Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Visoka anksioznost

0

00:43 12.03.2019.

Dakle išla sam kod psihologa i napisala mi je da imam visoku anksioznost. Znala sam da nesto nije u redu sMnom to se jednostavno osjeti. Dakle svaki put kad ja idem u školu osjećam tjeskobu, napetost užasno ukočenost. To je sve jednom riječi tjeskoba a i anksioznost. Dakle ja se ne osjećam sretno i ispunjeno. A i ds ne samo u kad trebM bit u skolu već i kad nekog trebam upoznati i tako. DKle svagdje je prisutna. Pokušala sam s meditacijom ali ne vidim ja tu napredak. Pokušala sam opojnim sredstvima ali naravno ona su super ali djeluju lose na sve počevši od živčanog sustava jer kad ja nemam osjećaje onda sam super ali znam da mi sig treba pomoć mora postojati lijek i mira se rjesiti problem koji je u mebj a ne ga gurati pod tepih. Zanima me dali je neko imao ovakvih problema i dali znate kako se ovo moze riješit?



Komentari

devils_tears

devils_tears

12.03.2019.

Da, lijek je da to prihvatis i pomiris se da ces zauvijek to imat.

SaddlerAgain

SaddlerAgain

12.03.2019.

Danas svi imaju anksioznost....svi su osjetljivi, svi pate, svima je tesko, ne mogu se nositi s icime. Cvjetici maleni

MarkTKD

MarkTKD

12.03.2019.

Ummmmm anksioznost je strah od nesigurnog ishoda, tj. strah od mogucnosti da se nesto lose desi. A to upucuje na manjak samopouzdanja jer nisi sigurna u sebe i svoju sposobnost da se snades u tako neocekivanim situacijama, sto naravno stvara strah.
Poradi na samopouzdanju i bit ce ti lakse.

ivan995

ivan995

12.03.2019.

Kad shvatiš da je imaš lakše ćeš živjet s tim problemom, jedino da opet probaš popričati s psihologom i da te ohrabri za početak, uputi savjet.

finalfantasy

finalfantasy

12.03.2019.

helex i druzenje s ljudima..pokusavanje komunikacije bilo kakve

finalfantasy

finalfantasy

12.03.2019.

iako helex brise mozdane stanice tako da to ne bi bilo dobro uzimat samo u najnuznijim slucajevima

anomalija13

anomalija13

12.03.2019.

imala sam isti problem ali odlazak psihologu mi je pomogao, lijepo je kada imaš s nekim s kim možeš razgovarati o takvim stvarima i ko će ti biti podrška. opojna sredstva nikako ne smiješ koristiti, samo si činiš štetu i ništa dobro iz toga ne može proizaći. jedino da dobiješ tablete koje će ti prošisati psihijatar i moraš riješiti neke stvari u svojoj glavi. pubertet je takvo razdoblje, mislimo da su svi protiv nas i da nas ismijavaju što nam stvara tu neku vrstu anksioznosti ali znaj da nije tako. pokušaj opet potražiti pomoć psihijatra i psihologa, vjerovatno će ti pomoći.

MasterRoshi

MasterRoshi

12.03.2019.

Obozavam drugi komentar

Fitz20

Fitz20

12.03.2019.

koja opojna sredstva si probala?ja ti preporucujem da probas neku psihodelicnu drogu koja ne steti tijelo tip LSD i magicnje gljive,i MDMA je dobar u malim kolicinama ,vjeruj mi imao sam isti problem :)

12.03.2019.

Javi mi se pls, a Saddleru i osobama poput njega bi poručila da malo bira riječi i o onom o čemu nema pojma neka ni ne priča! Jer ono što nisi proživio, ne možeš niti razumjeti.

matea4182

matea4182

12.03.2019.

Croatiangirl kak ti znas tko je sta prezivio a tko nije, zivim s depresijom vec niz godina i def nije lako al ak se trudis da ju suzbijes onda uspijes sam treba malo truda i volje a ne odustajanja i samosazaljevanja, to je najgore kaj si mozete radit ajd odrastite malo i uzgojite neka muda

Alex;)))

Alex;)))

12.03.2019.

Croatingirl, slazem se. Mene osobno kao nekog kome anksioznost narusava kvalitetu zivota i sprjecava ga u milijardu stvari otkad zna za sebe pogada. Al dobro tko mi je kriv sto sam cvjetic.

