stakla

Josipa2504

Josipa2504

09.02.2019.

I mici, ne diraj mi u dijete, jadnice

Miciiii

Miciiii

09.02.2019.

Ne mrzim decu😂 Volim svoje bratanice i bratanca najviše na svetu, ali ne želim da imam svoju decu. To automatski ne znači da bi abortirala ako bi ostala trudna. Ali ja znam da koristim zaštitu i nisam i neću ostati trudna dok to ne poželimo moj dečko i ja.

Josipa, takva si ti majka
dovoljno govori činjenica da pored svih obaveza koje dete nosi ti se svadjaš sa mnom. Aj ćao.

Ivek, znamo ko je iskompleksiran. Još jednom ti kažem, izadji iz kuće i nadji devojku pa pričaj o muško ženskim odnosima.

Josipa2504

Josipa2504

09.02.2019.

Curo draga, u mene kao osobu diraj koliko hoces, ali u moje majcinstvo i moje dijete ne diraj ;)
Nisko padas dirajuci u te stvari, sram te moze bit

Josipa2504

Josipa2504

09.02.2019.

Majka ti je glupa cim te taku odgojila bezobraznu, odgoj joj je na nuli, vidi se po tvom znanju

Miciiii

Miciiii

09.02.2019.

Bravo, samo tako, vredjaj mi majku. Moja majka je za tebe gospodja kakvu ti u životu nisi videla.
Ispričana si priča, smorilo je.

ivan995

ivan995

09.02.2019.

Komentirati ću što želim koliko god to tebi krivo bilo i da dirala si joj u dijete ne izvlači se sad molim te..na neke teme mi se digne kosa na glavi a i od nekih primitivnih komentara poput autorice a i pojedinih.

Josipa2504

Josipa2504

09.02.2019.

Aj ne ponasaj se ko dijete molim te

Miciiii

Miciiii

09.02.2019.

Bravo, samo tako, vredjaj mi majku. Moja majka je za tebe gospodja kakvu ti u životu nisi videla.
Ispričana si priča, smorilo je.

Miciiii

Miciiii

09.02.2019.

Dosadni ste ljudi. Ti Ivane pogotovo. Jedina primitivna osoba si ovde ti.

ivan995

ivan995

09.02.2019.

Da kako da ne..ja bar ne mrzim malu djecu i bebe aj laku noć.

Miciiii

Miciiii

09.02.2019.

Ma ko mrzi malu decu i bebe. Ja to nijednog trenutka nisam rekla niti to mislim.
Ti si taj koji si primitivan, koji misli da je glupo ako žena neće da radja. Jer je žena stvorena da radja, jel tako?

ivan995

ivan995

09.02.2019.

A tko podržava autoricu nisam valjda ja?😂

Miciiii

Miciiii

09.02.2019.

Da podržavam je, i? Ona ne mrzi decu, nauči šta to znači.

Miciiii

Miciiii

09.02.2019.

Žalosnije je to što Josipa ima dete i to što ćeš ih ti imati. Niste protiv nasilja, samo tucite decu.

ivan995

ivan995

09.02.2019.

Žena nije samo za rađanje..ali ako se dogodi da ostane u drugom stanju dogodilo se šta po tebi treba pobacit..streljajte me koliko hoćete ali abortus ne podržavam niti ću ikad, iznimaka ima, (silovanje) uspona također ima al pojedine radije će pare potrošiti na nešto drugo nego na te potrebe u tome je problem današnje ženske omladine na nebitna stvari potrošit da, čim dijete dođe nema se uslova da kako da ne.

Josipa2504

Josipa2504

09.02.2019.

Volim i ja tebe mici

ivan995

ivan995

09.02.2019.

Mrzi iz dna duše pročitaj što je napisala malo bolje..i tu si stala u obranu..nije važno sve okej..uživaj u vikendu :)

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

09.02.2019.

Josipa, čim ti vrijeđaš Micinu majku, a i nju, ne pokazuješ da si išta bolja od nje niti se takvo ponašanje ne očekuje od nekog tko ima dijete, pretpostavlja se da si dosad već dovoljno mudra da drugačije odgovaraš na neke stvari. I ne znam čemu se hvaliti jer si ti majka, a Mici (možda) neće biti, pa nije to neka posebna titula.
I Ivane, jedino su tvoji komentari primitivni ako nisi primjetio. 21. st. je, a još ne možeš prihvatiti da žene više nisu stroj za rađanje djece i da imaju pravo na izbor. Ne znam zašto te uopće toliko pogađa ako neka ne želi djecu, ionako ti nemaš ništa s tim. Ne ide ništa na silu.

ivan995

ivan995

09.02.2019.

Prva je počela ;)

Josipa2504

Josipa2504

09.02.2019.

Volim i tebe ❤
Ne znam sam kak vam se da vise? 😂

ivan995

ivan995

09.02.2019.

I nisam ja rekao da ste stroj samo kad se ovako nešto dogodi pojedinci podviju rep i abortiraju..kad si sranje napravila sranje i popravi ne na najlakši način..priče nema uslova su za malu djecu..toliko.

Miciiii

Miciiii

09.02.2019.

Ti verovatno nisi svesan koliko dete košta. Svaki mesec po minimum 15 hiljada dinara, evo nek Josipa potvrdi. Otkud studentkinji ili još gore srednjoškolki tolike pare svaki mesec? A da ne pričam o troškovima pre porodjaja. Svako ko pogreši treba da ima pravo da se ispravi.

MasterRoshi

MasterRoshi

09.02.2019.

