Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Zasto

0

23:52 30.04.2020.

Mozda je malo glupo pitanje ali zasto su ljudi sve vise biseksualni, tj.u toj lgbt zajednici? Zasto i to neki podrzavaju? Nikad mi nije bilo jasno kak ako si zensko mozes voljet zenske ili bit s njima. Ja sam zensko i volim svoje prijateljice ali samo kak prijateljice ne mofu zamislit da budem s nekom od njih itd. Eto, bez hejta samo me zanima



Komentari

Crybaby05

Crybaby05

01.05.2020.

Sto ljudi sto razlicitih glava.
Mislim da danas dosta liberala i mediji utjecu na to, osim toga djeca su nekako slobodnija pa imaju vise hrabrosti eksperimentirat i isprobavat nove stvari. Tebi to ni ne treba biti jasno, jednako kako njima mozda nije jasno sto tebe privlaci kod suprotnog spola, cemu se uopce zamarat time.

Ingriddddd

Ingriddddd

01.05.2020.

E i mene to zanima haha

MandaFlasarka

MandaFlasarka

01.05.2020.

Ma to je sve od tih društvenih mreža, parada i gluposti. Nije da bacam mržnju na to, ali nije u redu šta se to toliko promovira, gej brakovi se legaliziraju itd... Toga nije bilo prije. Točnije, nije bilo u tolikoj mjeri. Ja da sam gej ili šta već, ne bih to govorila svima a pogotovo ne na internetu. Vidjela sam da oni neki jutuberi konstantno pričaju o tome, i oni kamaut i gluposti, kažu kao da im je žao ljudi koji odrastaju u obitelji koja ne prihvaća to odnosno koji ne misle da je to normalno. Mislim, okej, ako je netko gej ili tako nešta, nek bude. Šta bi druge trebalo bit briga? Nema potrebe za paradama i glupostima. Mislim da su tu mediji krivi. Sve se više to prikazuje javno, u filmovima, po internetu, ma svagdje.

halfbloodprince

halfbloodprince

01.05.2020.

mislim da je skroz ok sto se to sve, ajmo reci normaliziralo utjecajem medija i filmova sa zapada. nije ni meni prije bilo svejedno sto se to promovira tako, ali onda sam upoznala par ljudi koji su lgbt. oni uopce ne namecu to sto su takvi, ali osjecaju se slobodno sto to ne moraju skrivati i mislim da je to skroz ok. ne mozes birati ko ce te privlaciti, zamisli da to jos moras skrivati od drugih ljudi, cak i od onih najblizih. zamisli da ne mozes biti ono sto stvarno jesi niti se ponasati u skladu s time. ne znam, moje je misljenje da nije bitno jesi lgbt, bijel, crn, krscanin, ateist, musliman, apsolutno bilo sto, ako se ti prema meni odnosis s postovanjem i ne nameces mi svoja uvjerenja, necu ni ja i mozemo si biti ok.

to sto je vise lgbt ljudi, to je upravo zbog toga što se to "normalizira". i kao što je netko napisao gore, pusti ljude da budu ono sto jesu, da se vole ako zele, ionako time ti nista ne gubis. cak ne moras to ni podrzavati, ali ako ti nikog ne napdas sa takvim razisljanjem, nece ni tebe nitko.

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Zbog utjecaja medija, zbog toga sta danas moras sve prihvaćat kao normalno jer si inace pracovjek i zbog toga sta su ljudi dobili na slobodi govora, izrazavanja sebe i svojih stavova...

greentea69

greentea69

01.05.2020.

Primjer ogranicene osobe

Mooncake

Mooncake

01.05.2020.

Homoseksualci postoje jos od davnina, u rimskom carstvu su bili dio elitnog drustva. Malo ljudi to danas zna jer tada logicno nije bilo interneta da se o tome toliko prica. Osobno ne vidim nista lose u tome da su ljudi dobili na slobodi govora,izrazavanja sebe i svojih stavova.
Pa za to smo se i borili, zar ne?

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Di san ja rekla da je lose? Pa to je najbolje sta se desilo

Mitzi

Mitzi

01.05.2020.

Mislim da nije kao da su sve vise u tome, vjerojatno su bili i ranije samo sto su skrivali jer well - ljudi kao sto si ti ima jako puno hahah i normalno da nije nekome ugodno rec ja volim tog i tog i izloziti se ruganju, zlostavljanju, ponizavanju zbog neceg sto ne moze promijeniti. Sada kako se sve vise pruza sloboda lgbt+ zajednici, normalno da ih vise izlazi iz ormara. Ovo sto kaze MandaFlasarka za prajdove.. isto tako politicari imaju svoje prosvjede, volonteri iz azila pa sve do onog hoda za zivot. Svi se oni bore za neka prava koja smatraju vaznima, zasto onda pobogu lgbt ljudi nebi mogli? Zasto se to smatra nametanjem, a hod za zivot ne? Iako hod za zivot duboko vise zadire u ljudsku privatnost i ljudsko pravo na slobodu vlastite odluke.. i jel ne mislis da je djeci bolje da imaju 2 tate ili 2 mame nego da npr. odrastaju u domu za nezbrinutu djecu?

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Ako se dns sve mora prihvaćat ne znaci da san mislila na to da je sloboda govora itd lose,razmisli prije nego sta napises nesto

01.05.2020.

ta lgbt zajednica je najveca bolest.

Galexia

Galexia

01.05.2020.

Znas sto je najveca bolest? Silovatelji,pedofili,nasilnici...
To su najvece bolesti. A dvoje ljudi koji nemaju veze s tobom i apsolutno nista ne rade sto tebe ili ikog oko tebe ugrozava su ljudi koji vode svoj zivot kako zele.
Dokazano je da se vec dok smo tek zametak odreduje hocemo li biti homo ili hetero,npr.svatko od nas u sebi nosi potencijalne stanice tumora,pitanje je hoce li se one aktivirati i prosiriti,tako svi imamo taj gen koji se moze aktivirati ili ne. To je genetski određeno i ne moze se lijeciti. Genetski imas npr. plavu kosu,mozes ju ofarbat u sta hoces ali i dalje ce rasti plava kosa,kako bi to lijecio? 
Sto se za prajdove tice - da crnci i zene nisu prosvjedovali ni dan danas nebi imali svoja prava, zasto da se drugima uskracuje pravo na borbu za isto?
A sto se tice hoda za zivot i slicnog. Ljude nije briga sto ce bit s tim djetetom kad se rodi bitno je samo da se moze usrat u neciji zivot i upravljat necim sto nije na tebi da odlucujes. Isto je tako i za djecu u domovima, jebe se njima oce to djete bit zlostavljano ali ne daj Boze da ga posvoji neki gay par, e tu je svih briga odjednom za tu djecu. Zanima me koliko onih koji su protiv toga da homoseksualci imaju djecu su ikad uopce posjedili dom za nezbrinutu djecu i vidjeli kako se tamo zivi. Najlakse je srat .

Galexia

Galexia

01.05.2020.

Radi nesretnog spleta okolnosti i sama sam bila primorana provest godinu dana u jednom od takvih domova i znam o cemu pricam. Svaki dan sam se molila dragom Bogu da me bilo tko spasi, nije mi bilo bitno jel ta osoba gay ili hetero. Raspitajte se malo sto se sve radi u pojedinim domovima. Nije sve ko na tvu lijepo, uredno i cisto. Ali kako bi znali ako nikad niste bili tamo?

Bijeli_pas-crne_boje

Bijeli_pas-crne_boje

01.05.2020.

2020. godina je vrijeme je da si nabavite živote i prestanete toliko gledat tuđe

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Mozda cu dobit minuse al nmvz... Znaci nema znanstvenih dokaza koji potvrduju da je homosekusalnost urodena, sva istrazivanja koja govore o nekoj urodensti su lazna, izrađena od nekih kvazi znanstvenika, najnoviji podaci dva najuglednija americka psihijatra pokazuju da homosekusalnost nije urodena i tu je kraj svega... To jednostavno nije prirodno, manite se komentiranja pa nije prirodno ni gradit kuće, imat tv, to su sve ljudi izmislili... Da, jesmo, ali smo zato i stvoreni da mozemo stvarat, razmisljat, a ne da zivimo kao zivotinje. Drugo, ne treba gej paru odobrit udomljivanje djeteta jer dijete moze imat psihicke posljedice,moze bit ismijavano, odbaceno (pogledajte malo ispovijesti ljudi koji su odgojeni od strane gejeva) opet nemojte govorit 'zabranjuje se dijete gej parovima, ali zato ljudi koji nisu gej mogu imat djecu i zlostavljat ih, pa gej roditelji bi voljeli dijete a danas ima svakakvih roditelja koji su losi iako ih odgajaju musko i zensko' jer isto tako dijete moze bit zlostavljeno od strane gejeva, nikakve garancije nema da ce bit vise voljeno jer su mu roditelji gejevi... I treba se zabraniti jer nije normalno, a za slucajeve di govorite da dijete moze bit zlostavljanjo od strane hetero roditelja tu treba uvest psihološki test za roditeljstvo, pregled psihijatra svakih godinu dana-dvije i pracenje situacije i onda nece bit vasih komentara 'da bi djetetu bilo bolje u gej roditelja jer puno djece je zlostavljeno od strane hetero"
Nema najvece bolesti, zapravo sto se tice psihijatrije shizofrenija se smatra "kraljicom bolesti", ali zato pedofilija i silovanje trebaju bit najstroze kaznjene ili doživotnim zatvorom ili ubojstvom, ali najveca bolest nije... Ali treba biti smatrana kao najvece zlo i najveci zločin

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Btw mogu se oni ljubit i seksat u svoja 4 zida, imaju pravo na to, al nek mi ne prilaze dici i nek mi ne rade parade na sred rive masuci s duginom zastavicom ispred nosa jer ka sta ja koja volin muske ne radin parade i ne govorin svima da san hetero tako i oni ne moraju... Mogu Se zapravo i ljubit vanka al ne di su dica koja Jos ne razume da to nije prirodno..

cute444

cute444

01.05.2020.

