Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Srbi-Hrvati

0

21:16 19.03.2019.

Molim teen da objavi...
Tek toliko me zanima vase misljenje o ovom odnosu danas, tj. vi kao Hrvat sto mislite o Srbima i obrnuto.
I npr. Da li bi ikad bili u vezi s nekime tko je iz Srbije (ili vi iz Srbije s nekim iz Hrv)
Ako ne, zasto?
I kakvo misljenje imaju vasi roditelji, jesu li oni utjecali na vase misljenje ili se razlikujete?



Komentari

XxBezimenaxX

XxBezimenaxX

20.03.2019.

Kakve veze ima tko je kakve nacionalnosti? Zasto bi sirili mrznju zbog necega sto je bilo u proslosti(msm na rat)? Meni je iskreno bzvz sto se sad nalaze neke ustase pa cetnici i rade svađe bezveze pa sto je njihov predsjednik doslovno rasist i mrzi te ponizava nas Hrvatski narod i pokusava nam oduzeti prava nakon domovinskog rata...Meni je bezveze sto ljudi zive za proslost,a ne za buducnost...Ja iskreno nemam lose misljenje o Srbima..i da druzila bih se s njima pa makar bila u vezi ,ako su dobre osobe jer kakve veze ima?A osim toga uvijek se nađu budale koje se rade pametne a 80% pjesmi koje slusaju pjevaju Srbi..tako da..

MarkTKD

MarkTKD

20.03.2019.

Ta medusobna "mrznja" je vise nekakvo kurcenje nego stvarna mrznja. Culi su u kaficu od starijih ljudi kako jebu mater Srbima, njihovi roditelji doma su istih ili slicnih misljenja, i evo ti klinca koji "mrzi" Srbe, a u zivotu nije upoznao nijednog.
Moje osobno iskustvo kroz sport je da su Srbi cak otvoreniji prema nama nego mi prema njima, i opcenito su strozi i iskreniji u pitanju pridrzavanja morala. Ali jebiga, vidis da nasa politika se temelji na tim podjelama izmedu Srba i Hrvata, ustasa i partizana, hrvatina i jugostalgicara, itd. Nemres onda se bas cuditi kada klinci sa 10 godina vec pjevaju Thompsonove pjesme i misle da su Srbi najvece smece na svijetu.
Tako da ja osobno cak mislim da su Srbi posteniji i pristupacniji ljudi nego mi.

matea4182

matea4182

20.03.2019.

Osobno mislim da imam toliku srecu da su mi roditelji vrlo liberalni i ne mrze nikoga doslovno. Ja nekog necu mrzit ako je Srbin ili Hrvat al cu mrzit ako je osoba šupak. Ako sere bezveze ili se smatra uzvisenom a to nije.

visokasam

visokasam

20.03.2019.

Nemam nista protiv Srba i stvarno mi se povraca od ove danasnje djece sto su kao neki teski hejteri Srbije a ni u planu nisu bili za vrijeme rata. Mislim da rat i sve to sto je bilo treba ostaviti u proslosti da bi mogli imati ljepsu buducnost. Vece drzave od nase imaju duplo gore i duze ratne povijesti pa su naucili prec preko toga i zivit u miru. To je bespotrebna mrznja kojom se truju danasnja djeca i mladi. Ali mislim da danas vecinom stariji, oni koji su izgubili nekog u ratu ili sami bili u njemu imaju problema sa Srbima i Srbijom. Mladi su sve otvoreniji i opusteniji sto se tog tice i drago mi je radi toga

DGS_

DGS_

20.03.2019.

