Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Treba mi prosvjetljenje

0

02:38 10.01.2018.

Mene vec duze vrijeme zanima sto sam sto se tice vjere.... mislim da cu nakraju postat ateist jer gubim vjeru u Boga. Mama me nikada nije tjerala u crkvu, uvijek mi je govorila neka sama odlucim u sto cu vjerovati. Ko malu me uglavnom tjerala vjerouciteljica u crkvu jer smo se pripremali za prvu pricest, a sad idem zbog krizme. Inace nebi isla uopce... Dakle mene zanima kako da ja vjerujem u Boga? Nemam niti jedan dokaz da postoji, a zasto nisam u ptopunosti ateist je taj jedan jedini razlog koji me drzi da imalo imam vjere, a to je da vragovi postoje, a vjerujem u to jer nam je vjerouciteljica pricala kako je bila u crkvi gdje je svecenik bas istjerivao tog vraga iz neke cure i sve nam je u detalje ispricala pa sam zakljucila da cim postoji zlo (Sotona) mora biti i necega dobrog (Boga), no zasto ja ne vidim/osjecam nista sto upicuje na Njegovu prisutnost? U pocetku sam mislila da je to laz kako je nekakv demon u nekoj osobi jer sam gledala dosta videa na yt di se oni bacakaju po podu i vriste i sta ti ja znam prvo sam pomislila da glume ili imaju neki psihicki poremecaj no nakon vjerouciteljicine price pomalo i vjerujem... moze li me neko prosvjetliti?
P.s sam mi nemojte pisat kako je on stvorio ovaj svijet bla bla dakle htjela bi dokaze, ako itko ima...



Komentari

Marioza

Marioza

10.01.2018.

Jako mi je drago da si postavila ovo pitanje.
Tvoja je majka vrlo mudro postupila kada ti je ostavila slobodu da odlucis da sama potrazis u sto ces vjerovati. To je najintimnija i najvažnija odluka koju ćeš ikada donjeti.
Nemam dokaze za postojanje Boga, onakvog kakvog Ga većina ljudi shvaća. Pritom mislim na Boga koji intervenira u živote ljudi, koji je odvojen od svojih stvorenja, koji ima zahtjeve prema svojim stvorenjima.Vjerujem da je takva slika o Bogu proizašla iz patrijarhalnih odnosa, straha i želje manje skupine ljudi da stekne moć nad većom. Osobno, božansko poimam na drugačiji način, kao nesto sveprozimajuće, kao jednostavnu esenciju života, kao život sam. Ako tako shvaćamo "Boga", može se dokazati Njegovo/Njeno (jer očito je da nije samo muško u tom slučaju) postojanje, ali ono se ne dokazuje umovanjem u dokazima nego iskustvom, srcem. Smatram se sretnom jer sam doživjela mnoga takva duhovna iskustva, ali mislim da ih svatko može doživjeti, ako ih iskreno traži. Vjerujem da sve odgovore o duhovnosti koje tražimo možemo pronaći u prirodi i samima sebi.
Činjenica jest da postoje opsjednuća zlodusima kao sto postoje zli ljudi, ali ne bih takve "duhove" doživjela kao "vraga". Ne čini mi se mogućim da postoji opreka savrsenoj božanskoj prirodi.

annajahovic

annajahovic

10.01.2018.

Slazem se sa postupkom tvoje mame po pitanju odlaska u crkvu i vjerovanja. Ja sam ateista otkad znam za sebe i citava moja porodica je. Mislim da sve to sto vjernici pricaju, nema nikakve veze sa zivotom, a i to da postoji sotona ili nesto slicno je nemoguce. Na kraju krajeva ako bog postoji, sto dozvoljava da se desavaju ovi ratovi, da djeca umiru od gladi i slicno. Sjedi jednom i dobro razmisli o tome. Moja najbolja drugarica je bila vjernica dok nije krenula u srednju, tad je upoznala jednog profesora koji je prosvijetlio hahaha. Dakle, sjedi i razmisli, vodi se logikom i nekim kljucnim saznanjima o zivotu.

elie2001

elie2001

10.01.2018.