Meni je koja odgojna triska okej. Ne mislim sad za svaku sitnicu da se djete lupa ali ako djete zasluzi koju odgojnu trisku nista mu nece bit. Neka djeca danas i jesu divlja i bahata jer se danas djeci sve dopusta a nista im ne mozes. Mislim da treba imat autoriteta nad djecom, treba se znat ko je roditelj a ko djete. Puno djece danas je divlje i razmazeno jer djeca odgajaju roditelje umjesto da je obrnuto. Stoga misljm da koja triska (kad djete stvarno zasluzi i zajebe nesto) i nije velika stvar samo treba imat granice u svemu. Ne podrzavam nasilje kao jedinu odgojnu metodu mislim da treba tu i razgovora, laksih kazni, zabrana itd ali nekad takve stvari kod neke djece ne upale

Autor

Autor pitanja

09.02.2019.

Par vas koji su da se tuci djeca pisu da je okej tuci djecu ako se ponašaju nemoguće ali koliko se djece tako ponasa da vristi po ducanima, mozda 10% djece to radi ali koliko posto djece dobija svakodnevne udarce zbog ocjene ili drugih razloga koji nisu nemogući za rijesiti. Moja sestra je par puta plakala u trgovini jer joj mama nije htjela nesto kupiti dok je imala 4 ili 5 godina (neskecam se), nisam sigurna da li ju je mama udarila ili sta, ali znam da je bila nemoguća, to sto je htjela bila je neka sminka, mislim sjenilo i moja mama joj to nije htjela kupiti jer sta ce cetverogodisnjakinji sjenilo, dobila je par udaraca od mame jer je vristala ali to nije pomoglo jer znate sto je kasnije napravila, ukrala to sjenilo. Mama je saznala sutradan i bila je naravo ljuta ne sjecam se ishoda poslje toga, ali prosle godine kad je imala 12god, isče smo na kiosko kupit zvake i jedne je kupila ali jedne je i ukrala. Nikada u zivotu nisam bila toliko posramljena svoje sestre, mogla je kupiti te druge zvake ali nije. Mozda cete sad reci to su obične zvake od 6kuna, ali to nije bio prvi put a mozda nece biti ni zadnji. Dijete kada je pod pritiskom i ne shvaća zasto nesto nemozete dobit i jos primi dva-tri udarca moze napraviti stvari koje su jos gore od vristanja po trgovini. Roditelji moraju shvatiti da su negdje pogrisili, ja volim svoje roditelje ali su me itko tako nekada znali napraviti da se osjecam jadno i posramljeni i znala sam im psovati ali ne jer sam neodgojena ili jer se pravim pametna nego jer su me napravili da se osjecam lose i nisam znala sto drugo.

DGS_

DGS_

09.02.2019.

Jjahahahahh kakvi debili majko mila, popustajte cijeli zivot djetetu pa mi javite kak je proslo u zivotu

princessofdark

princessofdark

09.02.2019.

Ja sam bila strašno neposlušno dijete i na pamet su mi uvijek padale gluposti tako da su se roditelji češće ljutili na mene. Ali nikad, ali baš nikada me nisu udarili. Kada sam bila mala zabranili bi mi gledanje crtaća i čokoladu, sladoled i tako. Kasnije bi mi uzeli mobitel ili ukinuli džeparac. Smatram da su to bile i više nego dovoljne kazne nakon čega bi ja bila bolja. A ovo udaranje čak i najmanji šamar mi je totalni debilizam. Dakle ideš udariti to malo tijelo kojem i najmanji udarac uzrokuje veliku bol. Sjedni s djetetom, objasni mu, ukini mu nešto što voli, ali ne udaraj. Djeca su neposlušna zato što ih roditelji dobro ne odgajaju i kad zbog neposluha želiš udariti dijete radije sebi opali jedan šamar, onaj zidarski.

SaddlerAgain

SaddlerAgain

10.02.2019.

Neka djeca ne slusaju kuzis? To sto ti nemas iskustva s nenormalnom djecom princessofdark nemoj mislit da takvi ne postoje. Neces umrijeti ako dobijes samar malo

Ihatemyself

Ihatemyself

10.02.2019.

mama me osamarila najmanje 30 puta u mojih 18 ipo godina... i to baš jako. jednom sam joj vratila (gurnila sam ju) a stari me je jednom toliko tukao da sam se ispovracala (bio je badnjak) i više puta me stari tukao pa sam mi rekla da ga mrzim i onda mi se ispricavao i plakao... strašno. ne volim baš svoje starce.

malaprinceza21

malaprinceza21

11.02.2019.

Mene je mama nekoliko puta osamarila, ali nikada me nisu tukli, iskreno to meni i nije bas uredu tuci djecu u porodici. Najbolje je na lijep način djetetu objasniti, a ne na ruzni, koji ce mu zauvijek u sjećanju ostati u obliku ožiljaka.
Ako bas dijete ne sluša,onda ga treba u kaznu staviti i tako.
To je bar moje mišljenje, ne znam za vas! 💕😀

Karlovcankaa

Karlovcankaa

prije 6 dana

Saddler ti nisi normalan.Nemozes za djecu govorit da su nenormalna nego su samo zlocesta i neposlusna.Mogo bi ti dobit samar da ti se pamet malo vrati ako je uopce i imas.Napiso si gore da bi namlatio zlocestu djecu ko budale,nadam se da neces i svoju djecu tako mlatit,ako ces ih ikad imat.

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

110.862
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Teen385 koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja. Slažem se