1.Rat je bio i prošao, puno Hrvata i Srba nisu htjeli rat a neki su bili il izmanipulirani il natjerani od strane vojske da idu ginut 2. Mogao bih bit sa srpkinjom al nemam neku afekciju preveliku, ja biram šta mi je dostupno hahahah al frendica mi je sa srbinom i lik je okej nit je nacionalist nit šovinist u nekom drugom smislu 3. Mislim da je stanje između Hrvatske i Srbije iz dana u dan sve bolje, ljudi počinju shvaćat da su svi konflikti maniplacija političara što i je 4. Moji starci su me učili da na sve gledam jednako tak da ne bi imali problema s tim jel mi cura albanka srpkinja il kineskinja

ivan995

ivan995

20.03.2019.

Ne treba ni gledati prošlost, okrenimo se budućnosti.

DGS_

DGS_

20.03.2019.

A šta se tiče mog osobnog iskustva, ima djece šta su neodgojena i koja šire ''mržnju'' al to večinom i nije do njih nego do sredine u kojoj žive, dok s druge strane imam dobrih prijatelja iz srbije tipa Novi Sad, Sombor...

Bijeli_pas-crne_boje

Bijeli_pas-crne_boje

20.03.2019.

Ne znam kako je u drugim gradovima al tu kod mene u 90% slucajeva djeca koja sire mrznju prema srbima nisu niata vise nego mrsavi celavi huligancici kojima su uvrede i mrznja najjaca obrana

Leona97

Leona97

20.03.2019.

Jucer sam na pitanju Roditelji tocno ovo komentirala i samo sam cekala da neko postavi to pitanje.Rat je proso i sta je bilo bilo je,prestanite s glupostima, PRESTANITE!!

anonimus99

anonimus99

20.03.2019.

stari mi je od 91 do 95 lezo u bolnici da mu spase ruku, istjeran je iz svoje kuce i spaljena je, umirovljeni branitelj je bio vec kad se ja nisam ni rodio, i uvijek je sirio mrznju, ocito s razlogom.... i tako je mene ucio, ali sam shvatio da on ni ne moze imat drukcije misljenje zbog proslosti, pa sam ga presto slusat sto se tice toga jos prije 10 godina i drago mi je sto dan danas ne gledam nikog po nacionalnosti ili religiji, zapravo mislim da nisam nikad nikog ni pito sta je po nacionalnosti i tak to, jer ni ne pokusavam pokretat takve i slicne teme u drustvu
vald sam sve dobro napiso, ko nije shvatio nek preskoci :)

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

20.03.2019.

Ne, zapravo, slobodno se on izjašnjava. Veliki ''domoljub''. Slični nađu slične. Ti ponekad čitaš između redova i shvaćaš stvari onako kako tebi pašu, ne moraš ga braniti. Njegov komentar je shvaćen realno kako je i napisan, ako nisi primjetio.

ivan995

ivan995

20.03.2019.

Izrazim i ja svoje mišljenje o ovome pa sam odmah najgori na svijetu evo što sam sve gore napisao o tome da nije sve idealno moj komentar nije ni pročitan a minusi se dijele..branim ga jer je samo realan.

ivan995

ivan995

20.03.2019.

Na početku tomsonove pjesme bojna čavoglave se spominje taj pozdrav.

matea4182

matea4182

21.03.2019.

Rat je jebeno bio dogovoren samo da bi jebeni politicari zgrnuli jos para. Nit su krivi Srbi koji su bili prisiljeni na to, nit Velike Hrvatine koje su kao branile svoju drzavu. Prestanite zivjet u jebenoj proslosti i bit supci. A ako cemo gledati na to sta su Srbi radili Hrvatima, onda pogledajte malo i sta su ti isti Hrvati radili Srbima jer su se sranja desavala i s jedne i s druge strane. Ja mozda jesam balava da pricam o takvim stvarima jer nisam bila ni u planu kad se rat desavao ali cinjenice su cinjenice jebeno skuzite da je rat bio samo paravan da se zgrnu pare(vecinom u Ameriku). RAT JE ZAVRSIO PRIJE VISE OD 20 GODINA NASTAVIMO ZIVJETI Z 21. STOLJECU U 2019.-OJ GODINI.

MarkTKD

MarkTKD

21.03.2019.