Gledaj postoji i kategorije agnostik.To je ona osoba koja i vjeruje da boga može biti i da ga ne mora biti,ali je to joj ništa ne znači jer živi svoj život i apsolutno ne razmišlja o religiji.Osobno ja sam ateist i ne vjerujem u boga ni vraga.Mnogo tih egzorcizama je samo mučenje psihički bolesnih ljudi tako da nemoj vjerovati u to što je postavljano na YouTubeu jer ako je egzorcizam pravi neće ga tamo postavljati (to je meni btw rekao čovjek koji je svećenik).A mislim ovo za vraga mi je čudo.Zar mi ljudi,neki među nama nismo već sami dovoljno vragovi? Mislim samo kad otvoriš neku knjigu i vidiš ratove,ubojstva i slične grozne stvari vidiš zapravo da su svi vragovi već ovdje u zlim ljudima.Neću ti govoriti u što da vjeruješ,što se mene tiče možeš i ne moraš vjerovati u boga,ali nemoj vjerovati tim stanjima s youtubea jer to nije pravo i ozbiljni svećenik to nikada ne bi dopustio da se objavi.A na kraju tvoj je izbor hoćeš li vjerovati ili ne u boga ili bilo što drugo.Inače za ovo zadnje,nikada nije nađen dokaz postojanja boga.Sve oko boga je bazirano na čovjekovoj vjeri da li ga ima ili ne.

elennaaa

elennaaa

10.01.2018.

Mislim da si se ti oprijedjelila za agnostika (onaj koji i vjeruje i ne vjeruje). :)

elie2001

elie2001

10.01.2018.

*btw napisala sam sranjima s youtubea,ali mob mi ispravlja.

kylux

kylux

10.01.2018.

U slicnoj sam situaciji bila i ja tin godinama. Onda sam dugo dugo vremena razmisljala i suptilno istrazivala o religijama i dosla do zakljucka da su sve napravljene na istu sablonu, imaju te neke svoje likice koji rade neke kul stvari i uce kao zivotnim vrijednostima i pravilima o tome kako funkcioniraju stvari za koje nitko ne zna odgovor. To je sve fora u teoriji ali sve te rasprostranjene religije imaju toliko lose povijesti da su se pretvorile u politiku. Mislim, ono, gle koliko se losih stvari dogadja zbog faking religije.
Trenutno sam agnostik i sve vise se smatram spiritualnom i u zivotu mi neke stvari napokon imaju smisla.
Ugl, ne sekiraj se, slusaj samu sebe, imas cijeli zivot da skuzis u sto vjerujes i prije ili kasnije ce se sve poslozit :)

10.01.2018.

I da postoji Bog ili Bogovi, oni/on/ona nikoga ne tjeraju da im se moli ili sto vec ne, to su sve ljudi izmislili -> religiju... npr, ja imam svoju vjeru, i jednini sam pripadnik toga i super je hahaah, lai volim znanost i ono, nekako idu skupa.. smao chill...

ScreamBloodyGore666

ScreamBloodyGore666

10.01.2018.

Molim vas, definirajte "vraga". Svi samo znaju pričati da je Sotona zlo, a nitko ne preispituje korijene tog razmišljanja. Sotona je istinski stvoritelj čovječanstva i religije prvih civilizacija su štovale Njega, a tek je poslije osmišljen Bog kako bi se narod držao u neznanju. Sotona prezentira prosvjetljenje, znanje, slobodnu volju, razvoj duhovnog aspekta čovjeka, a ne zlo. Zlo je relativan pojam i svatko ima subjektivno viđenje toga. A nešto što se općenito smatra zlim (ubojstva, bivanje pizdom od osobe itd.) nema apsolutno nikakve veze sa Sotonom, nego s čovjekom i ljudskom glupošću. Sranja u svijetu događaju se zbog ljudske gluposti i pokvarenosti i zbog toga što su odbacili sebe i svojeg stvoritelja.