12.03.2019.

@matea4182 dovoljno znajući što sam ja proživila, znam da bi prvo trebali pokušati razumjeti nekoga, a ne ga odmah osuditi. Slažem se u potpunosti s tobom da je najgore sažaljevati se i stajati na jednom mjestu, tj.biti u zoni komfora, ali isto tako nije svatko isti, i potrebno je vrijeme neko da prođe kako bi shvatili to i započeli s promjenom. A tijekom toga, ljudima je potrebna PODRŠKA. S ovim vašim komentarima poput "cvjetići maleni" i " uzgojite neka muda" sigurno nećete pomoći ovoj curi, već naprotiv, samo ju spustiti još niže. Zato autorice nemoj da te povrijede takvi komentari jer ljudi često ne razumiju i ne žele razumijeti.

matea4182

matea4182

12.03.2019.

Ne pokusavam nikoga spustiti, niti uvrijediti niti bilo sta samo realno kazem da se treba nekad i prilagoditi jest to jebeno tesko ali jebiga osuđeni smo na ovo kaj jesmo i nema druge, moj savjet je da si nađe zen mode nes kj opusti(pritom ne mislim na droge ili neka opojna sredstva) neg neku zanimaciju

Leona97

Leona97

12.03.2019.

Daj shvatite da nikom nije lako u zivotu i nemojte tu pisat takva pitanja,kak cemo vam mi pomoc kad vas ni ne poznamo i onda kad pocnu vrijedanja ko je kriv? Naravno da ovdje necete i ne mozete dobit podrsku shvatite to.Ne osudujem ovu curu sta je postavila pitanje al nemojte ubuduce takva pitanja pisat,sad je Sadler kriv sta je to napiso,a to je ziva istina vec u osnovnoj skoli ste pod stresom i imate anksioznost i svasta nesto,u srednjoj da ne pricam,a sta ce bit kad odete na faks pa jos usput i radit,bit ce ja ne mogu radit pod stresom sam,imam anksioznost i padam u depresiju,uozbiljite se.Upisi se na neki sport,crveni kriz,bilo sta di su ljudi.

MarkTKD

MarkTKD

12.03.2019.

Mozda nije u pravu ovdje, ali je istina da danas fakat svaka druga osoba koju vidis kaze da je u depresiji i/ili da ima aksioznost. I onda zbog takvih ljudi, koji to koriste kao ispriku za to sto su losi ljudi i/ili sto se ne mogu/znaju nositi s problemima i konstantno bjeze od njih, jako je tesko vjerovati nekome da stvarno ima jedan od tih problema na rijec bez ikakvog dokaza. Jedina razlika je sto on to gleda s negativne strane i prvo pretpostavlja da netko laze, dok ja i vecina ostalih ljudi koji su svjesni onoga sto sam gore napisao ipak idemo s pozitivnim stavom i rade vjerujemo da stvarno je to u pitanju.
Tako da realno nije Saddler nista krivo rekao.

Ihatemyself

Ihatemyself

12.03.2019.

leona, da, nekima je fkt lako u životu.

12.03.2019.

Autorice, ne slušaj ove gluposti koje ti ovi pišu koji izgleda nisu nikad imali takve probleme, što opet ne mora značiti da neće..Da ako ne znate danas jako puno mladih se susreće s anksioznošću i depresijom, ali naravno nikad si ne trebamo sami to dijagnosticirati, već potražiti profesionalno mišljenje. A čim je njoj to dijagnosticirala psihologinja i još rekla da ima visoku, onda to nije neka neozbiljna stvar. A zbog ovakvih nepromišljenih komentara, netko je u stanju baciti se pod vlak.

Leona97

Leona97

12.03.2019.

Neki si i sami otezavaju

12.03.2019.

Ali slažem se sa Saddlerom u smislu da si sami ne dijagnosticiramo ništa jer za to postoje stručne osobe. I mene užasno živcira kada netko sam sebi dijagnosticira depresiju i onda još kaže "u depri sam", kao da je to nešto fora, a ne zna kako je zapravo osobama koji stvarno imaju depresiju. Ali činjenica je da ih ima sve više i više

Ingrid226

Ingrid226

12.03.2019.