Ooookej, krenimo sa realnosti:
1. Pozdrav "Za dom spremni" je skracena verzija pozdrava "Za dom i poglavnika spremni" koji se prvi put u dokumentima spominje prilikom nastanka Nezavisne Drzave Hrvatske - NDH 1941. godine. Koristi se kao sluzbeni pozdrav unutar Pavelicevog Ustaskog pokreta od 1932. godine, sto ukazuje na to da izvor tog pozdrava je Ustaskog karaktera. Po tome taj pozdrav nije nista drugaciji od pozdrava "Sieg Heil", "Heil Hitler" i "Heil, mein Fuhrer", buduci da su im nastali pod istim uvjetima i u istu svrhu - velicanje nacionalizma i promoviranje etnicke cistoce na podrucjima djelovanja, koristeci i teror i nasilje ako je potrebno. Pozdrav "Za dom spremni" nije problematican zato sto su korisnici njega bili na strani Hitlera, vec zato sto promovira istu ideju kao sto su nacisti imali. Argument da netko govori taj pozdrav u druge svrhe bi se onda jednako tako mogao primijeniti i na pozdrav "Sieg Heil", koji u prijevodu znaci "Pozdrav pobjedi". Pozdravi primaju i zadrzavaju konotaciju koja im je dodijeljena i ona se nece promijeniti tako lako.
2. Sami Hrvati koji koriste taj pozdrav pod laznjom tvrdnjom da je to stari Hrvatski pozdrav zapravo uopce ne pomazu micanju konotacije koja se dodijeljuje takvom pozdravu, jer je ocito da svi ljudi koji koriste takav pozdrav su ekstremno nacionalisticki orijentirani i imaju neopravdanu mrznju prema odredenoj skupini ljudi. Sama ideja da je neki narod los jer su izazvali rat je apsurdna, jer bi po toj logici cijeli svijet trebao i dalje mrziti Njemacku i Srbiju zbog izazivanja 1. i 2. Svjetskog rata. Ratovi sami po sebi su produkt politike u velikoj vecini slucajeva, a najcesce se koriste radi skrivanja osobnih interesa pod tvrdnjom borbe za neku ideju za koju se odredeni dio populacije zalaze. Takoder, ako cemo koristiti takvu logiku, Hrvati su onda jednaki nacistima, buduci da su svojim izborom se stali na stranu Hitlera. Ako vi neki stvarno zelite maknuti tu losu konotaciju koju taj pozdrav nosi, prestanite ga koristiti dok nosite neopravdanu mrznju prema cijelom narodu na temelju odredene grupacije. To je tocno sto je Ustaski pokret radio, gdje su definirali da svi Srbi dijele ideju Velike Srbije na temelju odredene grupacije ljudi koji to promoviraju. Svojim stavom prema Srbima, svojim nacionalizmom i svojim konzervativnim stavovima samo postizete suprotno od onoga sto navodno pokusavate.
3. Pozdrav "Za dom spremni" se nije koristio kao sluzbeni pozdrav HOS-a za vrijeme rata. On se je koristio u birtijama od strane "branitelja" koji nisu vidjeli niti dan na ratistu. Ozbiljne brigade koje su izvrsavale akcije nisu nikada koristile taj pozdrav i vecina pripadnika tih brigada koji su prezivjeli rat se protive koristenju tog pozdrava, jer oni nisu svoj zivot riskirali za ideju ciste Hrvatske gdje se manjine moraju bojati, nego su riskirali zivot za ideju Hrvatske koja ce zadrzati dobre kvalitete Jugoslavije gdje se nece ljudi medusobno mrziti jer si druge nacionalnosti, nego gdje ce svi Balkanci biti braca. Ti ljudi danas ne zive od braniteljske mirovine, nego rade jer su karakterni ljudi koji si ne zele dozvoliti da postanu pijandure koje su po cijele dane po kaficima i birtijama. A u tim mjestima ces najvise cuti velicanje Ustasa i njihovog pozdrava. Toliko o tome koliko su pravi branitelji za to da se koristi taj pozdrav.
4. Thompson je najvecu ulogu u ratu imao kao podizac morala i nacionalizma. Tako da stvarno ne vidim cemu dizanje covjeka u nebesa. Najvise sto mu se moze dodijeliti je to da je bio jednako vazan kao i svaki drugi vojnik. Jer jebiga, on je snimao pjesme dok su drugi gubili zivote da obrane drzavu, a barem za mene je neciji zivot daleko vazniji od neke borbene pjesme.