ScreamBloodyGore666

ScreamBloodyGore666

10.01.2018.

Ne smatram nijednu religiju ni vjeru lošom samu po sebi, samo bih voljela da ljudi upotrijebe mozak.

LoveRosie

LoveRosie

10.01.2018.

Bozanstva kao pojam oduvijek postoje, bila povezana s politeizmom ili monoteizmom. Moje iskreno misljenje je da su ljudi od pocetaka poceli vjerovati u te 'vise sile' jer su si tako najjednostavnije mogli objasniti neke prirodne pojave, nastanak Zemlje i slicno, a takoder su u tome nalazili i odredenu utjehu i oslonac. Sve to skupa meni nema smisla jer su se dobre i lose stvari dogadale i s prisustvom navodnog boga, samo vjernici to objasnjavaju bozjom voljom, a ateisti na to gledaju jednostavno tako. I kako si i sama rekla da nikad nisi vidjela dokaz za postojanje boga (sto neces ni vidjeti), da si se rodila u nekakvoj izolaciji gdje ti nitko nije pricao o bogu, ti ne bi znala uopce za ideju boga, kamoli za sve zavjete i sakramente i ostalo za sto se vjernici obvezuju, tako da mislim da takvo nesto onda ne moze bit stvarno. Sto sad nema veze s bogom kao pojmom, nego s ljudima i crkvom, je cinjenica da crkva crpi masne pare za svoj rad od drzave i svecenici i papa zive u ogromnom bogatstvu, dok veliki dio svijeta gladuje, a prestavljaju tijela dobrote, cistoce i ostalog, sto je kontradiktorno. Tko je vjernik i tko nalazi utjehu i mir u bogu, meni je to u redu i postujem to, ali evo iznijet cu i kako ja gledam na to. Cini mi se da je ljudima nametnut strah od boga vise nego ljubav prema njemu jer logicno da svi zele u raj, a ne u pakao. Isto vrijedi i za ateiste da ce ic u pakao i onda logicno da ce ljudi vjerovat. Ali cini mi se da onda odlaze u crkvu, na ispovijed i mole se samo kako bi ispunili uvjete da ne odu u pakao, a ne jer stvarno osjecaju ljubav prema bogu (ne kazem da svi tako, al koliko sam stekla dojam iz razgovora s dosta prijatelja koji se etiketiraju kao vjernici). Ne razumiju da dobar covjek mozes bit zbog sebe tu i sada i zbog drugih ljudi oko sebe jer si tako odgojen, a ne samo kao priprema za raj. A stvar s utjehom i snagom koju ljudi nalaze u bogu, to mozes preobratit na utjehu i snagu u samoj sebi. Mozes sebe vidjet kao bozanstvo koje je dovoljno snazno da se brine za sebe i svoj zivot i da sva energija postoji vec u tebi. Mislim da je to na kraju krajeva i kontruktivnije i ja iskreno vjerujem u to. Eto, ovo je malo dulje nego sto sam planirala, nadam se da nisam nikog uvrijedila, samo iznosim svoje misljenje.

Nely2

Nely2

10.01.2018.

Ja vjerujem u Boga,zapravo smatram se vjernikom.I imala sam slucaj u daljoj porodici gdje je jednu osobu opsjedao vrag.Od tada sam sigurna da Bog postoji.I ta osoba je izlijecna samo zahvaljujuci vjerom.A to nije psihicki poremecaj 100 posto.To je bilo toliko jezivo da se jezim pri samoj pomisli

10.01.2018.

Ja sam stopostotni ateist.Da bilo kakav bog postoji ili je ikada postojao ja sad ne bi pisala školski rad iz povijesti na temu Holokausta jer na nikada ne bi ni bilo.

putujem

putujem

10.01.2018.