Pa autorice samo sto ti ne bi nikad mogla biti u istospolnoj vezi,ne znaci da neki drugi ljudi nece.Ovo tvoje pitanje isto kao da pitas zasto neki ljudi pripadaju odredjenoj religij,zasto neki slusaju odredjenu glazbu itd itd.Shvati da nema sanse da svi ljudi budu isti i da se za iste stvari zanimaju.Ako je neko gej,biseksualan ne znaci da treba te osobe smatrati kao da nisu dostojni zivjeti,medjutim veoma puno ljudi danas ne prihvaca razlicitosti i samo vrijedjaju,ponizavaju i maltretiraju druge,pogotovo pripadnike gej zajednice.Moje misljenje je da ako ti meni nesto lose ne radis,ili na stetu drugih ljudi,super radi sta hoces,zivi sa kim hoces,budi u vezi sa kim hoces.Jer sta sam ja bolja od drugih i odkud meni pravo da osudjivam neciji nacin zivota.Naglasavam,pogotovo jer ta osoba meni ili drugima nista lose nije uradila.Ima svako pravo na svoj izbor i niko ne zasluzuje da bude zato zlostavljan ili ponizen.Sad se moze ovdje voditi rasprava o tome je li genetski biti gej,je li ispravno biti gej,je li normalno itd,ali na kraju krajeva,koga briga.Sve te teorije nece promijenit cinjenicu da ljudi koji pripadaju gej zajednici ce i ostati takvi,i nece se puno promijeniti.Slazem se da ako usvoje djecu da ce ta djeca biti skoro sigurno meta maltretiranja i da,ostavit ce to posljedice na njih,Ali to je svijet u kojem zivimo danas,ima puno loseg,i skoro svi trpe neka sranja od nekoga,ali eto to je tako valjda uvijek bilo i ostat ce.Ja samo mislim da treba bit covjek prema svakome ko to zasluzuje,nebitno je li hetero,homo,sirmoasan,bogat ili nesto deseto...
I da,da se osvrnem na zadnji komentar,silovatelji i pedofili,pored toga sto su zlocinci,su itekako i bolesnici teski.

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Jesu ali to nije najgora bolest psihijatrijska

ArtOfDying666

ArtOfDying666

01.05.2020.

Uvijek nas je bilo i mozda se cini da je sada vise jer se zajednica vise otvara i trazi pravo na svoje izrazavanje. Zasto podrzavam? Zato sto i sama spadam u tu zajednicu i smatram da svi imamo pravo da volimo i da nas privlace oni koji mi to zelimo. Itekako mislim da ima potrebe za paradama jer mnogi jos ne shvacaju kako su clanovi zajednice tretirani. Smatram da je jako dvolicno reci da se to radi u svoja 4 zida a da hetero parovima nitko nista ne brani. Zapravo je jako degradirajuce.

LoveRosie1

LoveRosie1

01.05.2020.

Ja nemam nista protiv njih ali samo zelim reći znači da su parade lgbt zajednice normalne a kad bi se mi heteroseksualci počeli šetati tako sa zastavama to ne bi bilo normalno a kao želimo da svi prihvate jedni druge. Nemam ja nista protiv njih, podržavam ali brate dragi ne moraju paradirati ulicama. I drugo mislim da je previše što sad u svakom drugom filmu ili seriji postoji gay ili lezbijka i mislim da je to malo previše ali to je samo moje mišljenje.

cute444

cute444

01.05.2020.

Linkinpark-trebala bi se voditi kao najgora psihijatrijska bolest,po mom misljenju bar

anna89

anna89

01.05.2020.

Nemam nista protiv njih i ne bi ulazila u to jesu li bolesni sto zive takvi zivot ili ne. Ali ono sto me svakako nervira su te njihove parade ,borbe za slobodu ,prava .. cisto bezveze trazenje paznje .. Samo ne bih zeljela da im se dozvoli posvajanje djece jer osobno mislim da bi takva djeca prozivljavala traume . Ali danas ,ako to ne podrzavas nisi normalan , a oni koji su takvi su okej ,normalni.

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

@cute444 i po mome takoder ali nazlaost nije jer shizofrenija utjece i na oboljele i druge oko nje i cijela je komplicirana, a kazna za silovatelji i pedofile-kombinacija struje i vode :D

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

@anna89 upravo takoooooo

Kalipso20

Kalipso20

01.05.2020.

Iskreno nadam se da ćete vi svi koji ste protiv jednom doživjeti da vam bliska osoba prizna da je član lgbtq+ zajednice, samo da vidite kako je to. Moj najbolji prijatelj od svoje 15. godine skuplja novce zato što se boji da će netko tko ne treba saznati za njegovu orijentaciju i da će to doći do njegovih roditelja koji će ga onda sigurno izbaciti iz kuće. Meni je sa 14-15 godina najveća briga bila koju ću srednju upisati. On ne može javno pokazati svog partnera i uživati u svojoj vezi zbog straha da ga netko nebi istukao, narugao mu se, da nebi dobio otkaz.. sve to zato što je netko rekao da to nije normalno. A tko? Biblija?? Isto tako se crnci nisu smatrali normalnima, samo zato što su bijelci sebe smatrali jedinom rasom koja smije postojati. Sigurna sam da je genetski predodređeno, jer ako nije, zašto su onda i neke životinje homoseksualne? Jesu i one to vidjele na internetu? Jel mislite da su prvi ljudi koji su se zaljubili u isti spol to napravili jer im je bilo nametnuto prajdom? Činjenica je da će djeca istospolnih roditelja više patiti, ali ne zato što te osobe nisu normalne, nego zato što će ih svi ovi ostali koji to ne podržavaju ubijati u pojam. Zato se radi na podizanju svijesti, jer se sigurno ne može spriječiti (i ne treba), ali se može spriječiti zlostavljanje, samoubojstva, depresija.. samo ako se prihvatimo.

anna89

anna89

01.05.2020.

Ne razumijem zasto nas koje ne podrzavamo to odmah treba na giljotinu. Oprosti ,ali meni to nije normalno ,ali opet nek svako zivi kako hoce! Ne zanima me!

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

01.05.2020.

Sklonost jednostavno... Ne podrzavam lgbt+ parove, brakove, parade, trazenja posebnih prava i ostale gluposti, ali necu mrziti takvu osobu zbog toga, ne treba nikoga mrziti. Znam nekoliko gay ljudi i sasvim su ok kao osobe. Njihov izbor sto ce raditi, ali to nije normalno i ne treba prihvatiti, a pogotovo ne brakove. Brak je između muskarca i zene. Ovdje smo da zivimo i stvaramo potomstvo, a ne da de ponasamo kao zivotinje, kao sto je @linkinpark rekao/rekla.

Poremecenaaa

Poremecenaaa

01.05.2020.

Necu ih podrzavat samo iskr najbolje je da ostave to izmedju svoja 4 zida,ne moraju paradirati svijetom i hvaliti se sa tim to je isto kao da normalni parovi imaju svoju paradu ali najbolje je da ne nastavljam temu o tome jer je glupost iskr. I kad oni usvoje dijete dijete ce imat dvije mame ili sta vec i utjece to na mozak tako da bolesno je malo gay is not okay :/

Goodmafiamen

Goodmafiamen

01.05.2020.

Naravno da je to veliki problem,i nekako mogu shvatit da ima takvih,ali koji kurac im daju da usvajaju djecu,onda da djeca budu ista oni,i da se to proširi u enormnim mjerama

Poremecenaaa

Poremecenaaa

01.05.2020.

I najsmjesnije mi kad kazu da zivotinja nema razum a ni zivotinje ne rade te gadosti sto ljudi rade

Ingriddddd

Ingriddddd

01.05.2020.