Marin336

Marin336

21.03.2019.

Nemam nista protiv Srba,ali srpski politicari i danas pokusavaju na razne nacine nastetiti Hrvatskoj.I da napomenem,ZA DOM SPREMNI je stari hrvatski pozdrav koji vuce kojrjene iz 1566.ali se u potpunosti koristi od 1879.

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

22.03.2019.

Šteta sto ignorirate ono što je Mark napisao, s obzirom na to da gradivo povijesti niste savladali u školi.

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

22.03.2019.

Vidi se. 😂

ivan995

ivan995

22.03.2019.

Doslovno nije sve točno napisao a da ne govorim o ovom zadnjem pogotovo gdje je popljuvao domoljuba koji je bio isto ratnik a ne samo pisao pjesme..ipak ti nauči od bojne i marina onda popuj mi tu.

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

22.03.2019.

Ivane, daj odrasti.

Bijeli_pas-crne_boje

Bijeli_pas-crne_boje

22.03.2019.

Thompson je lik koji je iz neceg sto bi trebala biti umjetnost (glazba) stvorio nesto cime dansnja dica hrane svoju mrznju prema necemu sto nisu ni dozivjeli

Bijeli_pas-crne_boje

Bijeli_pas-crne_boje

22.03.2019.

I ti pricas tu o domoljublju a koliko vidim hajduk ne volis koji je btw hrvatski tj dalmatinski klub... pa kako ocekivat od nekog tko ni svoje ne voli da postuje tuđe?

Bijeli_pas-crne_boje

Bijeli_pas-crne_boje

22.03.2019.

Pliz vratite se u vrime rata kad vam je tad bilo tako dobro da ne mozete to zaboravit a nas sto smo sretni tu di jesmo u godini >>>2019.<<< ostavite da zivimo bez mrznje i ratnih prica

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

22.03.2019.

Hahahah pa dobro, ako vas to toliko veseli, slobodno vi izmišljajte novu prošlost koja vama odgovara, ja nemam ništa protiv. Šteta što je realnost drugačija. No, bilo je što je bilo.
Ivane, tebi se nitko niti ne obraća i ne kužim šta da ti ja sad napravim jer tebi stavljaju minuse na komentare? I btw. Bijeli_pas-crne_boje nije niti namijenio komentar tebi nego I_BOJNI jer njemu na profilu piše "3. stvari koje ne volim su laži,topla piva i hajduk!"<- Kopčaš?

spider-gurl7

spider-gurl7

23.03.2019.

Hahahhahah teen je maknuo @nistaneznam korisnika jelda

taurin

taurin

23.03.2019.

da, ako nema komentara

MarkTKD

MarkTKD

23.03.2019.