Nećeš postati ateist nego ćeš prestati biti vjernik. Nisi rođena kao vjernik, na to si navedena kroz odrastanje narodnim običajima i društvenim prisilama poput vjeronauka u školi. U vragove vjeruješ na temelju čega, objektivnog dokaza? Ne, nego zbog priče koju ti je ispričala vjeroučiteljica... Koliko je ona objektivna, kao prvo, i koliko je možda i sama preplašena istim stvarima koje plaše tebe, pa je pronašla utočište u vjeri? Prekrasno je što tražiš dokaze! Objektivnih, znanstvenih ili logičkih dokaza za postojanje bogova i vragova nema. Nemoj slušati ni Mariozu, Scream i slične koji kao vjeroučiteljica nude isto sranje, ali drugo pakovanje.

teap123

teap123

10.01.2018.

Vidi ja cu ti rec neki svoj stav o tome, a ko se ne slaže nek se ne uvrijedi.
Za mene je vjera čista glupost i manipulacija.
Moja neka filozofija je da nitko neće pazit na tebe osim samog sebe, ne postoji viša sila koja pazi na nas. Da postoji, svijet nebi ovako izgledao.
Kako se ti odnosis prema drugima i prema sebi, tako će tebi bit u zivotu. Nema daljnje rasprave,to je jednostavno tako.
Ima sto vrsta vjera, sekti, svega i svačega. I svatko za svoju vjeru misli da je ispravna, a za sve druge da su krive . Da si rođena u drugom dijelu svijeta bila bi ti nametnuta neka druga vjera. Ljudi su prije vjerovali da su prirodne pojave poput kiše i snijega neka božanstva. I sad ćeš ti rec oni su glupi , a zapravo ista je stvar doslovno, oni su bar znali u što vjeruju a ovi danas nemaju pojma. Tad prije nije bilo neke vjere koju je netko nametnuo.
Svijet je jebeno manipuliran svime i svacime, najviše politikom i tehnologijom, ali i vjerom. Tako da ne trebaš osjećati pritisak da moras u nešto vjerovati jer Realno to ti ništa neće pomoći u zivotu, apsolutno ništa. Ti se možeš molit bogu, ic svake nedjelje u crkvu, ali ako si ti loša osoba i ako si loša prema sebi i drugima život će ti svejedno bit u kurcu.
O tome po meni ne treba ni razmišljati, jer nema nikakve realne važnosti u zivotu.

fuckmepls

fuckmepls

11.01.2018.

Cemu uopce imat vjeru? Molim da mi netko da obrazlozenje. Cemu se molit nekome za koga cak ne znate dal postoji? Kakva crna religija i te pizdarije, sta ne mozete zivjet svoj zivot, nego cim je neko sranje il nesto - mrs u crkvu molit se, ispovjedit itd... Svasta.

DreamGirl420

DreamGirl420

11.01.2018.

Ja također ne vjerujem u boga i za mene je to glupost. To su ljudi izmislili kako bi dobili odgovore na njihova pitanja. Moji su religiozni i vele mi da nisam normalna kad im kazem da bog ne postoji.

I am more for spirituality ;)

halfbloodprince

halfbloodprince

11.01.2018.

ne moras biti ili ateist ili vjernik. nije da moras odabrati ili jedno ili drugo. razmisli u sto vjerujes, a u sto ne, sto ti pruza nadu, sto ne. ali ako vjerujes da postoji losa sila, logicno je da postoji i neka dobra sila. na tebi je da sebi odredis u glavi sto je za tebe ta dobra sila i zasto vjerujes ili ne vjerujes u nju. msm svaka religija je izmislila svoje bogove za tu dobru silu i pravila. nije lako ali treba razmisljati o tome.
msm da su neki komentari gore vrlo glupi govoreci kako je vjera glupa i kako je njima to glupost? cemu to? zasto ne pustite da ljudi vjeruju ili ne vjeruju u ono sto zele, ako ih to cini sretnim i boljim ljudima? nego se odmah morate pohvaliti da ste ateisti, smatrajuci sebe superiornijima od drugih koji vjeruju. isto vrijedi i obrnuto.

Nisamdobro

Nisamdobro

11.01.2018.