OK sad cu dobit na komentar 1000 minusa,ali ja na to gledam ovako...pederi i lezbe su meni ljudi koji imaju neki poremecaj,nez meni je to za ljecenje...OK ne mos ti birat sta ces bit i koga ces voljeti,ali meni je to fuj! Ljubite se i radite te stvari u cetiri zida,ne u javnosti jer ce vas ljudi iskreno gledat s gađenjem! Parade?sta?da ljudi vide da vama nitko nista ne moze lol? Djecu usvajat je van svake pameti,sta? Imat ce 2 mame ili 2 tate? Fuj! Ne razmisljate kako ce se ta djeca osjecat kad budu znali sta imaju za "roditelje"?

greentea69

greentea69

01.05.2020.

Vidi se da smo sa Balkana nazalost

itsmebaby

itsmebaby

01.05.2020.

1. Pederi, lezbe, biseksualci, itd., svi su postojali od pocetka covjecanstva
2. Kako objasnjavate cinjenicu da su i zivotinje homoseksualne? Npr sphen and magic(guglajte)
3. "ljubakajte se u svoja 4 zida", hoce i heteroseksualni parovi ljubakati se u svoja 4 zida, ili ce objavljivat slike na internetu kako se ljubakaju svuda naokolo? Dvolicno
4. umjesto da se uci "ostalu djecu hetero roditelja" da ne bi trebali ismijavat, stvarat mrznju prema onima koji imaju istospolne roditelje, govori se kako ce to dijete od istospolnih roditelja prozivljavat traume itd koje cedoslovno nastat od strane "ostalih"
5. Sve vise i vise ima kao lgbt+ ljudi u filmovija i serijama? Pa? Ako mogu i hetero ljudi se zvaljakat i ne smeta vam, ne bi vam trebalo ni ovo
6. Svi toliki vjernici kao ovo je grijeh ovo ono, umjesto da gledate sebe kako isto grikesite ismijavate, stvarate mrznju, poticete nejednakost itd... Bolje se zapitajte s time
7. Ako zele paznju, nije mi jasno jer tko bi htio da ga se omalozava na dnevnoj bazi jer zeli paznju lol
8. Btw ja sam straight, da ne ispadne da ovo pisem samo jer sam dio lgbt+
9. E i da, u redu je da svako ima svoj stav, ali stvarat mrznju i poticat nejednakost aint cool ;*

Pope Francis, elected in 2013, has repeatedly spoken about the need for the Catholic Church to welcome and love all people regardless of sexual orientation. Speaking about gay people in 2013, he said, "the key is for the church to welcome, not exclude, and show mercy, not condemnation."[1] He said, "If a person is gay and seeks God and has good will, who am I to judge?" "The problem," he continued, "is not having this orientation. We must be brothers."

Poremecenaaa

Poremecenaaa

01.05.2020.

-itsmebaby vidi se da si velika vjernica lol. Prvo, vidi se da nisi ni jedan komentar citala do kraja hahaha. Zivotinje su pametnije od nas pa kod njih ne postoji da krava voli kravu i konj konja ako ne kontas. I logicno da utjece na mozak tog djeteta i vidim svi koji brane to ne kontate da vas ne bi bilo da je vasa mama voljela zenu itd. I ne moze da me ne zanima kad paradiraju svijetom a za pojedine se kaze nek ostane izmedju 4 zida. Pa i vi se sexajte izmedju 4 zida.ne branim ni ove sto se zvale na sred ulice ali barem nece uskratit svom djetetu mogucnost da zivi real and normal life. Ingrid je fino rekla-fuj! 😇

caglarertugrul

caglarertugrul

01.05.2020.

nemam ništa protiv njih, šta me briga s kim je tko u vezi i tko se jebe s kim

anna89

anna89

01.05.2020.

Briga me sta ce oni radit ,nek se i vani ljubakaju ,ne zanima me . Čovjek ne mora bit vjernik da bi znao da su musko i zensko stvoreni da stvaraju potomstvo .

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

https://www.trueorigin.org/gaygene01.php

jednaosoba5

jednaosoba5

01.05.2020.

Ne treba ih mrziti ni omalovažavati, ali to nije ni ok ni normalno. Uostalom, činjenica je da se AIDS počeo širiti najviše među gay populacijom, a i velik broj poznatih gay osoba otvoreno priznaje da ima AIDS.
Eto, priroda ih je kaznila.
A one parade, oni se ne bore za to da ne budu diskriminirani jer ih nitko ne kolje zato jer su gay, nego se bore za to da se ozakone gay brakovi i posvajanje djece, što se nikako ne bi smjelo dogoditi jer toliko zdravog razuma imamo da to ne ozakonimo.
Upravo liberali su ti koji najmanje poštuju tuđa mišljenja, čim netko ne podržava lgbt odmah ga napadnu i vrijeđaju (iz iskustva).
Ako svi imaju pravo na ljubav, onda imaju i pedofili.

Cevapcicaa

Cevapcicaa

01.05.2020.

Homoseksualci su po meni osobe koje su se jednostavno razočarale u suprotan spol od svojega i počele se zainteresirati za svoj spol. Svatko ima slobodnu volju biti što hoće i što ga zanima.

anna89

anna89

01.05.2020.

@jednaosoba5 e bas to . Cim kazes da ne podrzavas,odma si najgora osoba na svijetu, a svi kao neki borci za pravdu ,slobodu.

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Nek se oni vole ali nemate pravo trazit sebi djecu i gotovo... Da ste trebali imat djecu, ne biste bili gej i jos nesto-ako prihvacate da ste gej, prihvatite i cinjecinu da je najbolje i najnormalnije za dijete da zivi s osobama različitog spola. To je prvi USLOV za normalni razvoj djeteta djetinjstvo (da mi nebi poceli pisat a normalno je da ga tuku?)

cute444

cute444

01.05.2020.

@Greentea69,slazem se potpuno,vidi se da smo sa balkana

Autor

Autor pitanja

01.05.2020.

Ja poznam jednu curu osobno koja zivi s dvije "mame" pa sam i pitala kaj mislite o tome. Ta cura je cudna i naravno vec je ona jednom javno izjavila da se i njoj svidaju cure. Ja samo ne kuzim zas svi ti ljudi to javno iznose, nez meni je to iskreno fuj al svako ima svoje misljenje

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.


Mislin da triba uvest kaznu za takve slucajeve

greentea69

greentea69

01.05.2020.

Pa koji te kurac briga zasto ljudi jesu ili nisu biseksualni?Zasto se ti palis na decke?Sta smo spali da cemo se ispitivat tko se seksa s kim ili tko koga voli?
Ako vam je ovo za psihijatriju,wow okej...
Kad neki +70 dedica bude drkao na vas ili vase prijatelje mozda cete shvatit da od biseksualaca ima puno GORE...Ubojice,silovatelji,pedofili su najgora vrsta a ne netko tko se hoce ljubit s istim spolom.
Ali dobro,ovo je Balkan pa je razumljiva ovolika ogranicenost...



anna89

anna89

01.05.2020.

Autorice,nebi cak problem bio u tome sto oni iznose to javno . Veci problem je taj sto misle i sebi daju za pravo da su oni jedine zrtve drustva . Da se jedino njih progoni . Kad oni pocnu normalno zivjet sa svojim partnerima i ne budu odrzavali parade i ostale gluposti ,ljudi jednostavno nece pricat o njima i njihovom ponasanju.

anna89

anna89

01.05.2020.

Al ako se iznosenje svog misljenja smatra cinom ogranicenosti ,onda nek budem ogranicena ,eto!

anna89

anna89

01.05.2020.

Al ako se iznosenje svog misljenja smatra cinom ogranicenosti ,onda nek budem ogranicena ,eto!

jednaosoba5

jednaosoba5

01.05.2020.

@anna89 ograničeni su oni koji ne znaju poštovati tuđa mišljenja.
Čim netko ne podržava lgbt odmah ga se vrijeđa i naziva primitivnim, zatucanim, zaostalim.
Ljudsko je pravo ne podržavati nešto što nije dobro. Njihova stvar što podržavaju, nek nauče poštovati one koji ne podržavaju.

anna89

anna89

01.05.2020.

@jednaosoba5 bas to!👏👏

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Palin se na muske jer sam cura najjednostavniji odgovor, mene uopce nije briga ko se s kim prca ali sam jako osjetljiva na djecu I osudujem bilokakvo unistavanje djetinjstva (psihicko, fizicko, psihicko zlostavljanje, manipuliranje, zanemarivanje, uskacivanje ljubavi, sirenje lazi, iskoristavanje, itd)
A trazenjem da gej ljudi imaju djecu je unistavanje djetetovog djetinjstva na sta NEMATE PRAVO, ko sta ja nemam pravo da udaram dijete, tako ti nemas pravo na lazna uvjerenja da je to normalno da ima dvi mame i oštecujes taki psihu malog djeteta, kuzis???? Voli se, ljubi se s curom, prstenjaci se s njom, lizi joj onu stvar al nemoj trazit pravo da imas dite!!! Kad ga budes u stanju napravit sa zenskom onda ga imaj, a neces preko hetero parovima dobit dijete i govorim im kako su primitvni jer vam ne daju djecu... Da nema njih nebi ni bili u mogcnosti trazit da imate dijete,kontas?? A za musku/zensku osobu koja ce drkat na mene postoji zatvor, psihjjatrija ili metalna sipka u glavu i nema smisla s onim 'sta je gore' jer i od najgoreg ima gore

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Govorit **

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Govorit **

Poremecenaaa

Poremecenaaa

01.05.2020.