Actually, povijest u skoli uopce nisam volio jer je pun k strebanja, a price iz medija uopce niti ne citam jer svi mediji su pod pritiscima korporacija i politike danas pa vise nijednima ne mozes vjerovati kada su u pitanju ovakve teme. I inace nikad ne uzimam informacije zdravo za gotovo, nego malo citam i istrazujem, gledam druga misljenja. Tako da ne, ono sto sam ja napisao nije izvuceno apsolutno nigdje iz medija ili iz skole, iako realno nemaju razlog ti u skoli davati netocne informacije, nego iz raznih tvrdnji povjesnicara koji su proveli cijeli jebeni zivot istrazivajuci takve stvari. Dok se tvoje znanje o tome temelji bas na onome sto odredeni mediji pisu, sto je ocito iz tvojeg izraza "yutarnji" jer to ukazuje da smatras jedne medije da imaju pripadnosti na strani suprotne od one na kojoj se nalaze mediji koje ti citas, i na tome sto ti tata i deda kazu. Zato i imas taj zatucani stav da u skoli iz nekog jebenog razloga ti lazu cim dode do spomena Hrvatske i Hrvata, ali za sve ostalo da govore istinu. Jer da, profesori povjesti i razni povjesnicari su potrosili godine svojeg zivota studirajuci i onda jos dodatne godine istrazivajuci razne dokumente kako bi saznali da je istina ovo sto ti tvrdis i onda rekli "nope, ajmo izmisliti neku laz da ispadne da Hrvati nisu savrseni narod". Jel vidis koliko ti je slaba i nelogicna tvoja "teorija zavjere" da ti u skoli lazu o Hrvatskoj povjesti? A netko tko tako lako popusi tu pricu da skoro svi povjesnicari i profesori povjesti su dio te neke velike zavjere protiv nezavisne Hrvatske ili ima jako nisku inteligenciju, ili je intelektualno lijen pa uzima informacije zdravo za gotovo (oh, vidi licemjerje na vrhuncu cistoce ako je to u pitanju), ili je toliko zadojen pricama koje je cuo od svoje familije i drugih zatucanih i anti-Srbskih ljudi u nasoj drzavi da ima skroz nastran pogled na svijet i da sve lose protiv Hrvatske vidi kao napad i nesto sto ne moze apsolutno nikako biti tocno, jer smo mi Hrvati naravno savrseni, bozji narod. Osim sto nismo savrseni u nicemu.

sala_samobojcow

sala_samobojcow

23.03.2019.

U obitelji imam i Srba i Hrvata... dodite do mene, upoznat cemo se i popricat, a onda cu ja reci svojima da se svi stanemo u jedan red i upitat cu vas da uprete prstom i kazete ko je Srbin a ko Hrvat! Onda mozda shvatite....svi ljudi su isti! Na prvom mjestu si covjek, a sve ostalo je nebitno!

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

23.03.2019.

Eto da, logika. Znači, zaključak je: svi živimo u zabludi i svi su se stručnjaci urotili kako bi prikazali hrvatsku prošlost lošom jer je svima toliko stalo do toga. Yeah, right. Za tvoju informaciju, na internetu se takodjer citira stručna literatura, nisu sve stranice lažne i pisane od strane neobrazovane osobe. Ti si jedini koji samo želiš čuti ono što tebi odgovara jer nama ostalima je ionako svejedno, mi nemamo veze s tim niti želimo imati, zato možemo prihvatiti stvari takvima kakve jesu, a ne sad smišljati toplu vodu i prikazivati sve u crno-bijelom stilu. Inače, imaš masu tih dokaza koje možeš dobiti samo jednim posjetom u knjižicu ako ne vjeruješ internetu. Neovisno o profesorima iz povijesti, svatko sam uz sve stvari koje su danas dostupne, može bez problema naći bilo kakve podatke i informirati se o onome sto ga zanima. Jedini si ti u “hipnozi”, budi se-21. st. je stiglo, dobrodošao! Inače, zanimljive teorije. Koje zlo ti pobjeđuješ? Pa ljudi poput tebe jesu zlo.

princessofdark

princessofdark

23.03.2019.