Nista ti bog neće dobro donijeti... ako baš zelis idi u crkvu sama dok nikog nema klekni i od srca traži od boga da ti se javi... skroz iz srca... (srce je samo misic) Al kuzis kj želim rec... ja inače ne želim boga pa tako ni ne idem molit boga za sranja...nist mi nije pomogao u zivotu... bezveze stvar

Nisamdobro

Nisamdobro

11.01.2018.

Nista ti bog neće dobro donijeti... ako baš zelis idi u crkvu sama dok nikog nema klekni i od srca traži od boga da ti se javi... skroz iz srca... (srce je samo misic) Al kuzis kj želim rec... ja inače ne želim boga pa tako ni ne idem molit boga za sranja...nist mi nije pomogao u zivotu... bezveze stvar

Nelica1

Nelica1

11.01.2018.

Ja sam bila u istoj situaciji kao ti ,a onda sam saznala da su na moju prijateljicu iz razreda baceni sihiri(crna magija u islamu) i kada mi krenemo da ucimo(molimo) ona se prestane pomjerati i krene da se koci . Ja od tad vjerujem u Boga ,ne bas onako kako to predstavljaju ,ali vjerujem . Na yt neces naci nista ,nikad ne mozes biti sigurna da li je photoshop . Probaj pricati o tome sa vjerouciteljicom ili popom , pitaj njih da li ti mogu reci dokaze ili nesto ,otvori se . U svakoj vjeri se cijeni iskrenost.

Nelica1

Nelica1

11.01.2018.

Btw ovo sto sam napp da vjerujem u Boga ,ali ne onako kako to predsavljaju, mislila sam na to da vjerujem da postoji ,ali da nije pravedan kao sto govore ,jer da je tako ,moja sestra bi bila ziva . Ne zelim da uvrijedim nikoga , ovo je samo moje misljenje

Outsider007

Outsider007

13.01.2018.

Ljudi najčešće griješe time što povezuju svećenike i Boga. Svećenici su obični ljudi kao što smo i mi,a biti svećenikom je njihov posao i oni nam se mogu svidjeti ili ne svidjeti, ali velika većina sudi prema svećeniku da je takav i Bog. Sjećam se kad smo mi bili u tim godinama, imali smo odličnog svećenika i svi smo jurili u crkvu, a onda je došao drugi i eto crkve poluprazne, ali bez obzira na onoga tko predstavljao Boga, Bog (kao vjera) uvijek postoji. Ne možeš živjeti bez vjerovanja u nešto. To nešto kod nas je Bog, kod budista je Budda, kod muslimana Allah, itd. Ljudi su oduvijek stvarali nešto čemu će vjerovati u vrijeme onih ratova, nestašica i sličnih događaja. Ja se ne nazivam velikom vjernicom, ali volim se pomoliti ponekad. Osjećam se ljepše, ugodnije, duhovno pročišćena. Koliko god to zvučalo neistinito ateistima, istina je. A što se tiče vraga, ja sam uvjerena da on ne postoji. Jer Bog predstavlja dobro, a da vrag nije spomenut kao utjelovljenje zla, ljudi ne bi nastojali biti dobri. Kao što i u prometu postoje zakoni/znakovi, kao što su djecu nekada plašili s Krampusom i spominjali sv. Nikolu koji nosi poklone dobroj djeci, itd.

Inesica2222

Inesica2222

18.01.2018.

Iskreno nije mi se dalo citati sve odgovore ali sam se uspanicarila zbog toga koliko ovdje ima MLADIH koji ne vjeruju u boga
Ja sam ih krscanske obitelji u kojoj je obavezno ici nedjeljom na misu pa samim time mozes zakljuciti da idem u crkvu na svaki blagdan i vece svetce
Moja mama je jako veliki vjernik i doslovno nas(bracu i sestre) je tjerala da idemo u crkvu nekako od kad smo krenuli u skolu
U crkvi, koliko god mi je i sad dosadno, nesto cujem i samim time vjerujem i povezujem neke stvari
Ovo je tema o kojoj je moze UVIJEK BESKRAJNO raspravljat a to se vidi i po tome koliko duge odgovore i savijete imas
Bas se spremam za krizmu i ovo je nesto sto sam cula zadnji sat

Za sve koji se bas kao i ja pitaju sljedece:

AKO BOG POSTOJI ZASTO NA SVIJETU IMA TOLIKO ZLA?