I imamo temu tjedna😙

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Mislim da moji komentari moraju bit objavljen u clanku 'tema tjedna' podrzite me jednim plusom. ➕➕➕

Carobn_ploca

Carobn_ploca

01.05.2020.

Nisam ni za ni protiv, boli me kifla tko se s kim navlaci u svoje slovodno vrijeme, degutantne parove ne volim vidjet u javnosti bili hetero ili homo.
Parade bi zabranila al bi i sva ostala provjedovanja i gluposti, idu mi na kurac kad ocu bacit đir po gradu. Misli da prava mogu izborit i na neki malo manje naporan nacin

Ingriddddd

Ingriddddd

01.05.2020.

Lol pa moze dijete lezbaca i pedera bit normalno

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Teško

cute444

cute444

01.05.2020.

A sta znaci dijete hetero para ce biti najnormalnije,imat ce odlicno djetinstvo i nece bit nesretno samo zato sto je dijete hetero para?Dajte molim vas,djete ce biti sasvim normalno ako dobiva paznju,ljubav i podrsku,a nisu svi hetero roditelji u stanju to ispuniti.Znam po sebi,znam po drugim primjerima.Nisam ni ja za to da gej parovi posvajaju djecu samo iz razloga sto ce druga djeca sprdati i maltretirati to dijete.A odkle njima sva ta mrznja?Od hetero roditelja koji ne uce djecu razumijevanju i prihvacanju razlicitosti.Ne kazem ja da su svi oni hetero roditelji losi roditelji,cak sto vise,ali samo kazem.I da,dijete koje odrasta u gej zajednici ne mora nuzno biti takodjer gej,ima i ono pravo na svoj izbor,a nazalost oni uvijek deblji kraj izvuku zbog svojih roditelja i upravo osobe koje govore protiv gej ljudi i njihove djece su krivi za sve poslijedice na tu djecu.Mrznja i nerazumijevanje nigdje nije dovelo ljude ali eto.

cute444

cute444

01.05.2020.

linkinpark moze biti normalno jer je i ono normalno bice kao bilo ko drugi,ali ocito to ljudi ne mogu skuziti jer svako misli da je u pravu sa nerazumijevanjem svojim,i bezveze se pise na ovo pitanje 50 komentara tako da in the end it doesnt even matter

Carobn_ploca

Carobn_ploca

01.05.2020.

Moze i dijete pedofila ili silovatelja biti normalno ako se odgaja u normalnoj okolini ali nije preporucljivo... Stoga cemu riskirati? Mislim da na listi cekanja za posvajanje ima i masu hetero parova nije bas hica da homoseksualci posvajaju dicu. Znan dva lika gay su i okej su, ne farbaju se, ne sminkaju se i ne rade kojekakva cuda sa sobom al svejedno im nebi dala da djecu odgajaju. Iako su normali likovi upravo to i jesu: likovi, muskarci dakle nema majcinske figure. To nije normalno jbg. Sto se brakova tice za to me isk nije briga, nebi ni znala da su vjencani nije da im pise na celu.

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Ma cute daj svati da pricas gluposti, naravno da ce dicu ucit nerazumjevanju i neprihvacanju kad nije normalno, ko sta ce ih ucit da nije normalno krast, ubijat i slicno, i nije uslov da ce dite bit najsretnije i te stvari ali je uslov za pocetak normalno djetetovog razvoja, dok ako ima homo roditelje u startu ce imat kriva uvjerenja i problema u skoli jer naravno da to ljudi ne prihvacaju, pa da dodu s puškama mama i tata dica nebi prihvatila, isto kad dodu dvi mame... Zamisli molim te situaciju da malu curicu odgajaju dva muska? Uzas.
Svati da nije normalno i da nismo mi ograniceni.

cute444

cute444

01.05.2020.

Ja ne pricam gluposti i dobro znam o cemu pricam,necu ja ulazit je li sta normalno ili nije,samo znam da ima puno gorih ljudi koji zapravo cine stetu drugima.Damn ja samo kazem da treba imati razumijevanja za te ljude jer sta da se ti nadjes u toj situaciji i da drugi govore za tebe da nisi normalna,da te vrijedjaju i maltretiraju.Ja uvijek razmislim sta da sam ja takva,sta da je neko u mojoj obitelji takav,neko od mojih prijatelja.Jel bi njima govorili da su nenormalni?Samo kazem da ne treba osudjivati,jer niko ne moze znati kroz sta neko prolazi.I ljudi koji su na bilo kakav nacin drukciji prolaze kroz pakao upravo ovakvim razmisljanjima i komentarima kojim ih optuzujute da su nenormalni.

Poremecenaaa

Poremecenaaa

01.05.2020.

And I will tell you all about it when I see you again😌

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Ko ih maltetira i vrijeda? Kažemo da ne mogu imat dicu i gotovo, ako toliko oce dite nek naprave jedno :D
A ne trazit od hetero
I nije uvreda kazat za nekog da je bolestan

cute444

cute444

01.05.2020.

Ma kakvi,logicno da nije uvreda reci nekome da je bolestan,cak sto vise to svaka osoba jedva ceka cuti i uljepsa dan ma znas kako.Daj molim te..

cute444

cute444

01.05.2020.

I ne uzimaju djecu od hetero roditelja samo tako.Njihova namjera je posvojiti dijete iz sirotista u kojem se to jadno dijete nalazi jer ga je hetero roditelj tu ostavio na milost i nemilost tako da..

linkinpark

linkinpark

01.05.2020.

Ako ja kazen za anti da je luka bolestan jsr ima rak to nije uvreda, ali ti mislis ocito na psihicke bolesti a pricas o nekoj ograničenosti,
Al aj pametniji popusta :D

cute444

cute444

01.05.2020.

Razgovor se ne vodi o raku,vec o psihickom stanju osobe,i znas to dobro samo mi pokusavas spustit skretanjem sa teme,ali ne ide ti bas.

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

01.05.2020.

"Svi toliki vjernici kao ovo je grijeh ovo ono, umjesto da gledate sebe kako isto grikesite ismijavate, stvarate mrznju, poticete nejednakost itd... Bolje se zapitajte s time"

Nitko ne siri mrznju, ne ismijava i ne potice nejednakost, nego za vjernike to nije normalno i imaju pravo na taj stav. Trebamo gledati sebe, ali i opominjati druge ako nesto nije u redu.

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

01.05.2020.

"Ali dobro,ovo je Balkan pa je razumljiva ovolika ogranicenost..." ovakvo misljenje dijele milijuni ljudi dilkem svijeta, a ne samo na Balkanu.

"Ograničeni su oni koji ne znaju poštovati tuđa mišljenja.
Čim netko ne podržava lgbt odmah ga se vrijeđa i naziva primitivnim, zatucanim, zaostalim.
Ljudsko je pravo ne podržavati nešto što nije dobro. Njihova stvar što podržavaju, nek nauče poštovati one koji ne podržavaju." upravo to.

Pomozi

Pomozi

01.05.2020.

Moje mišljenje je da nisu svi b-sexual kako već. Mislim da se neki prave jer misle da je to kul i in. a sad znam da nije tema, ali kako da napišem i gdje svoj problem pa vi da odgovarate?

Poremecenaaa

Poremecenaaa

01.05.2020.

Jaoo koji jadnici njih maltretiraju hahaha isfurala ova prica davno smislite nesto bolje.

SaddlerAgain

SaddlerAgain

01.05.2020.

Opa rasprava bez mene, sta ce to biti

linkinpark

linkinpark

02.05.2020.

Saddler aj ubaci se ;D

linkinpark

linkinpark

02.05.2020.

Cute pa da misli se upravo na psihicke bolesti naravno ali vidis ogranicena si jer za tebe je bit psihicki bolestan uvreda ali fizicka bolest ti je normalna, ne smatras to uvredom, to je ogranicenost velika ali ti to ne vidis. Zato i imamo puno nelijecenih jer zbog ljudi kao sta si ti ljudi se boje potrosit pomoc, tila san ti samo pokazat da se pozivas na neki 'open-mind' sklop ali ocito si ti otvorenog uma samo za prihvaćanje gey osoba i njihovih zelja, a za neke normale stvari bi se smatrala uvrijeđenom.
Biti bolestan i psihicki i fizicki nije nikakva sramota, pa samim tim se bolesnik ne treba smatrat uvrijedenim, moze se desit svakome bolest za koju čovjek u velikoj vecini nije kriv.
Nije dovoljno sta psihicka bolest tjera covjeka da misli da je kriv (jer je to simptom) nego mu jos drugi trebaju dat do znanja da je takvo stanje uvreda?

linkinpark

linkinpark

02.05.2020.