Moj otac je cijeli rat preskako po ruševinama da bi došao na posao pošto je on bio jedan od rijetkih koji su radili u računovotstvu i ljudima koji su radili u to doba isplaćivao plaću. Nikad nije držao pušku niti išao na ne znam kako bojno polje, ali radio je nešto herojski jer je bio jedan od ljudi koji su radili da se kotač okreće. I nikad od svojih roditelja nisam čula ništa protiv srba kao ljudi. Ima zlih i ima dobrih, kao i hrvata, kao i njemaca i amerikanaca. Rat je završio prije 30 godina, i mi trebamo gledati budućnost, a ne prošlost. Da su Englezi nakon 30 godina nakon završetka 2. svjetskog rata mrzili Njemce ni jedni ni drugi ne bi bili gdje su danas. A najviše od svega mrzim današnju djecu od 13 i kusur godina koji mrze sve i svakoga, a za vrijeme rata su bili u tatinom lijevom jaju. I da, da je ova stranica nešto banovali bi ovog fašista iznad.

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

23.03.2019.

Nitko nije spominjao Tita :)

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

23.03.2019.

Hahahahah 100%, otkrio si me. Žalim za nečim što je bilo kad nisam ni rođena. Baš nas ima puno takvih s “antihrvatskim” komentarima. Eto, šteta. Dobro trollaš. 😂

antisocial

antisocial

23.03.2019.

Dal je moguce da se vi debili jos uvijek svadjate na ovu temu? Grijesili su i jedni i drugi, ali je vrijeme da zaboravimo na to i krenemo dalje, a pogotovo mi mladi.

Son_of_Osiris

Son_of_Osiris

23.03.2019.

Što se tiče Židova i Isusovog života, mnoge stvari ti zapravo nisu jasne. U svakoj grupi postoje svakakve osobe zato što je ljudska psiha univerzalna. Ne može se reći da su svi dobri niti da su svi loši. Novac i medije kontrolira mala grupa koja ne poznaje dobrotu niti univerzalne principe koji se baziraju na ljubavi i ljudskom bratstvu. Nisu to sve "Židovi" koji upravljaju svijetom iza kulisa. Probleme između Palestinaca i Izraela zakuhavaju osobe kojima odgovara stanje kaosa i konflikta, kao što je slučaj na Balkanu i širom svijeta. Mnogi "domoljubi" se nalaze u toj kategoriji. Njih nije briga za tebe niti za hrvatski narod, nego brinu o osobnom interesu, u sprezi s katoličkom crkvom koja je inače počinila bezbroj zločina u toku ljudske povijesti. Ako si toliki borac za istinu i izučavaš povijest, ne trebaš ignorirati činjenicu da su cijeli narodi pobijeni i opljačkani od strane te iste crkve u koju ideš. Mučenja, paljenja na lomači, prisilno prekrštavanje, itd. To je daleko od Isusovih učenja. Danas crkva nema moć da čini takve stvari, ali je puna lopova, pedofila i ženomrzaca.

Što se tiče Isusa, znao je unaprijed što se treba desiti i rođen je s određenim zadatkom koji je obavio. Izdaja i raspeće bi se desili neovisno o tome među kojim narodom je rođen. Isusova učenja imaju više slojeva, dosta su simbolična a dublji značaj su otkrili apostoli koje je učio. Crkva koja je kasnije uspostavljena je namjerno izostavila mnoge dijelove Njegovih učenja, dijelove koji ne odgovaraju zvaničnoj dogmi kojom manipuliraju masom. Mnoge stvari ne razumiju niti znaju, tako da crkva nije izvor mudrosti za ljude koji tragaju za pravom duhovnošću.

MarkTKD

MarkTKD

23.03.2019.