Dobro u jednu ruku je istina da danas svaka druga osoba govori da je u depresiji ovo, ono, al mislim da je ovo 'cvjetići' stvarno glup i nepotreban komentar jel cura je napisala da je bila kod psihologa i da je psiholog zaključio sta joj je tako da... Sad ste pametniji od psihologa? Ne možete znat sta je curi, a pola vas ju je tu napalo, s tim ju samo spustate jos vise dolje,a ne da joj pomažete, svi vi s komentarima tipa cvjetići i takva sranja pa sram vas može bit! Blago vama kad vam je u zivotu sve lako nadam se da ce vam tako i ostat!❤️💪👍
Jel očito ne znate kako je borit se s depresijom, tu pisete treba malo volje ovo ono za izlječit se, pa da je to tako lako svatko bi se mogo sam izlječit, zato blago receno ne serite!

Karlovcankaa

Karlovcankaa

12.03.2019.

Ingrid naravno da nije lako ljecit nijedan psihicki poremecaj al ne znam koja je svrha pisanja tu kad im ionako tu niko ne moze pomoc,samo pisu gluposti i osoba koja je postavila pitanje se osjeca jos gore zbog toga.

MarkTKD

MarkTKD

12.03.2019.

Well, fair enough za to s cvjeticima. Mislim da je najveci problem taj sto je ispalo kao da Saddler govori za autoricu da je ona isto jedna od tih.
Also, imenuj mi tih pola koji su "napali" autoricu. Jedine komentare koji se mogu gledati kao napad su od matee i Saddlera. Svi ostali komentari su bili pozitivni i davali savjete, dok nije netko izazvao ovu cijelu raspravu.
I kao sto je matea rekla, kako ti znas sto je netko prozivio, a sto ne? Ja sam osobno prozivio 8 godina tlacenja i maltretiranja u osnovnoj skoli i jedanput sam bio na sekundu od toga da si oduzmem zivot. I to nije bilo ono "ismijavali su mi se", nego su bile prijetnje i incidenti da su se socijalna i policija morali umjesati. Tako da sam bome prozivio svoj period depresije tokom i nakon toga i znam tocno sto mi je falilo i sto mi je pomoglo da se izvucem iz toga svega. Cak i dan danas jos imam odredene poteskoce zbog toga svega, ali nije sad to vazno. Poanta je da samo zato sto neki od nas ne nose medalju na kojoj pise "pobjedio sam depresiju", ne znaci da ju nismo imali.
I na kraju, bas zato sto sam osobno prozivio to sranje se slazem sa Saddlerovom tvrdnjom da danas ljudi kazu da su u depresiji kad dobiju jedinicu u skoli prakticki, sto mi smeta jer znam da depresija je zajebana stvar i da trebaju godine rada da je se rijesi, iako uvijek ostanu tragovi. Zamisli da nekome tko je prezivio borbu s rakom dodes i kazes da imas rak jer kasljes. Tako meni izgleda kad cujem nekoga da kaze da je u depresiji iz nekog retardiranog razloga.

Anyways, da ponovim jos jednom za ljude koji ne znaju citati i one koji odmah misle "ne slaze se samnom, sigurno napada autoricu!", osobno vjerujem tome sto je rekla. Zato i jesam napisao onaj svoj prvi komentar.

Karlovcankaa

Karlovcankaa

12.03.2019.

Mark nemoj se trudit opce,ionako daju minuse a ni ne procitaju komentar do kraja,a vecina ih ni ne razumije sta je neko napiso

MarkTKD

MarkTKD

12.03.2019.

Oh, znam to jako dobro. Ak nista drugo, barem malo vjezbam svoje sposobnosti za raspravljanje :P tak me zaboli za njihove minuse.

Leona97

Leona97

12.03.2019.

Mene isto bas😂

natrijevtrohid

natrijevtrohid

15.03.2019.

hvala vam puno ljudi na svim komentarima.I jako se slazem sa jednim tu koji je reka :,,da stvarno ljudi koji nisu uspjeli to dozivit ne znaju" i zbog takvih mi koji imamo ovakve probleme ispastamo a neki to naravno rade zbog svojih nesigurnosti ili zbog zlostavljanja tko zna.Uglavno da isla sam kod psihijatrice i trazila sam tablete jer je stvarno jaka i prepisala mi ih je. pricali li smo malo ,kada sam joj rekla da je izrazeno kao sto je i pisalo kod psihiloga onda mi ih je dala.Sada sam na njima nadam se da ce djelovati.

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

111.490
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Teen385 koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja. Slažem se