Lipo ti kazen ako toliko jako zele dijete nek naprave jedno. Ne mogu to napravit? A pa onda jesu gej da nebi sirili gene i nenormalne stvari, ko sta silovatelj treba bit kastriran da ne siri zlo, tako i oni ne smiju imat dicu da ne sire svoje nenormalne stvari i ugrozavaju dijete.
Kazen ti opet nek se jebu u 4 svoja zida ali bilokakv zivot za djeteton, ljubljene na ulici di ima dice nek zaborave.

jebiga7

jebiga7

02.05.2020.

i dont need sleep. i need answers. (- sheldon iz big bang theory za one koji neznaju)

Lucija365

Lucija365

02.05.2020.

E pa moze me vrijedjat tko hoce i koliko hoce al za mene je to bolesno i nikad to necu podrzavat.
Sto se tice gay parada, znaci uzas, zasto bi vi meni nabijali na nos tko ste, sta ste, i sto radite???? Dajete los primjer djeci i to je cinjenica. A ovo za usvajanje je takodjer katastrofa! Brak je zajednica izmedju muskarca i zene!!!!!! I to je normalno i nitko ne moze tvrdit suprotno i rec da je normalno da su muskarac i muskarac i zena i zena zajedno jer to nije normalno niti ce ikad bit. Kao sto su rekli prethodni komentari ako zelite dijete pa napravite si ga ako mozete ajde. Sta ce bit ako se to prosiri svijetom? Necemo imat potomke? Razmisljajte realno a ne srat o tome kako bi svi to trebali prihvatit i podrzavat jer ja to nikad necu ni prihvatit ni podrzavat i uvijek cu smatrat da to nije normalno!

linkinpark

linkinpark

02.05.2020.

Ma daj zamisli da tvoje muskaraca odgajaju curicu, nema sanse.

linkinpark

linkinpark

02.05.2020.

Btw cute ako su tebi silovatelji i pedofili najveci bolesnici, a uzmimo u obzir cinjenicu da se najvise pedofila pali na isti spol znaci da su takvi ljudi (homo-pedofili) isto najveci bolesnici, e i da sta kazes na to da homo organizacije (NAMBLA- North american man/boy love-jedna od njih) traze spustanje granice kada muskarac moze imat spolne odnose s djecakom?
Britanska homoseksualna grupa Stonewall pokrenula je svoju kampanju za snižavanje dobi seksualnog pristanka još 1992 godine. To je došlo do europskog suda za ljudska prava. Im ih dosta al eto ti dvije.


Evo istraživanje :

Godine 1985. u studiji o stopama zlostavljanja među homoseksualnim pederistima u odnosu na heteroseksualne pedofile dr. Paul Cameron je utvrdio sljedeće:

– 153 homoseksualna pederasta seksualno su zlostavljala 22.981 dječaka u prosječnom razdoblju od 22 godina,

– 224 heteroseksualnih pedofila je zlostavljalo 4435 djevojaka tijekom prosječnog razdoblja od 18 godina,

– prosječno je homoseksualni pederist zlostavljao 150 dječaka, a svaki heteroseksualni pedofil je zlostavljao prosječno 20 djevojaka


Iako homoseksualci računaju da ih ima manje od dva posto stanovništva, oni čine oko trećinu zlostavljača djece i mladeži.28 Nadalje, kako se navodi u tekstu Nacionalne udruge za istraživanje i liječenje homoseksualnosti (NARTH), “budući da su homoseksualni pedofili zlostavljali daleko više djece nego što su to učinili heteroseksualni pedofili, procjenjuje se da oko 80 posto pedofilskih žrtva predstavljaju dječaci koji su bili zlostavljani od strane odraslih muškaraca.


ivan995

ivan995

02.05.2020.

Lucija365👍👌

Kalipso20

Kalipso20

02.05.2020.

Da imam bar 30% motivacije za ista u zivotu kao linkinpark kad olajava lgbtq, gdje bi mi kraj bio

linkinpark

linkinpark

02.05.2020.

Zato san ja daleko ispred svih :D
Ali ako ti treba motivacije javi se slobodno, rado cu ti pomoci u tom polju ;D

greentea69

greentea69

02.05.2020.

Daaaamn Gooooood koliko ste zaostali

cute444

cute444

02.05.2020.

Ojjj znaci ja sam ogranicena sto nisam povezala u jedno psihicku i fizicku bolest.Tema o kojoj raspravljamo se odnosi na psihicku bolest a ne na fizicku.Da sam ja to dvoje spojila i na oboje mislila blago receno bi doslo do nesporazuma i ocito ne bi imali pojma o cemu pricamo.Tako da,nemoj ti meni te fore da sam ogranicena,da si me pitala za fizicku bolest naravno da bi rekla da to nije uvreda.Ali tema nije o tome.Isto da sam ja ubacila sad lupam nelu desetu temu i tebi rekla a vidi ovo nisi spomenula bas si ogranicena.Glavno je da znas dobro o cemu pricam a eto kuzim,pokusavas mene napravit ludom al aj,whatever,ne valjaju ti argumenti

Lucija365

Lucija365

02.05.2020.

Zaostali smo jer ne podrzavamo pedere i lezbe? Niste vi normalni ako to ubrajate u zaostalost

cute444

cute444

02.05.2020.

I da,za pedofile bilo kakve,smatram da trebaju odma na vjesanje.Bili oni homo ili hetero,samo ih treba na smrtnu kaznu.Ja govorim da za normalne ljude,sve normalne ljude koji ne cine stetu meni ni nikome drugom treba imati razumijevanja.Bili oni homo ili hetero,ako kao osobe vrijede,ne treba osudjivati.Jer kazem,samo zamislim da je neko u mojoj obitelji ili prijatelja takav.Ne bi bilo svejedno.

linkinpark

linkinpark

02.05.2020.

"Tako da,nemoj ti meni te fore da sam ogranicena,da si me pitala za fizicku bolest naravno da bi rekla da to nije uvreda." opet si rekla da bit psihicki bolestan je uvreda i sramota, a fizicki je sasvim okej, tu smo gotovi.
A sto se tiče ostalog, dala san ti istrazivanja koja nisu s wikipedije ili 24sata,dala san ti imena ljudi koji su provela istraživanja, imena organizacija di su sve odreda pederi i zele opcit s djecom i dalje ti nije dovoljno? Nema smisla dalje pricat, nadam se da ces jedan dan shvatit da ponasanje homo ljudi nije normalno, kao sto si shvatila da nije normalno imat spolni odnos s djetetom.

cute444

cute444

02.05.2020.

Omggg hahaha pa ja ne vjerujem.Okej vidim da ti ne kuzis,ali ok,sad cu ja tebi sve objasniti.JA nisam rekla ni u jednom dijelu da je pshicki biti bolestan sramota.Ja sam rekla da kada nekome kazes da je "bolestan" zbog toga sto je gej,da je to uvreda.Ima jos primjera u kojima nekome kazes da je bolestan a nema uopce pravu psihicku bolest.Psihicka i fizicka bolest je sasvim drugo.Ko ima rak,bolestan je i to da nekom kazes nije uvreda.To je samo potvrda.Kad neko ima depresiju opet kazes da je bolestan i to je samo potvrda.Ali kad nekom kazes da je bolestan da bi ga ponizio radi nekih njegovih postupaka ili nacina zivota, a da pored toga nema pravu fizicku i psihicku bolest,e to je uvreda.Isto sto ce dosta ljudi reci gej osobama da su bolesne u svrhu toga da ih vrijedjaju i ponize.Znam ja da ti kuzis sta ja hocu reci,samo skreces sa teme.Ajde nemoj skretat sa teme nego udari u srz razgovora i daj arugmente koji drze vodu a ne moje komentare preoblikovati kako tebi odgovara.I daa znam da nije u redu imati spolni odnos sa djetetom,znam da pedofilija nije u redu,znam sve da sta god je protiv zakona nije u redu.Nezz sta mi to spominjes nema to veze sa ovom temom

Poremecenaaa

Poremecenaaa

02.05.2020.

-cute444 ne znam sta tebi nije jasno. Da je normalno da musko jebe musko i zensko zensko tako bi nas Bog sve stvorio a tebe uopce ne bi ni bilo tako da molim te ne pravi se pametna kad pricas gluposti.

linkinpark

linkinpark

02.05.2020.

Gledaj, kad nekom kazes da je bolestan misli se na bolest mozga, ali se to ne treba smatrat uvredom jer je to kao i fizicka bolest... To ljudi koriste kao uvredu, ali to uvreda nije. Razumis? Nije ni uvreda peder, ali ljudi to koriste kao uvrede jer nije drustveno prihvatljivo ponasanje i ne moze biti.


https://www.trueorigin.org/gaygene01.php
Evo ti ponovo link, mogu ti i dat linkove tih organizacija homo ljudi koji zele opcit s djetetom

linkinpark

linkinpark

02.05.2020.

I samo malo zoofilija nije normalna, pedofilija nije normalna, nekrofilija nije normalna ali zato je seks s istom osobom normalan? Nema smisla.
Mogu imat pravo jedino se seksat u svoja 4 zida (to samo zato jer ne stete drugima za razliku od gore navedenih stvari) ali dalje od toga NE

cute444

cute444

02.05.2020.