Meni je najsmjesnije sto svaki branitelj za kojeg cinjenicno znam da je bio u ratu i to na prednjim linijama, gdje su ljudi najvise ginuli, nema apsolutno nikakvu mrznju prema Srbima, ali itekako zali za time sto nam je drzava ovakva kakva nam je. Vecina njih su mislili da ce Hrvatska nakon rata nastaviti istim putem kako je Juga isla do tada, samo bez Srpskih politicara koji su htjeli pretvoriti Jugu u Veliku Srbiju nakon smrti Tita. Oni nisu htjeli da Hrvatska postane kapitalisticka drzava, nisu htjeli da firme postanu privatizirane, nisu htjeli da Tudman prodaje drzavne firme za 1 kunu privatnicima, koji su onda sve te firme zajebali i rasprodali kako bi se oni sami obogatili. Za vrijeme Juge su se svi smijali i zgrazali nad Amerikom i nad time koliko je njima materijalizam vazan, i to su htjeli nasi branitelji zadrzati u Hrvatskoj. Ali jebiga, eto ti Hrvatska, apsolutno pravedna drzava, gdje su tisuce ljudi ostali bez poslova jer je Tudman prodavao drzavne firme za 1 kunu da bi napravio 100 najbogatijih Hrvatskih obitelji. Pa bilo tko tko se dici nasom povjesti je apsolutno zatucan jer slavi drzavu koja njega samog, kao i sve ostale ljude u drzavi, ocigledno krade, cini stvari za koje bi odredeni ljudi trebali dozivotno imati tesku robiju (pod odredeni ljudi citaj 99% nasih politicara i ljudi koji su na nekoj visokoj poziciji), ljudima blokira racune za 5 lipa dugovanja, omogucuje odvjetncima da nabijaju masovne kamate na dugove, cak i da salju lazne opomene pred ovrhu i jos hrpetina drugih ocitih zlocina o kojima bih mogao cijelu knjigu napisati. Takvu drzavu vi domoljubi slavite. Ili ste fakat brutalni mazohisti, ili ste jednostavno toliko zatucani i zadojeni domoljubljem da niste vise sposobni vidjeti da se nad vama vrse ociti zlocini.
I da, na internetu postoji hrpetina citiranih, sumiranih, kompletno prepisanih i originalno objavljenih istrazivanja i znanstvenih radova.

Miciiii

Miciiii

23.03.2019.

Nepotrebna mržnja. Bilo je šta je bilo, a za to nisu krivi civili ni Srbije ni Hrvatske već bolesni i ogorčeni političari kojima nije važna ni Srbija ni Hrvatska već sopstveno dupe. Šovinisti su uglavnom ljudi iz neke druge dimenzije a ne mladi, što je dobro.
I meni je prebezveze da vidim kako se neki klinci kurče time kako mrze odredjen narod ali ne mislim da su oni krivi već ogorčeni roditelji. Ali, ne kaže se džabe da na mladjima svet ostaje. ;)
Bila bih i sa Hrvatom, i Turkimestancem, i Amerikancem, i Egipćanom ako je normalan i savremen.

Miciiii

Miciiii

23.03.2019.

Bojna, molim te. Jesi li ti bio/la u ratu pa imaš nešto lično protiv Srba ili bilo kog drugog naroda? Ja ću ti odgovoriti. Ne, nisi. A nisi čak bio/la ni u planu tako da ono.
Glupo je komentarisati nešto što je samo proizvod bolesnih političara koje zanima sve osim svoje zemlje i svog naroda.
Donekle razumem ako neko ne želi da se druži sa nekim drugim narodom (iako je meni lično totalna glupost ali ajde) ali biti zatrovan mržnjom je prebolesno i treba stručnu pomoć.

Majaa11

Majaa11

11.04.2019.

Vidim dosta manipulacija vezanih u neke povijesne činjenice tu, ali nije ni čudo s obzirom da se većina informira preko internet portala gdje pišu članke plaćeni novinari. Problem je u tome što se Srbi (Srbija) teško mire s ulogom koju su imali u Domovinskom ratu, a ovdje vidim neke naše koji im podilaze jer ih ne žele uvrijediti.. to se zove slabost, nemoć. Koliko sam ja skužila većina Srba slavi svoje zločince, dok dosta Hrvata pljuje svoje heroje (referiram se na ovaj odjeljak za komentare) i to pod uvjetom da su ovi koji tipkaju tu fakat Hrvati, a ne glumci if you know what I mean hihi :)

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

112.269
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Teen385 koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja. Slažem se