Pogresno je vjerovati da sotona ne postoji jer postoji
Ako mi mislimo da ne postoji sotona se smjeska bogu i mi idemo sa sotonom a da to i ne znamo
I meni se ne da slusati kako nas je bog stvorio kako je sve bog stvorio a znanstvenici pricaju potpuno drugo
Samo uz puno molitve ces uspijeti vjerovati
Mi smo dobili ovaj odgovor:

LJUDI HODAJU OD KRSTENJA PO JEDNOM PLOCNIKU IZA RODITELJA UZ BOGA
NAZALOST KAKO SMO SVE STARIJI POSTOJE STVARI KOJE ZELIMO SAMI
I TAKO NEKI IMAJU DOBAR UZOR SVOJIH RODITELJA A NEKI NE
UZ TAJ PLOCNIK POSTOJI I VRAG KOJI CE BITI U OBLIKU PSA
VI HODATE I STAJETE OKRECETE SE UBRZAVATE USPORAVATE PADATE SILAZITE S PUTA
UGLAVNOM KRIVUDATE ALI BOG JE TU
AKO vi ODLUCITE ZAJEDNO S BOGOM S RUKOM U RUCI ICI MOZETE
A AKO NE ON VAS BOG NE MOZE DRZATI I VODITI PRAVIM PUTEM
PORED PLOCNIKA JE PAS KOJI JE NA LANCU DOVOLJNOM DA SAM SETA ALI VAM SE NE MOZE PRIBLIZITI ZATO STO STE S BOGOM ALI AKO NISTE VI sami KRIVUDATE I ODETE DO PSA
ODETE DO VRAGA
Oni koji ne vjeruju nece shvatiti
Nije bog kriv nego MI sami
Mozda ima beskucnika koji se ne mole ili su sami otisli od boga
Bog ne cini zlo
Covjek ga cini sam
Ako vam se nesto lose dogodilo ne trebate kriviti boga
Koliko djece ima koja su "bogata" ali u skoli su jako losi. Oni se ne mole
A ima toliko ljudi koji su vrlo siromasni a idu u crkvu i mole se i samim time dobijaju uvijek nesto i nikad nisu gladni jer im bog posalje nekoga

Dosta sam krivudala u ovom odgovoru ali jako mi se place kad vidim koliko ovdje ima ljudi koji su nevjernici
Najlakse bi mi bilo kad bi mogla uzivo sve reci ali ne ide
Moj savjet je da se raspitas o duhovnim obnovama za mlade u tvom mjestu ili nekim vjerskim skupinama i tako mozes razgovarati s ljudima koji koracaju zajedno s bogom i koji ce ti pomoci i spasiti te od tog psa koji te drzi
Evo trenutna mi je zelja da se spasis i odes na pravi put
Osobno cu se molit za tebe jer dok sam ovo pisala pokusala sam skratiti i pisati emotivno sto mi je mozda uspijelo jer evo placem
Puuno pozdrava
P.S. ovo je recenica na koju sam, kad sam je prvi put procitala, lila suze kao rijeka
Razmisli malo
"KAD BISTE SAMO ZNALI KOLIKO VAS LJUBIM PLAKALI BI OD RADOSTI"

Inesica2222

Inesica2222

18.01.2018.

Zaboravila sam dodati da sad kad sam dosta starija i bez tog tjeranja idem sama u crkvu i npr neke stvari puno bolje prihvacam i shvacam od starijeg brata
Moli se i bog ce ti pomoci

Tvrtki

Tvrtki

06.02.2018.

God doesn’t exits and nobody belongs anywhere and theres the beauty of freedom

e4envy

e4envy

06.02.2018.

Tvrtki opet laži pišeš i neistine

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

107.907
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Teen385 koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja. Slažem se