Tako je,ljudi su poceli izraz bolestan korisit tako uvredu,a ne pravi smisao te rijeci u kojem je neko bolestan psihicki ili fizicki.I ja ne znam sta ti meni saljes te linkove,znam ja da ljudi koji hoce opciti sa djecom nisu normalni.Kuzis,ne podrzavam ja takve ljude i njima sve najgore iskreno zelim da oni prozive sve sta ta djeca prozive i gore.I poremecena,meni je sve jasno sta kazes,samo vama nije jasno sta ja hocu reci,a to je da ne treba osudjivati nekoga zbog toga kakav je,jer ta osoba nije kriva sto je drukcija od drugih.Ne moras ti podrzavati nesto sto tebi nije okej,ali ne treba se prema bilo kojem zivom bicu koje nije zlo,koje nije nista skrivilo niti lose uradilo odnositi kao prema smecu.Damn,vi mene nista ne kuzite.

linkinpark

linkinpark

02.05.2020.

Pa u redu, al ja ne osudujem gej osobe niti ovde niko nije njiih osudia, ja osudujem njihov pokusaj i borbu za udomljavanje djece. A link ti je vezan za gej osobe ne pedofile.

linkinpark

linkinpark

02.05.2020.

I ako govorin da nije normno i da je neprirodno ne znaci da ih osudujen... Ne osuduje se gresnik, nego grijeh te osobe.

cute444

cute444

02.05.2020.

Pa eto ja to govorm cijelo vrijeme,samo mi je cilj reci da ne treba osudjivati i to je sve..

linkinpark

linkinpark

02.05.2020.

Pa niko nije osuđiva

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

03.05.2020.

Homoseksualnost i nasljednost se intenzivno istražuju i nije istina da nema dokaza koja nisu podrijetlo “kvazi istraživanja”, isto tako nije istina da postoje istraživanja koja su potvrdila da homoseksualnost nije nasljedna ili uvjetovana biološkim faktorom. Navest su neke kao primjer (iako ih ima mnogo više, često su proučavani blizanci zbog usporedbe):

1) 1991. godine provedeno je istraživanja na blizancima od kojih je barem jedan bio deklarirani homoseksualac. Napravljena je usporedba jednojajčanih i dvojajčanih blizanaca s obzirom na seksualnu orijentaciju; konkordanca:52% za jednojajčane, a 22% za dvojajčane blizance. Isti autori su 1993. proveli istovjetnu studiju na ženskim parovima blizanki od kojih je barem jedna bila lezbijka: konkordanca: 48% za jednojačane blizanke, a 16% za dvojajčane. Istraživanje Kender i sur. (2000) - konkordanca 31% za jednojajčane i 8% za dvojajčane.

Seksualna orijentacija kod
odraslih rođaka homoseksualnih muškaraca i žena: vjerojatnost homoseksualne orijentacije najviša kod jednojajčanih
blizanaca, niža kod dvojajčanih, a najniža kod usvojene braće i sestara (Bailey & Pillard, 1991; Bailey, Pillard, Neale, & Agyei, 1993.)

2) Andrea Ganna je u listopadu 2018. na znanstvenoj konferenciji u San Diegu prvi put predstavio rezultate istraživanja koje je proveo sa svojim suradnicima
(analizirali su 478. 000 ljudi čiji je genom detaljno pretražen tzv. GWAS analizom): 451.000 je navelo da su imali samo heteroseksualna iskustva, 27.000 potvrdno odgovorilo na pitanje ”jeste li ikad imali seks s osobom istog spola?” Istraživanje je pokazalo da su određene genetske varijante na kromosomima 7, 11, 12 i 15 češće kod osoba iz druge grupe. Heteroseksualne osobe koje su imale ove genetske varijacije su izvještavale o većem broju seksualnih partnera od heteroseksualaca bez ovih varijacija. Ne zna se što rade te četiri genske regije, ali ovo podupire ideju da na seksualnu orijentaciju utječe više različitih gena.

Zaključno, razmatra se da naslijeđe i prenatalna izloženost hormonima mogu utjecati na seksualnu orijentaciju.

Autorice, nije čudno da ne razumiješ i da ti je to “fuj”. Ima puno takvih ljudi, teško je staviti se u “tuđe cipele”.

No, razmisli - da imaju izbor, što misliš da bi bilo lakše? Boriti se za svoja prava, da ne moraju kriti svoje osjećaje prema istospolnoj osobi u “svoja 4 zida” jer homoseksualnost “nije normalna” ili bi se jednostavno preobratili na heteroseksualsnost i mir - nema odbacivanja, nema ruganja itd? Mnogi bi izabrali ovo drugo. No s obzirom na to da oni nemaju takvu mogućnost izbora, tj. preobraćenja, isto tako kao što ti ne možeš izabrati, primjerice roditelje jer si se rodila u obitelj koju si se rodila, tako i oni trebaju živjeti s time da će se često dogoditi da im se neko izruguje i narušava osobnu slobodu ako odluče “izaći iz ormara”. Svatko se treba boriti za svoja prava. Zašto postoje dvostruki standardi da se heteroseksualne osobe smiju ljubiti u javnosti, a homoseksualne npr. ne jer to “nije normalno”? Tko to određuje je li je ili nije normalno? Nije li samo društvo koje stvara standarde licemjerno u mnogim stvarima? Homoseksualnost postoji još od davnina i pitanje je je li se sad promijenila brojka samo zato jer je to “popularno” ili se promijenila brojka jer se ljudi više ne žele skrivati.

Eto, Američka psihijatrijska organizacija je 1973. homoseksualnost uklonila iz klasifikacije mentalnih bolesti, a Američka psihologijska asocijacija je 1975. također zauzela stajalište da je homoseksualnost normalna, vrijednosno neutralna varijacija ljudske seksualnosti.

Također, brojne životinje su homoseksualne, kao primjer bih istaknula bonobo majmune, primate najsličnije ljudima koji uživaju u svojoj seksualnosti, stoga je pravo pitanje - priroda nekih životinja jest da su homoseksualne, je li to onda zaista nije prirodno? Razmatraju se čak i neke evolucijske vrijednosti toga, što se tiče životinja. Evo, primjerice, kod bonoba, to im omogućuje zajednicu koja je socijalna, nije agresivna, često se stvore timovi takvih ženki koje se onda međusobno štite....

I naposljetku, oni koji ne žele da homoseksualni parovi usvajaju djecu. Ne razumijem zašto ih to toliko smeta kad velika većina tih koji su protiv toga niti ne pitaju kako je djeci u domovima, ali su najveći borci za to da dijete ne smiju usvojiti homoseksualci. Koliko je put neko dijete bilo zlostavljano, koliko želi topli dom, ma s bilo kojim roditeljima, bilo kojeg spola, samo da izađu iz doma i da ih ta nova obitelj tretira kao ljudsko biće. Jednostavno ignorirajte usvajanje djece od strane homoseksualnih parova ako vas smeta kao što i ignorirate napuštenu djecu. U krajnjoj liniji, ako djeca usvojena od strane homoseksualaca budu izrugivana, nije li to rezultat odgoja druge djece koja su učena da je “homoseksualnost neprirodna i nenormalna”?

Znam da je detaljno napisano, iako sam pokušala skratiti, ali možda ovdje postoji netko koga to stvarno zanima i kome ovo može pomoći shvatiti seksualnu orijentaciju kao pojam u svojoj širini. Iako, ljudi će i dalje tendirati selektivnom biranju podataka prema vlastitim preferencijama, u skladu s vlastitim stavovima. No, to ne može opovrgnuti homoseksualnost kao pojavu.

linkinpark

linkinpark

03.05.2020.

Nisi ni otvorila link koji san poslala i nismo mi rekli da je to bolest nego da NIJE PRIRODNO.
Dijete želi topli dom, ljubav al isto tako sigurno ne zeli lazna uvjerenja kako je homoseksualnost prirodna, normalna. Oce li mi kasnije pedofil trazit djecu iz domova jer ce mu on pruzit ljubav i topao dom, a koga boli briga sta ce mu napravit lazna uvjerenja kako je seks u djecijoj dobi 'normalan' i 'prirodan' jer eto vidimo i zivotinje koje imaju seks neovisno o dobi.


"Jednostavno ignorirajte usvajanje djece od strane homoseksualnih parova ako vas smeta kao što i ignorirate napuštenu djecu."

Ko ih ignorira? Činjenica je da ja trenutno ne mogu nista kako bi mogla toj djeci i neman uslove za pomoc im.
I ne, ljudi ne mogu ignorirat usvajanje djecr od strane gej osoba zbog štete koja ce bit nanijeta djetetu.


. U krajnjoj liniji, ako djeca usvojena od strane homoseksualaca budu izrugivana, nije li to rezultat odgoja druge djece koja su učena da je “homoseksualnost neprirodna i nenormalna”?

To su ucena kao sta su ucena da nije normalno ubijat, krast,silovat itd.



"Zašto postoje dvostruki standardi da se heteroseksualne osobe smiju ljubiti u javnosti, a homoseksualne npr. ne jer to “nije normalno”? Tko to određuje je li je ili nije normalno? Nije li samo društvo koje stvara standarde licemjerno u mnogim stvarima?"

Određuje prijo ZDRAV RAZUM i ne nije licemjerne, al ako je tebi to normalno onda nek ti ne smeta kad pedofili zlostavljaju djecu jer je" drustvo odredilo da to nije normalno i jer je licemjerno, ipak je to isto ljubav zar ne?

BozeSacuvaj05

BozeSacuvaj05

03.05.2020.

Linkinpark osim sto si vec dosadna i pomalo zalosna s tim koliko vremena i truda ulazes u ovo uz to spominjes stvari koje nemaju veze s vezom. Pedofilija i homoseksualnost nisu ista stvar, mjesas kruske i jabuke. Nije isto radit nekom maloljetniku nesto protiv njegove volje i ugrozavat tog istog ili biti s nekim punoljetnikom kojem je zelja za vezom obostrana. Osim toga tvoji primjerni su vecinom jednostrani jer i heteroseksualaca koji su pedofili, silovatelji i slicno ima na bacanje. Osim toga i silovanje i incest su poizasli iz heteroseksualnih odnosa. Posto vidin da volis izvlacit stvari iz kontesta odma da se nadovezem:to ne znaci da homoseksualci ne mogu bit silovatelji ili dio incesta. Mogu ali i ne moraju, jednako kao i heteroseksualci. Dakle, seksualnost nema veze s tim oces ti bit normalna osoba ili neces, to je iskljucivo do tvog mozga i tebe kao osobe.
A sad da te educiram sto i zasto su pedofili,silovatelji i njima slicni.
Inace, silovatelji, pedofili, ubice, sociopati, psihopati su osobe koje su ili rodjene kao takve ili su do pete godine zivota zbog neke traume fizicke ili psihicke obolile na nacin da im je centa za empatiju unisten(centar u mozgu koji omogucava da razumijemo tuđe osjecaje). Postoje istrazivanja gdje se uz pomoc magneta vidi da tog centra u mozgu kod tih ljudi nema ili ne funkcionise (i da, neki se kao takvi rode). Zato npr.pedofil nije sposoban da razlikuje smijeh ili plac kod djeteta, silivatelj misli da zena uziva. Dakle kao sto vidis seksualnost ne igra nikakvu ulogu koliko igra odgoj u najranijoj boli i psihologija. Zato prekini ljude koji podrzavaju homoseksualce uspoređivat s pedofilima jer ti je usporedba nebo i zemlja, nema veze s vezom. Nadalje, tvoj argument "ako da trebaju imat djecu mogli bi ju sami stvarat" dovodi u pitanje sto je onda s neplodnim heteroseksualcima? Oni isto BIOLOSKI i PRIRODNO ne mogu imat djecu, naci ni oni ju nebi trebali posvajati. Tko onda da posvaja tu djecu ako nece oni koji ne mogu imat svoju prirodnim putem? Mozda oni koji mogu ali ne zele? Ovo sto se tice stete djeci i slicnog je hrpa sranja. Mora da bi se sjetila te djece da nije ova tema spomenuta, bi malo morgen. Zasto se nebi samu djecu pitalo (onu iznad npr 14 godina, kad si vec nisu toliko mala i jasno im je u kakvom drustvu zivimo) gdje i u kakvu obitelj bi isla? Ipak se tu radi o njihovoj buducnosti ne tvojoj. Nadalje da ne duzim vise, vec san i previse vremena potrosila na ovo, mogu samo rec da bi rađe da mi 5 muskih odgaja dijete nego jedna ti, svakako se cini manje toksicno. A izrugivanja među dicom ce uvijek bit. Rugaju se debeloj, niskoj, ovakvoj i onakvoj dijeci svaki dan. Tuzno je jedino sto ti ne vidis porblem u izrugivanju nego trazis opravdanja, nisi nimalo bolja od tih istih koji bi se rugali tom posvojenom djetetu, Pogledaj ti malo ispovjedi djece koja su odrasla ili jos odrastaju u domovima. Nikome nije krasno ni bajno, ja znam masu djece koja su maltretirana a ne zive u gay zajednici, sto s njima? Ili su i oni samo zrtve ZDRAVOG RAZUMA

BozeSacuvaj05

BozeSacuvaj05

03.05.2020.

Isto tako znas sto zoofiliji,pedofiliji i nekrofiliji i svim tim sranjima sta si nabrojala zajednicko? Svo troje je seksualni cin bez pristanka druge osobe/bica bilo radi boli,nesvjesnosti ili same cinjenice da je to zivotinja. Covice jesi ti stvarno toliko glupa pa ne kuzis da to nije isto ili su ti mater i caca u rodu?

BozeSacuvaj05

BozeSacuvaj05

03.05.2020.

Dobi ne boli, mobitel sam ispravlja

cute444

cute444

03.05.2020.

Ma linkinpark samo skrece sa teme i ide u raspravu o skroz desetim stvarima koji nemaju veze sa raspravom,ocito zato sto ne moze udariti u srz razgovora i za njih dati konkretne argumente.Uz to joj dobro ide oblikovanje komentara kako njoj odgovara isto kao sto je i moje tako da,bolje se ne truditi raspravljati,kad ne moze bit realna.

linkinpark

linkinpark

03.05.2020.

@bozesacuvaj5 jel ti pricas hrvatski il srpski? :D (funkcionise)
Imas linkove, imas ispovijesti ljudi, imas podatke, imas objasnjenja gore i naslo se vas dvoje podrzavat to, al ste u velikoj manjini. Vecina ljudi to ne podrzava jer nan zdrav razum i racionalno razmisljanje govori da to nije normalno. Cak ni ne tribaju istrazivanja ali triba se dokazat onima koji tvrde suprotno. Oni koji ne mogu imat dicu normalno da mogu posvojit jer su MUSKO i ZENSKO, i centar za socijalnu skrb nije odobria zahtjev za posvajanje onim pederima jer su ljudi razumni i znaju posljedice ako bi se to odobrilo.
Samo nek se oni prcaju u svoja 4 zida, dalje od toga nece i ne mogu dobit. Zna se da je jedino seks izmedu muske i zenske odrasle osobe normalan, musko-musko, zensko-zensko, zena-djecak, muskarac-curica, muskarac-ovca NE
Homoseksualost nije nista manji grijeh od preljuba, silovanja jer je gadan kao i ti cinovi. Bog je stvorio musko i zensko 'idite i mnozite se'
Gejevi mogu imat dicu jedino ako ih naprave, sretno im s time :D
Kraj 🙂

BozeSacuvaj05

BozeSacuvaj05

03.05.2020.

Hrvatski ali mobitel kako kad :P
Na vecinu stvari se necu osvrnuti jer mi se neda vazda ponavljat jedno te isto. Samo cu reci da si dosta kontradiktorna sama sebi. Sad kazes da i ne trebaju istrazivanja a u prijasnjim odgovorima ih i sama navodis kao argument i osvrces se na njih nekolicinu puta kao na nesto bitno. Mogu samo rec da jako lose zapazas i rasuđujes jedno id drugug ako su ti homoseksualnost i silovanje identicni kamo li jednaki. Bibliske citate necu komentirat navodim se realnim istrazivanjima, dokazima a ne babskim pricama. Ako cemo gledat po bibliji, obiteljske orgije su super i svi smo plod incesta. Jer sto mislis ako smo svi nastali od jedne zene i jednog muskarca kako su se oni međusobno razmnozili? Al to je vec prica za sebe. Kako god bilo da bilo, o posvajanju i slicnom na tvoju zalost i dalje ne odlucujes ti, dakle misljenje mozes imat kakvo oces ali da li ce oni jednog dana moc posvajat djecu u Hr nije na tebi.
I tu ti je tek ustvari kraj :)

MandaFlasarka

MandaFlasarka

03.05.2020.

Znate ono, 'dijete je ogledalo roditelja'? Sad kad već pričate o tome, da kažem. Djeca su uglavnom nalik svojim roditeljima jer su im oni najveći uzori i primjer ponašanja i odgajaju ih od najranije dobi. Djeca su kao spužve, kao prazan papir po kojem ljudi pišu, a pogotovo roditelji. Ako su roditelji gejevi i te stvari i ako tome uče djecu, ili samim time kaj djeca imaju njihov primjer, sigurno će i sama biti gej. Dobro, to ne mora uvijek biti, ali najvjerojatnije je da hoće jer su navikli na to, nisu imali priliku vidit ništa osim toga i ne znaju što je normalno, prirodno. Ne branim gejevima da budu gejevi, da se razumijemo, štoviše, ne zanima me to, ali samo kažem da bi to moglo ostavit iste posljedice na dijete ako ga takav par udomi.

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

03.05.2020.

Draga @linkinpark, ovo su moji odgovori.

"nismo mi rekli da je to bolest" - neki su doslovno napisali u komentarima da je to bolest, tako da nema smisla da ističeš što ste "vi" rekli.

"nego da NIJE PRIRODNO." - u mojem komentaru se spominju dijelovi koji postavljaju upitnik na to je li zapravo istina da to nije prirodno s obzirom na to da se iz davnina pojavljuju čak i životinje koje su homoseksualne (navela sam primjer), a ljudi su odredili da je u društvenoj zajednici "prirodno" da je brak zajednica između muškaraca i žene, isto tako kao što su u nekim zajednicama odredili da je "prirodno" da su u braku homoseksualne osobe.

"I ne, ljudi ne mogu ignorirat usvajanje djecr od strane gej osoba zbog štete koja ce bit nanijeta djetetu." - okolina je ta koja će nanijeti štetu djetetu ukoliko su druga djeca odgajana da imaju svjetonazor kao i roditelji u smislu da je homoseksulanost "fuj", a ako pričaš o zlostavljanju, ta vrsta štete isto tako može biti nanijeta, neovisno o spolnoj orijentaciji roditelja.

"To su ucena kao sta su ucena da nije normalno ubijat, krast,silovat itd." - točno, ključna riječ je "učena". Jesu li sva ponašanja koja su "učena" točna? Primjerice, za vrijeme biheviorizma bilo je učeno da su ljudi prazna kutija koja samo pod utjecajem okoline uče (neovisno o nasljeđu, također su se zanemarivali kognitivni procesi), u smislu da se ponašanje djeteta može kontrolirati, predviđati i oblikovati u kojem god smislu želi i ta vrsta doktrine je u svoje vrijeme bila jako popularna, stoga - jesu li sva učenja točna?

"Određuje prijo ZDRAV RAZUM i ne nije licemjerne, al ako je tebi to normalno onda nek ti ne smeta kad pedofili zlostavljaju djecu jer je" drustvo odredilo da to nije normalno i jer je licemjerno, ipak je to isto ljubav zar ne?" - ovaj argument sam po sebi nije valjan jer nije ni na koji način povezan s temom o kojoj se trenutno raspravlja. Homoseksualci mogu biti pedofili, ali nisu svi pedofili homoseksualci. Naposljetku, to što pedofili zlostavljaju djecu predstavlja nanošenje štete i povređivanje, isto tako kao što se verbalno (ponekad i fizički) zlostavljaju homoseksualci što je isto nanošenje štete, tako je ovo primjer kako zapravo nanosiš argument koji u svojoj suštini nema ni logike jer se lako može okrenuti protiv tebe. Homoseksualnost ne nanosi štetu drugoj osobi i ne povređuje tuđa prava, dok to pedofilija, silovanje i sl. čini.

"naslo se vas dvoje podrzavat to, al ste u velikoj manjini. Vecina ljudi to ne podrzava jer nan zdrav razum i racionalno razmisljanje govori da to nije normalno." - nisam upoznata s podacima o tuđim stavovima jer tuđi stavovi nisu pokazatelj ispravnosti nečeg. I postoji velika razlika između "to je ispravno jer se većina slaže" i "to je ispravno jer je tako objektivno pokazano". Primjer ovog argumenta koji si dala je logička pogreška zvana "argumentum ad populum", tj. pozivanje na većinu što zapravo ništa ne govori o tome koliko je nešto ispravno (bilo da je tvoja tvrdnja "većina ljudi to ne podražava..." istinita i ispitana ili ne).

"Cak ni ne tribaju istrazivanja ali triba se dokazat onima koji tvrde suprotno" - bez istraživanja ne bi se moglo ni "dokazati onima koji tvrde suprotno" jer empirijsko se često razlikuje od racionalističkog.

Eto, s obzirom na to da si ti odredila da je "kraj" raspravi u kojoj ti totalno odbacuješ tuđe logičke, potkrijepljene argumente i samo pokušavaš na pasivno agresivan način nametnuti iste stavove drugima, slažem se zapravo s time da nema niti smisla raspravljati.
Koja je uopće korist ako se odbija naučiti nešto novo, a samo se čeka dobiti potvrdu na svoje mišljenje? Da postoji tako jednostavno rješenje i netko samo kaže "kraj" na kontroverzne stvari, mnoge spoznaje bi i dalje bile nedostupne. Također, postoji razlika između nečijeg stava (kao što ga ti iznosiš i pokušavaš ga učiniti univerzalnim) i iznošenjem argumenata (kojih ima i pozitivnih i negativnih na pitanje homoseksualnosti i obje strane mogu biti uvažene).

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

03.05.2020.

@MandaFlasarka:Slažem se s ovim: "Djeca su uglavnom nalik svojim roditeljima jer su im oni najveći uzori i primjer ponašanja i odgajaju ih od najranije dobi." No, odgoj teško može imati utjecaja na seksualnu orijentaciju koju pojedinac ne uči. Jer da on to može učiti, djeca heteroseksualnih roditelja ne bi bila homoseksualna, već bi preuzeli model ponašanja svojih roditelja.

linkinpark

linkinpark

03.05.2020.

Ja bi se isto izvukla na mob haha
A istrazivanja navodin jer ocito nemate zdrav razum po pitanju ove stvari, da imate nebi stavljala linkove. Kužiš? Nije moje mišljenje da nije prirodmo nego je objektiva istina.
Cekaj malo... Spominjes Bibliju kojoj znas samo naziv? Cak tvrdis da ju poznajes izjavom da smo nastali svi od istog muskarca i zene? Savjetujem ti da ne govoriš o stvarima o kojima ne znas nista ili ne znas istinu jer bi inace znala da Bog nije stvorio samo adama i evu,nego je kasnije opet stvarao ljude.

linkinpark

linkinpark

03.05.2020.

Nemojte se ljutit, znan da van je tesko al ne bojte se, bit ce sve u redu, skuzit cete da to nije u redu. Samo polako.
A i samo da kazen ovoj da nije svako ucenje tocno, al mi govori o gej osobama, posvajanju djece od strane njih i malo spominjemo silovanje i pedofiliju-te sve stvari su lose i ucene su da su lose, daklo to ucenje je tocno, ostala me ne zanimaju :)

linkinpark

linkinpark

03.05.2020.

Ako vec zelis nekog nesto naucit, uci ga točnim stvarima.
A homosekusalnost nam steti indirektno, ti sama zakljuci kako, meni se ne da vise pisat, samo mi je bitno da gej osobe ne prenesu svoje neprirodno ponasanje na djecu i jos k tome da djeca zbog njih budu predmet sprdnje, nema sanse. Sva sreca pa nemaju tu mogućnost

linkinpark

linkinpark

03.05.2020.

Ako vec zelis nekog nesto naucit, uci ga točnim stvarima.
A homosekusalnost nam steti indirektno, ti sama zakljuci kako, meni se ne da vise pisat, samo mi je bitno da gej osobe ne prenesu svoje neprirodno ponasanje na djecu i jos k tome da djeca zbog njih budu predmet sprdnje, nema sanse. Sva sreca pa nemaju tu mogućnost

Lucija365

Lucija365

03.05.2020.

@linkinpark e svaka na mjestu💪👏👏👏👏

MandaFlasarka

MandaFlasarka

03.05.2020.

Ne slažem se s ovim da ima više ljudi koji ne podržavaju lgbt. Mislim da ih je više koji to podržavaju. Uvjerila sam se u to na ljudima koje znam. Većina s kojom sam nekako došla na tu temu su mi rekli da podržavaju, a meni su rekli da sam zaostala jer ne podržavam ili se počeli svađat. Zato se udaljavam od te teme što više mogu jer ne želim da se netko svađa sa mnom zbog toga. Nije mi dovoljno stalo ionako do toga da bih sad možda i sama pokrenula razgovor o tome. Znam da ionako ne bi od nje bilo koristi jer bi samo donijela svađu, a ja nečije mišljenje ne mogu promijeniti niti mi je stalo do toga da ga promijenim. Ako nisam pretjerano bliska s čovjekom, neću nikad htjet raspravljat o tome. Nije mi svejedno kad mi neki prijatelj kaže da to podržava a mene smatra zaostalom ili tako nešto. Ja ne bih nikad tim ljudima učinila nešta loše, ali ne, ne podržavam to i isto tako nije me briga tko s kim što radi. Samo ne volim da se tolika zbrka radi s tim, dozvole za ovo, dozvole za ono... Nek se vole bez papira i ne znam ni ja kakvih parada, nikog nije briga. Mene nije briga.

anna89

anna89

03.05.2020.

Nadovezala bih se u zadnji komentar . Ne podrzavam to nit cu podrzavat ,ali ih ni ne mrzim dok god ne cine stetu drugima,drustvu ... Mislim da daljnje rasprave nemaju smisla. Svako ima svoje misljenje na koje nitko nebi trebao utjecat ...

linkinpark

linkinpark

03.05.2020.

Fala kurcu vise

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

124.053
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Teen385 koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja. Slažem se